Mulle tulee lemmikki. Yhdessä lehdessä oli juttua seeprahiiristä ja innostuin niistä kovasti, äitinikin sanoi että ne ovat söpöjä. Me asumme Ylivieskassa (Suomessa). Tiedättekö missä olisi seeprahiiriä myynnissä?, Ylivieskan lähellä? Jos otamme, niin varmaankin poikasia, enintään 1 vuoden ikäisiä.
Seeprahiiret
5
582
Vastaukset
- 6+11
Onko lemmikki ensimmäisesi? Silloin kannattaa valita joku muu kuin seepra! Ne eivät ole kovin kesyjä, enemmänkin aikuisten katselulemmikkejä. Itselläni niitä oli 3, eivät ikinä kesyyntyneet. Kesy seepra on todellinen harvinaisuus...
Kesyhiiri (uros, jos otat vain yhden) on parempi vaihtoehto. Kesy, ei pure eikä sinkoile kädestä mihinkään niinkuin seeprat yleensä tekevät. Jotkut valittaa hajusta, mutta sopivalla siivousvälillä ja kuivikkeilla (vaihtelee, mikä kenenkin nenään haisee) haju pysyy kurissa.- seeprahiiri98
Olen omistanut 4 akaattikotiloa ja 2 marsua... En ole omistanut hiiriä... Kun sanoit että jos otan vain yhden... Seeprahiiriä pitäisi olla vähintään kaksi...
- Arneg
seeprahiiri98 kirjoitti:
Olen omistanut 4 akaattikotiloa ja 2 marsua... En ole omistanut hiiriä... Kun sanoit että jos otan vain yhden... Seeprahiiriä pitäisi olla vähintään kaksi...
Seeprahiiriä en suosittele ensimmäisiksi. Seeprat ovat yleensä ennemmin vaan katselulemmikkejä. Sen sijaan suosittelen kesyhiiriä, urokset elävät yksin (ovat erakoita) ja naaraat elävät laumoissa (vähintään 3).
Ja seeproja ei tarvitse olla kahta, kyllä ne pärjäävät yksinään yhtä hyvin :) - Seeprat
seeprahiiri98 kirjoitti:
Olen omistanut 4 akaattikotiloa ja 2 marsua... En ole omistanut hiiriä... Kun sanoit että jos otan vain yhden... Seeprahiiriä pitäisi olla vähintään kaksi...
Kuten muut ovat jo sanoneet, seeproja ei suositella ekoiksi. Seeproka saattaa myös olla tosi vaikeaa löytää, itse kun hankin niin etsin ja etsin ja etsin kauan ennen kuin satuin löytämään.
- A
Seeprat kirjoitti:
Kuten muut ovat jo sanoneet, seeproja ei suositella ekoiksi. Seeproka saattaa myös olla tosi vaikeaa löytää, itse kun hankin niin etsin ja etsin ja etsin kauan ennen kuin satuin löytämään.
Eikö seeprahiiri käy ekaksi hiireksi edes siinä tapauksessa, että aloittaja haluaa vain katselulemmikkiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673