Sukulaismies päätyi maan alle vähän traagisesti. Jäämistöstä sitten sain laatikon valokuvaskamoja ilmeisenä tarkoituksena että siitä tulisi minulle jonkinlainen harrastus. Modernimpi kalusto ilmeisesti on tyystin kadonnut mutta tuolla oli kamera joka näytti siltä että on saanut vähän osumia osakseen eli EOS-1Ds jossa on kiinni aika tuoreen näköinen objektiivi jossa on merkinnät EF 28-70 f/2.8 USB. Laatikossa oli myös vähän erikoisen näköinen ja hieman naarmuinen sekin objektiivi jossa merkintä TS-E 24 sekä objektiivi jossa oli merkintä 50 mm ja 1.4. Sitten oli vielä pari sellaista lyhyttä pätkää joissa toisessa merkintä 1.4 x ja toisessa 2x, nämä ilmeisesti on kiinnitettävissä objektiiviin. Vielä laatikossa oli vähän pitempi sigma merkkinen systeemi jossa lukema 200 mm tämä ilmeisesti vähän vanhempi myös. En saanut kameraa toimimaan sillä siinä ei ole akkua. Boksissa oli myös muuta roinaa kuten UV filter ja polaroid pyöreitä jotka kiinnittyvät noiden objektiivien päihin. Näitä oli useampia. Sukulaismies oli tietojeni mukaan varsin kyvykäs harrastuksessaan. Pääseeköhän näillä jotenkin alkuun? Ja mistä saan akun tuohon kameraan.
Canon kamaa jäämistössä
39
3
303
Vastaukset
- aaamop
Myy mulle maksan kympin
- Kuola valuu
jos et osaa, niin opiskele.
Kamera on HIENO ja sen hinta (uusi) on n. 6.000 - 6.500 ekee. Objektiivi EF 28-70 f/2,8 USM maksaa (uusi) n. 750-850 ekee, se on hyvä ja käy moniin kuvauksiin.- Pientä oikaisua
Niin tai siis sen hinta olisi uutena 6000 euroa, jos se olisi Mark III. Jos se on eka 1Ds, sen tämänhetkinen arvo on alle tonnin. Hyvä kamera kuitenkin edelleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402