Mulle tuli postissa kertausharjoituskutsu. Asia olisi muuten ok, mutta kun mun veli suoritti armeijan puolestani (maksoin kyllä enkä ihan vähän). Silloin ei tietenkään ajateltu, että joskus minulle tulisi kertausharjoituskutsu.
Nyt mun veli ei pääse kertausharjoituksiin. Itse en tietenkään tajua armeijahommista yhtään mitään ja mun pitäisi jotain tulenjohtohommia tehdä....
Onko mitään keinoa/tekosyytä millä voisin jättää kertausharjoitukset väliin? Vai voinko jossain äkkiä opiskella aihetta. voisko joku opettaa, maksan kyllä!!!!
PLS. ei mitään v...uiluviestejä tässä tilanteessa todellakaan kaivata!!
Nyt tuli todella paha ongelma
Veljelle maksanut..
3
814
Vastaukset
- JohnRambo
Tohon armeijan käyntiin en ota kantaa, mutta kertaukset voi välttää/lopettaa ryhtymällä reservinkieltäytyjäksi.
- Veljelle maksanut...
Eihän pidä henk.koht. mennä paikalle tai soittaa, koska en todellakaan osaa sanoa mitään mun "armeijapalveluksesta". :O Varmaan pistän veljen asialle.
- JohnRambo
Veljelle maksanut... kirjoitti:
Eihän pidä henk.koht. mennä paikalle tai soittaa, koska en todellakaan osaa sanoa mitään mun "armeijapalveluksesta". :O Varmaan pistän veljen asialle.
Pelkkä postitettava hakemus riittää, tuosta lisätietoa: http://akl-web.fi/reservi
Kieltäytymiseen liittyvä täydennyspalvelus suoritetaan Lapinjärvellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882