Mulle tuli postissa kertausharjoituskutsu. Asia olisi muuten ok, mutta kun mun veli suoritti armeijan puolestani (maksoin kyllä enkä ihan vähän). Silloin ei tietenkään ajateltu, että joskus minulle tulisi kertausharjoituskutsu.
Nyt mun veli ei pääse kertausharjoituksiin. Itse en tietenkään tajua armeijahommista yhtään mitään ja mun pitäisi jotain tulenjohtohommia tehdä....
Onko mitään keinoa/tekosyytä millä voisin jättää kertausharjoitukset väliin? Vai voinko jossain äkkiä opiskella aihetta. voisko joku opettaa, maksan kyllä!!!!
PLS. ei mitään v...uiluviestejä tässä tilanteessa todellakaan kaivata!!
Nyt tuli todella paha ongelma
Veljelle maksanut..
3
889
Vastaukset
- JohnRambo
Tohon armeijan käyntiin en ota kantaa, mutta kertaukset voi välttää/lopettaa ryhtymällä reservinkieltäytyjäksi.
- Veljelle maksanut...
Eihän pidä henk.koht. mennä paikalle tai soittaa, koska en todellakaan osaa sanoa mitään mun "armeijapalveluksesta". :O Varmaan pistän veljen asialle.
- JohnRambo
Veljelle maksanut... kirjoitti:
Eihän pidä henk.koht. mennä paikalle tai soittaa, koska en todellakaan osaa sanoa mitään mun "armeijapalveluksesta". :O Varmaan pistän veljen asialle.
Pelkkä postitettava hakemus riittää, tuosta lisätietoa: http://akl-web.fi/reservi
Kieltäytymiseen liittyvä täydennyspalvelus suoritetaan Lapinjärvellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512