Heippa, oon 16-vuotias tyttönen, ja seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa nyt reilut puoli vuotta. Isäntäehdokkaan äiti täyttää maaliskuussa 50, ja hänellä on suurensuuret juhlat, joihin tulee n.80 ihmistä ja kaikkea. Mietin tässä nyt, että kuuluuko mun ostaa ko. äidille lahja, ja millaista lahjaa suosittelisitte? Poikaystäväni ja hänen siskonsa isänsä ostavat hänelle jonkinlaisen taulun, mutta siihen en voi osallistua sillä se on joku ns. "sukujuttu..". Oon nyt aika paiseissa, koska en tosiaankaan tiedä mitä ostaa ! :-/ Eli apua kaivataan !
-tintti
ps. niin, ja tämä ko äiti on siis hieman "hieno rouva" (omaan äitiini verrattuna, joka ei koskaan kulje sormuksissa jne. :D) eli käyttää meikkiä, koruja ja pukeutuu nuorekkaasti... Se vain hankaloittaa asiaa, koska esim oma äitini on aivan erilainen. HELP, PLEASE ! :'(
Lahja poikaystävän äidille ?! :o
3
1518
Vastaukset
- Heinäkuulainen
Kannattaa ehdottamasti jollain tavoin muistaa anoppia! Paljon olisit valmis laittamaan rahaa lahjaan? Halvin & turvallisin lahjaidea olisi kaunis kukkakimppu, mutta koska vieraita on tulossa n. 80, hän saa varmasti niitä ja paljon. (Tosin ajatus on tärkein, eikös?) Jos anoppisi on hajuherkkä, niin ei kannata ottaa kovin tuoksuvaa kukka-asetelmaa. Kukkien lisäksi voi antaa myös muuta pientä esim. suklaata tai itsetekemän kortin.
Eräs hyvä lahjaidea olisi myös lahjakortti esim. kirjakauppaan tai hierontaan, mutta se olisi jo hinnakkaampi lahja. Mutta kannattaako niin kallista lahjaa ostaa, koska a) et ole varsinaisesti sukulainen b) olet seurustellut poikaystäväsi kanssa vain puoli vuotta.
Viimeinen ehdotukseni olisi lahjakori, johon voisit ostaa kaikkea pientä mukavaa. Makeisia, kynttilöitä, kahvia, hajusteita jne. Ja jos anoppisi on humoristinen persoona voisit lisätä joukkoon jotakin hauskaa. - Timon Kaiverrus
minulla olis mahtava idea... itse kaivertelen laseihin kuvia...ja maljakko olis kyl kova sana johon vois esim..pari ruusua ja ikä. ei pitäis kyllä ihan heti tulla vastaan toista samanlaista...
http://www.facebook.com/pages/Timon-Kaiverrus/84768391386
tuolla olis jotain töitä- Tiina_lempäälästä
On reinot. Mukava lämmin ajatusmaailma taustalla ja tulee vielä "jokapäiväiseen" käyttöönkin. Suosittelen, sillä uskon, että tällä saa omat "osakkeet" nousuun. http://www.reinokauppa.fi tuolta oon ite aina tilannu ku on jollekin tarvinnu lahjaa ostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 441993
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi441918Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen291671Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun481610- 1251596
Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201505- 221334
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381307Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s191263Katso ennen-jälkeen kuvat - Erika Vikman saa pihalleen jättirempan tv:ssä!
Oho, onpa aikamoinen muutos! Mitäs tykkäät, onko tällainen piha mieleesi vai haluatko enemmän nurmialuetta ja vihreää?101216