elikkä olen rakastunut/ihastunut yhteen tyttöön ja olen niin ujo etten uskalla tehdä asialle mitään. hän on kokoajan mielessäni. olisko kellään mittää vinkkejä mitä minun kannattaisi tehdä ja kiinnostaako ketään yleensäkkään ujot miehet?
miks on niin paha olla
juu88
2
542
Vastaukset
- jouhhhh
eikös tää ole nyt vähä väärä topic? mut ujot pojat on hot ainaki mun mielestä, yleensäkki keskivertoa kivempia. tee ihmeessä alote, se tekee iha varmaan vaikutuksen. voitha sä pyytää sen jonku porukan kans jonnekki jos et heti uskalla kahestaa?
- meerianen
Monet ovat kiinnostuneita ujoista pojista,ja mieltävät heidät sellaisiksi,jotka huolehtivat asioista,eiväkä rellestä.Juuri sellaista poikaystävää moni toivoo!
Voisitko ajatella,että lähettäisit tekstiviestin,jossa ehdottaisit tapaamista? Tai ehdota vaikka menemistä kävelylle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665595Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932942- 2742601
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä222191Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581329Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131203- 881165
- 901146