Etsitään Mac office 98-2004, tarjotaan office 2008

maccia ja accia

Eli etsin vanhaa Microsoft Office for Mac. Versiosta 98 versioon 2004 käy. Vaihdossa saisi uuden Microsoft Office Mac 2008 Home and Student version.

Yhteydenotot osoitteeseen [email protected]

10

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias kysymys, että minkä ihmeen takia? Tässä kun on aika suuri todennäköisyys, että ollaan tekemässä jotain tyhmää kun ei ole mitenkään varmaa, että joku ikivanha Mac Office toimisi nykykäyttiksissä.

    • ovat OS Classic -ohjelmia eivätkä toimi OS X:ssä. 2004 toimii, mutta ei OS Classiceissa (9.2 ja vanhemmat). En siis ymmärrä lainkaan, mitä ajat takaa.

      • Ainoa järkevä syy voisi olla se, että kyseessä on keräilijä. Applen laitteiden ja ohjelmistojen "arvo" tulee pitkälti siitä, että kaikki on rajoitettua ja kallista. Lisäksi vaikeasti saatavaa heti kun uutta tuodaan markkinoille. Vanhat Applen tietokoneet softa omaavat helposti keräilyarvoa ja omansanäköinen design auttaa entisestään.

        Käyttöarvo arvo sitten Leopardia vanhemmille Applen käyttiksille on olematon, samoin Applen koneille joihin ei Leopardia saa. Voisi olla silti siistiä omistaa 10v vanha PPC omenakone vaikka sillä ei mitään tekisikään muuta kuin ajelisi nostalgiafiiliksissä antiikkiohjelmia. Sen verran olen itsekin teknohuora, että voisin vaikka huolia sellaisen leluksi.


      • officea macciin
        M-Kar kirjoitti:

        Ainoa järkevä syy voisi olla se, että kyseessä on keräilijä. Applen laitteiden ja ohjelmistojen "arvo" tulee pitkälti siitä, että kaikki on rajoitettua ja kallista. Lisäksi vaikeasti saatavaa heti kun uutta tuodaan markkinoille. Vanhat Applen tietokoneet softa omaavat helposti keräilyarvoa ja omansanäköinen design auttaa entisestään.

        Käyttöarvo arvo sitten Leopardia vanhemmille Applen käyttiksille on olematon, samoin Applen koneille joihin ei Leopardia saa. Voisi olla silti siistiä omistaa 10v vanha PPC omenakone vaikka sillä ei mitään tekisikään muuta kuin ajelisi nostalgiafiiliksissä antiikkiohjelmia. Sen verran olen itsekin teknohuora, että voisin vaikka huolia sellaisen leluksi.

        Syy onpi se että sain työnpuolesta macin. Pomo oli tumpelo ja osti tuon Mac office home ja student version sen enempää ajattelematta. Siinähän ei toimi tuo Exchange palvelin yhteys. No sitten se tumpelo osti sen Mac office 2008 version jossa tuo yhteys toimii mutta upgrade version, jotta sen Homen päivittää tuohon perusversioon. No eihän se homma noin toimi. Voi vain päivitää 98 tai 2001-2004 officen. Joten nyt olen saanut luvan vaihtaa tuon Home version jotta saisin edes yhden toimivan Microsoft Officen käyttöön. Tässä on hyvä tilaisuus hankkia uusia ohjelma halvalla.


      • M-Kar kirjoitti:

        Ainoa järkevä syy voisi olla se, että kyseessä on keräilijä. Applen laitteiden ja ohjelmistojen "arvo" tulee pitkälti siitä, että kaikki on rajoitettua ja kallista. Lisäksi vaikeasti saatavaa heti kun uutta tuodaan markkinoille. Vanhat Applen tietokoneet softa omaavat helposti keräilyarvoa ja omansanäköinen design auttaa entisestään.

        Käyttöarvo arvo sitten Leopardia vanhemmille Applen käyttiksille on olematon, samoin Applen koneille joihin ei Leopardia saa. Voisi olla silti siistiä omistaa 10v vanha PPC omenakone vaikka sillä ei mitään tekisikään muuta kuin ajelisi nostalgiafiiliksissä antiikkiohjelmia. Sen verran olen itsekin teknohuora, että voisin vaikka huolia sellaisen leluksi.

        ensimmäiset Leopardin kelpuuttavat Macit tuotiin markkinoille kesällä 2001, joten 9 vuotta vanhassa G4-Macissa voi jo ajaa monia nykyajan ohjelmia.

        Vanhan Applen softan keräilyarvosta en ole kuullutkaan. Ei semmoista ainakaan Hompun kautta liiku.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        ensimmäiset Leopardin kelpuuttavat Macit tuotiin markkinoille kesällä 2001, joten 9 vuotta vanhassa G4-Macissa voi jo ajaa monia nykyajan ohjelmia.

        Vanhan Applen softan keräilyarvosta en ole kuullutkaan. Ei semmoista ainakaan Hompun kautta liiku.

        Juu, taitaa kalliimmilla omenakoneilla saada 10v elinkaarta.


      • N_Kar
        M-Kar kirjoitti:

        Juu, taitaa kalliimmilla omenakoneilla saada 10v elinkaarta.

        Juu, omenakoneen ostajalla ei ainakaan kymmeneen vuoteen ole varaa uuteen koneeseen.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        ensimmäiset Leopardin kelpuuttavat Macit tuotiin markkinoille kesällä 2001, joten 9 vuotta vanhassa G4-Macissa voi jo ajaa monia nykyajan ohjelmia.

        Vanhan Applen softan keräilyarvosta en ole kuullutkaan. Ei semmoista ainakaan Hompun kautta liiku.

        Kyllä tällä keräilyarvoa olisi: http://en.wikipedia.org/wiki/Twentieth_Anniversary_Macintosh

        Ja kyllä, haluaisin vaikka sillä ei tee yhtään mitään.

        Commodoren Amiga 4000 ja Amiga 3000UX olisivat myös hienoja keräilykoneita. Sun Blade 2500:n olisi myös kiva, mutta erittäin hienoja olisi jotkut SGI:n työasemat parinkymmenen vuoden takaa.


      • työläisnuori
        N_Kar kirjoitti:

        Juu, omenakoneen ostajalla ei ainakaan kymmeneen vuoteen ole varaa uuteen koneeseen.

        välein yleensä vaihdan.
        Puliukoille ja vastaaville on kyllä halvempiakin koneita.


      • työläisnuori kirjoitti:

        välein yleensä vaihdan.
        Puliukoille ja vastaaville on kyllä halvempiakin koneita.

        Jos ei pitempään kestä ehjänä tai ajantasaisena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      69
      5040
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3556
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      104
      3172
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2841
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      175
      2713
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      116
      1916
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      619
      1798
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1610
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1334
    10. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

      Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      142
      1237
    Aihe