Auttakaa..

apua lähimmäiselle

olen uusturkulainen,pitäisi päästä torstaina T-sairaal Runosmäestä ,onko mitkään bussiyht,ohjeet rautalangasta kun en tunne seutuja,Taksilla ei ole varaamennä

10

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulukoo ne keltsut

Arska heittää sut,elä sie huolehi turhii!Ja kaupungin bussit kyllä kulukoo kun vaan meet ajoissa pysäkille!Siis TLO EI ole lakon piirissä!!!

• tostos

että Runosmäen linja 18 kulkee normaalisti Runosmäestä Kauppatorille? siitä vaikka jo jaksaisin kävellä kun katson kartasta reitin,jos ei jatkoyhteyttä,mutta kiitos

• Katso netistä
        tostos kirjoitti:

että Runosmäen linja 18 kulkee normaalisti Runosmäestä Kauppatorille? siitä vaikka jo jaksaisin kävellä kun katson kartasta reitin,jos ei jatkoyhteyttä,mutta kiitos

vaan vuoroja ajetaan klo 6 - 10 ja sitten klo 13 - 17 vartin välein, klo 10 - 13 ei siis liikennettä.

http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=158318

Ja onhan siitä kauppatorilta vielä matkaa t-sairaalaan. Katos vähän tuota Turun karttaa netistä. Siellä on kartassa myös bussireitit.

• valehtelee taas

piirissä - seutulinjojakaan ei kaikkia ajeta. Katto vaikka tuo TS ja siellä on lueteltu firmat kun menee lakkoon, TLO Turku on yks niistä.

• tiedonhaku
        Katso netistä kirjoitti:

vaan vuoroja ajetaan klo 6 - 10 ja sitten klo 13 - 17 vartin välein, klo 10 - 13 ei siis liikennettä.

http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=158318

Ja onhan siitä kauppatorilta vielä matkaa t-sairaalaan. Katos vähän tuota Turun karttaa netistä. Siellä on kartassa myös bussireitit.

siis ei ajeta välillä 11 - 13.

SORIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Mutta kun et viitti itte kattoo, niin näinhän siin käy, että uskot viel mua ja syytät mua sitte.....

Opetelkaa tiedonhaku!

• busseja
        valehtelee taas kirjoitti:

piirissä - seutulinjojakaan ei kaikkia ajeta. Katto vaikka tuo TS ja siellä on lueteltu firmat kun menee lakkoon, TLO Turku on yks niistä.

Ei yhen yhtä. Ei niin missään. Kävellä piti.

• toivoa täys
        busseja kirjoitti:

Ei yhen yhtä. Ei niin missään. Kävellä piti.

tänään ollut torstaikaan, menit sitten vääränä päivänä, vai?

• 151456878
        toivoa täys kirjoitti:

tänään ollut torstaikaan, menit sitten vääränä päivänä, vai?

sopiva lenkki kävellä Runosmäestä T-sairaalaan. Eihän siitä taida tulla kuin about 12 km tai vähemmän. Normaalilla vauhdila pari tuntia - tosin sohjokeli hieman hidastaa.

On myös mahdollista ottaa taksi, ja pyytää sairaalasta sitten taksin käytön hyväksyvä lappu ja marssia Kelaan, eiköhän taksa taksissa ylitä omavastuun. Tai sitten jos olet duunissa siellä niin nehän taitavat jakaa tyyliin joulunpyhät taksikortteja......

heheheheeeeeeeeeeeee

• deiwe
        151456878 kirjoitti:

sopiva lenkki kävellä Runosmäestä T-sairaalaan. Eihän siitä taida tulla kuin about 12 km tai vähemmän. Normaalilla vauhdila pari tuntia - tosin sohjokeli hieman hidastaa.

On myös mahdollista ottaa taksi, ja pyytää sairaalasta sitten taksin käytön hyväksyvä lappu ja marssia Kelaan, eiköhän taksa taksissa ylitä omavastuun. Tai sitten jos olet duunissa siellä niin nehän taitavat jakaa tyyliin joulunpyhät taksikortteja......

heheheheeeeeeeeeeeee

yhteensuuntaan kuin 6 km suurin piirtein. Että tunnissa menee!

• vaihda kauppatoril bussi nro 28 lähtee kauppias-ja eerikinkadun kulmasta börsin puolelta( kohmon suuntaan) ei kauppatorin puolelt(ei länsinummen suuntaan.).hämeenkadul kun bussi o A-sairaalan kohdal kantsii painaa nappi.
      HUOM KATSO KARTTA LINKKI:http://www.tyks.fi/fi/805

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1635
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1477
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1405
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      148
      1104
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      984
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe