Auttakaa..

apua lähimmäiselle

olen uusturkulainen,pitäisi päästä torstaina T-sairaal Runosmäestä ,onko mitkään bussiyht,ohjeet rautalangasta kun en tunne seutuja,Taksilla ei ole varaamennä

10

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulukoo ne keltsut

      Arska heittää sut,elä sie huolehi turhii!Ja kaupungin bussit kyllä kulukoo kun vaan meet ajoissa pysäkille!Siis TLO EI ole lakon piirissä!!!

      • tostos

        että Runosmäen linja 18 kulkee normaalisti Runosmäestä Kauppatorille? siitä vaikka jo jaksaisin kävellä kun katson kartasta reitin,jos ei jatkoyhteyttä,mutta kiitos


      • Katso netistä
        tostos kirjoitti:

        että Runosmäen linja 18 kulkee normaalisti Runosmäestä Kauppatorille? siitä vaikka jo jaksaisin kävellä kun katson kartasta reitin,jos ei jatkoyhteyttä,mutta kiitos

        vaan vuoroja ajetaan klo 6 - 10 ja sitten klo 13 - 17 vartin välein, klo 10 - 13 ei siis liikennettä.

        http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=158318

        Ja onhan siitä kauppatorilta vielä matkaa t-sairaalaan. Katos vähän tuota Turun karttaa netistä. Siellä on kartassa myös bussireitit.


      • valehtelee taas

        piirissä - seutulinjojakaan ei kaikkia ajeta. Katto vaikka tuo TS ja siellä on lueteltu firmat kun menee lakkoon, TLO Turku on yks niistä.


      • tiedonhaku
        Katso netistä kirjoitti:

        vaan vuoroja ajetaan klo 6 - 10 ja sitten klo 13 - 17 vartin välein, klo 10 - 13 ei siis liikennettä.

        http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=158318

        Ja onhan siitä kauppatorilta vielä matkaa t-sairaalaan. Katos vähän tuota Turun karttaa netistä. Siellä on kartassa myös bussireitit.

        siis ei ajeta välillä 11 - 13.

        SORIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Mutta kun et viitti itte kattoo, niin näinhän siin käy, että uskot viel mua ja syytät mua sitte.....

        Opetelkaa tiedonhaku!


      • busseja
        valehtelee taas kirjoitti:

        piirissä - seutulinjojakaan ei kaikkia ajeta. Katto vaikka tuo TS ja siellä on lueteltu firmat kun menee lakkoon, TLO Turku on yks niistä.

        Ei yhen yhtä. Ei niin missään. Kävellä piti.


      • toivoa täys
        busseja kirjoitti:

        Ei yhen yhtä. Ei niin missään. Kävellä piti.

        tänään ollut torstaikaan, menit sitten vääränä päivänä, vai?


      • 151456878
        toivoa täys kirjoitti:

        tänään ollut torstaikaan, menit sitten vääränä päivänä, vai?

        sopiva lenkki kävellä Runosmäestä T-sairaalaan. Eihän siitä taida tulla kuin about 12 km tai vähemmän. Normaalilla vauhdila pari tuntia - tosin sohjokeli hieman hidastaa.

        On myös mahdollista ottaa taksi, ja pyytää sairaalasta sitten taksin käytön hyväksyvä lappu ja marssia Kelaan, eiköhän taksa taksissa ylitä omavastuun. Tai sitten jos olet duunissa siellä niin nehän taitavat jakaa tyyliin joulunpyhät taksikortteja......

        heheheheeeeeeeeeeeee


      • deiwe
        151456878 kirjoitti:

        sopiva lenkki kävellä Runosmäestä T-sairaalaan. Eihän siitä taida tulla kuin about 12 km tai vähemmän. Normaalilla vauhdila pari tuntia - tosin sohjokeli hieman hidastaa.

        On myös mahdollista ottaa taksi, ja pyytää sairaalasta sitten taksin käytön hyväksyvä lappu ja marssia Kelaan, eiköhän taksa taksissa ylitä omavastuun. Tai sitten jos olet duunissa siellä niin nehän taitavat jakaa tyyliin joulunpyhät taksikortteja......

        heheheheeeeeeeeeeeee

        yhteensuuntaan kuin 6 km suurin piirtein. Että tunnissa menee!


    • vaihda kauppatoril bussi nro 28 lähtee kauppias-ja eerikinkadun kulmasta börsin puolelta( kohmon suuntaan) ei kauppatorin puolelt(ei länsinummen suuntaan.).hämeenkadul kun bussi o A-sairaalan kohdal kantsii painaa nappi.
      HUOM KATSO KARTTA LINKKI:http://www.tyks.fi/fi/805

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe