olen uusturkulainen,pitäisi päästä torstaina T-sairaal Runosmäestä ,onko mitkään bussiyht,ohjeet rautalangasta kun en tunne seutuja,Taksilla ei ole varaamennä
Auttakaa..
10
194
Vastaukset
- Kulukoo ne keltsut
Arska heittää sut,elä sie huolehi turhii!Ja kaupungin bussit kyllä kulukoo kun vaan meet ajoissa pysäkille!Siis TLO EI ole lakon piirissä!!!
- tostos
että Runosmäen linja 18 kulkee normaalisti Runosmäestä Kauppatorille? siitä vaikka jo jaksaisin kävellä kun katson kartasta reitin,jos ei jatkoyhteyttä,mutta kiitos
- Katso netistä
tostos kirjoitti:
että Runosmäen linja 18 kulkee normaalisti Runosmäestä Kauppatorille? siitä vaikka jo jaksaisin kävellä kun katson kartasta reitin,jos ei jatkoyhteyttä,mutta kiitos
vaan vuoroja ajetaan klo 6 - 10 ja sitten klo 13 - 17 vartin välein, klo 10 - 13 ei siis liikennettä.
http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=158318
Ja onhan siitä kauppatorilta vielä matkaa t-sairaalaan. Katos vähän tuota Turun karttaa netistä. Siellä on kartassa myös bussireitit. - valehtelee taas
piirissä - seutulinjojakaan ei kaikkia ajeta. Katto vaikka tuo TS ja siellä on lueteltu firmat kun menee lakkoon, TLO Turku on yks niistä.
- tiedonhaku
Katso netistä kirjoitti:
vaan vuoroja ajetaan klo 6 - 10 ja sitten klo 13 - 17 vartin välein, klo 10 - 13 ei siis liikennettä.
http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=158318
Ja onhan siitä kauppatorilta vielä matkaa t-sairaalaan. Katos vähän tuota Turun karttaa netistä. Siellä on kartassa myös bussireitit.siis ei ajeta välillä 11 - 13.
SORIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Mutta kun et viitti itte kattoo, niin näinhän siin käy, että uskot viel mua ja syytät mua sitte.....
Opetelkaa tiedonhaku! - busseja
valehtelee taas kirjoitti:
piirissä - seutulinjojakaan ei kaikkia ajeta. Katto vaikka tuo TS ja siellä on lueteltu firmat kun menee lakkoon, TLO Turku on yks niistä.
Ei yhen yhtä. Ei niin missään. Kävellä piti.
- toivoa täys
busseja kirjoitti:
Ei yhen yhtä. Ei niin missään. Kävellä piti.
tänään ollut torstaikaan, menit sitten vääränä päivänä, vai?
- 151456878
toivoa täys kirjoitti:
tänään ollut torstaikaan, menit sitten vääränä päivänä, vai?
sopiva lenkki kävellä Runosmäestä T-sairaalaan. Eihän siitä taida tulla kuin about 12 km tai vähemmän. Normaalilla vauhdila pari tuntia - tosin sohjokeli hieman hidastaa.
On myös mahdollista ottaa taksi, ja pyytää sairaalasta sitten taksin käytön hyväksyvä lappu ja marssia Kelaan, eiköhän taksa taksissa ylitä omavastuun. Tai sitten jos olet duunissa siellä niin nehän taitavat jakaa tyyliin joulunpyhät taksikortteja......
heheheheeeeeeeeeeeee - deiwe
151456878 kirjoitti:
sopiva lenkki kävellä Runosmäestä T-sairaalaan. Eihän siitä taida tulla kuin about 12 km tai vähemmän. Normaalilla vauhdila pari tuntia - tosin sohjokeli hieman hidastaa.
On myös mahdollista ottaa taksi, ja pyytää sairaalasta sitten taksin käytön hyväksyvä lappu ja marssia Kelaan, eiköhän taksa taksissa ylitä omavastuun. Tai sitten jos olet duunissa siellä niin nehän taitavat jakaa tyyliin joulunpyhät taksikortteja......
heheheheeeeeeeeeeeeeyhteensuuntaan kuin 6 km suurin piirtein. Että tunnissa menee!
vaihda kauppatoril bussi nro 28 lähtee kauppias-ja eerikinkadun kulmasta börsin puolelta( kohmon suuntaan) ei kauppatorin puolelt(ei länsinummen suuntaan.).hämeenkadul kun bussi o A-sairaalan kohdal kantsii painaa nappi.
HUOM KATSO KARTTA LINKKI:http://www.tyks.fi/fi/805
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483