Abduktio Lahdessa

vitjis

18

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KV

      Ironiseksi tarkoitettu kommenttisi liippaa läheltä totuutta ufologian maailmassa. Oletetaan että nainen olisi syystä tai toisesta maininnut asiasta poliisin sijasta liian innokkaalle ufointoilijalle, olisi kyseessä ilman muuta ollut potentiaalinen ufosieppaus. Tutkimukset olisi aloitettu hypnoosi-istunnolla, ja siitä homma lähtisi rullaamaan. Näin on syntynyt monta ufoabduktiotapausta.

      • iujgpuigv

        Pahasti epäilen, että aloittaja on täysin tosissaan. Nimimerkkiä seuranneena hän ei näistä asioista pilaa tee ja kaikki vähänkin outo on muukalaisten tekosia.

        Hervannassakin v. 2004 kesällä mies lähti viemään roskista ja palasi vasta aamuyöllä sairaana, oksennellen ja pahalta haisten. Aamulla ei muistanut edellisestä illasta vaimonsa kertoman mukaan mitään. Selvästi UFO sieppaus.


      • 4wt4t4t
        iujgpuigv kirjoitti:

        Pahasti epäilen, että aloittaja on täysin tosissaan. Nimimerkkiä seuranneena hän ei näistä asioista pilaa tee ja kaikki vähänkin outo on muukalaisten tekosia.

        Hervannassakin v. 2004 kesällä mies lähti viemään roskista ja palasi vasta aamuyöllä sairaana, oksennellen ja pahalta haisten. Aamulla ei muistanut edellisestä illasta vaimonsa kertoman mukaan mitään. Selvästi UFO sieppaus.

        Tuo mainitsemasi Hervannan juttu on selkeästi viinan tekosia, eikä näin ollen ole mitään tekemistä abduktio kanssa. Hauskaksi jutun ajattelit, mutta sitä se ei ole.


      • Eikövaikoehkäkö
        4wt4t4t kirjoitti:

        Tuo mainitsemasi Hervannan juttu on selkeästi viinan tekosia, eikä näin ollen ole mitään tekemistä abduktio kanssa. Hauskaksi jutun ajattelit, mutta sitä se ei ole.

        ovat selkeästi korvien välissä olevan biologisen kompuutterin tekosia. Mitään oikeaa näyttöä alienien sekaantumisista abduktioihin ei ole. Sekään ei ole hauska juttu. Korkeintaan se on säälittävä.


      • vitjis
        Eikövaikoehkäkö kirjoitti:

        ovat selkeästi korvien välissä olevan biologisen kompuutterin tekosia. Mitään oikeaa näyttöä alienien sekaantumisista abduktioihin ei ole. Sekään ei ole hauska juttu. Korkeintaan se on säälittävä.

        ..on poistettujen implanttien muodossa paljonkin. Et ole tutustunut aiheeseen.


      • yhgouyf
        vitjis kirjoitti:

        ..on poistettujen implanttien muodossa paljonkin. Et ole tutustunut aiheeseen.

        Miksi näitä poistettuja implantteja ei ole toimitettu riippumattomien tutkimuslaitosten tutkittaviksi?
        Jos oikeasti löydettäisiin valmisteita, jotka olisivat tekniikallemme tuntemattomia tai mahdottomia valmistaa, niin niistä kirjoitettaisiin Naturessa tai vastaavassa tiedejulkaisussa. Miksi ei nyt kirjoiteta? Eikö todisteet riitä?


      • vitjis
        yhgouyf kirjoitti:

        Miksi näitä poistettuja implantteja ei ole toimitettu riippumattomien tutkimuslaitosten tutkittaviksi?
        Jos oikeasti löydettäisiin valmisteita, jotka olisivat tekniikallemme tuntemattomia tai mahdottomia valmistaa, niin niistä kirjoitettaisiin Naturessa tai vastaavassa tiedejulkaisussa. Miksi ei nyt kirjoiteta? Eikö todisteet riitä?

        tabu. Siksi. Ei näistä asiosta voi huudella ääneen...

        Dr. roder Leir on poistanut monia implantteja, jotka eivät voi olla ihmisen tekosia ja tapausten taustat vielä vahvistavat näitä. MM hermokudoksen kasvaminen implantin ympärille ja täydellinen hylkimättömyys sekä oudot materiaalit.


      • noone_
        4wt4t4t kirjoitti:

        Tuo mainitsemasi Hervannan juttu on selkeästi viinan tekosia, eikä näin ollen ole mitään tekemistä abduktio kanssa. Hauskaksi jutun ajattelit, mutta sitä se ei ole.

        ... sitten tykkään tämmöisistä ihmisista. Ihmekkös niitä skepoja on niin kovin... looool


      • öäijhlugftsf
        vitjis kirjoitti:

        tabu. Siksi. Ei näistä asiosta voi huudella ääneen...

        Dr. roder Leir on poistanut monia implantteja, jotka eivät voi olla ihmisen tekosia ja tapausten taustat vielä vahvistavat näitä. MM hermokudoksen kasvaminen implantin ympärille ja täydellinen hylkimättömyys sekä oudot materiaalit.

        Täydellinen hylkimättömyys ei ole mitenkään ihmeellistä. Sen esittäminen "todisteena" vieraasta teknologiasta sensijaan on jos ei ihmeellistä, niin täydellistä tietämättömyyttä.
        Ihmisiin on asennettu erillaisia proteeseja kehon sisään, eikä mitään hylkimisreaktioita niistäkään tule. Itselläni on hammasistute titaanijuurella ja kaverilla terästä selkärangassa. Ei hylji. Elimistö hylkii lähinnä eloperäisiä aineita kuten vieraita proteiineja. Steriili myrkytön metalli ei aiheuta hylkimistä.

        Hermokudos saattaa kai kasvaa ympärille. Hermo kasvaa puolitoista - pari milliä vuodessa.

        Missä puolueettomissa labroissa materiaalien outous on testattu?

        Valitan. Nämä jutut eivät todellakaan vakuuta.


      • vitjis
        öäijhlugftsf kirjoitti:

        Täydellinen hylkimättömyys ei ole mitenkään ihmeellistä. Sen esittäminen "todisteena" vieraasta teknologiasta sensijaan on jos ei ihmeellistä, niin täydellistä tietämättömyyttä.
        Ihmisiin on asennettu erillaisia proteeseja kehon sisään, eikä mitään hylkimisreaktioita niistäkään tule. Itselläni on hammasistute titaanijuurella ja kaverilla terästä selkärangassa. Ei hylji. Elimistö hylkii lähinnä eloperäisiä aineita kuten vieraita proteiineja. Steriili myrkytön metalli ei aiheuta hylkimistä.

        Hermokudos saattaa kai kasvaa ympärille. Hermo kasvaa puolitoista - pari milliä vuodessa.

        Missä puolueettomissa labroissa materiaalien outous on testattu?

        Valitan. Nämä jutut eivät todellakaan vakuuta.

        ..on. Elimistö koteloi vieraan esineen, eristää sen. Näissä tapauksissa implantit olivat yhteydessä kehon hermojärjestelmään ja saivat energiansa siltä. Implantit siis lähettivät jonkinlaista signaalia, mutta lopettivat välittömästi, kun oli poistettu.


      • äiouhpfgy
        vitjis kirjoitti:

        ..on. Elimistö koteloi vieraan esineen, eristää sen. Näissä tapauksissa implantit olivat yhteydessä kehon hermojärjestelmään ja saivat energiansa siltä. Implantit siis lähettivät jonkinlaista signaalia, mutta lopettivat välittömästi, kun oli poistettu.

        Olet lukenut jutun jostain sivustoilta ja pidät sitä heti kovana faktana. Siitä huolimatta, että tuo hyljintäargumenttikin oli täyttä soopaa?
        Vaikka hermot olisivat kasvaneet implantin pinnalle, niin mikä todistaa, että implantti olisi saanut energiaa hermoista ja toiminut lähettimenä? Pelkkä vilkas mielikuvitus. Jos impantin toimintatapaa ei ymmärretä, niin mitään näyttöähän ei voi olla. Muutaman hermon aktiivipotentiaalien säkökemiallisella energialla ei sitäpaitsi paljoa signaalia lähetellä.

        Jos todellista näyttöä olisi, olisimme saaneet lukea siitä ensin tiedelehdistä ja sitten muustakin mediasta. Olisi se sen verran iso uutispommi. Mutta kun ei niin ei.


    • S.ieppari

      ufo sieppasi. Lähetän henkioppaani jäljittämään sieppaajia.

      • Haiskahtaa

        Miksi tämä neitokainen meni sairaana työmatkalle Lahteen.Kysynpä vaan.Kuka uskaltaa vastata?


    • Minähän se

      Tämä on tätä lopun alkua, eli 2012 alienit listii kaikki valkoiset ja jää vain ne muut jäljelle. Tosin ÄÖ samalla tipahtaa noin keskimäärin 50 pistettä jonka takaisin kirimiseen menee noin 12000 vuotta.
      http://www.youtube.com/watch?v=xXEiCmaRUcc

      • Gnosis

        "Tosin ÄÖ samalla tipahtaa..."

        On näköjään jo iskenyt osaan porukasta tuo "ÄÖ:n" tipahtaminen...


    • Seuraavaksi

      joku varmaan sanoo että Turun Myllysillan notkahdus johtuu siitä että ufo laskeutui sen päälle.

      • äouihuyf

        Myllysillan tuhosi illuminaatti HAARP:illa. Sen verran se liittyy UFO-keskusteluun, että reploidit johtavat illuminaattia.


    • jakinboas11

      Oliko raiskattu? jos oli niin kaappari oli replitaani! eheheheheh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe