Kaksi 25-vuotiasta opiskelijaa etsii kolmatta kämppistä 1.5. alkaen Turun keskustaan/ lähialueille, kolmioon tai neliöön. Vuokraksi on suunnitelmissa 250-290€/hlö/kk. Jos tunnistat itsesi huumorintajuiseksi ja muutenkin kämppiselämään sopeutuvaksi, laita mailia:
[email protected]
tai
[email protected]
TURKU etsitään kämppistä kimppakämppään!
4
1140
Vastaukset
- kämppiss
Sähköpostia laitettu:)
-T - ellu+sussu
Haku päällä edelleen, muttei poliisikouluun. Jos etsit oikeaa kotia kahdella mukavalla kämppäkaverilla, laita vietiä tulemaan!
-Ee.- vesieläin
Hep! Mikä tilanne nyt? Otanko yhteyttä? :)
- espeepee
vesieläin kirjoitti:
Hep! Mikä tilanne nyt? Otanko yhteyttä? :)
Muistaakseni laitoin teille viestiä ja liian myöhään , mutta laitan nyt oman viestini tähän, jos joku muu näitä lukisi joskus.
Olen siis etsimässä naispuolisia kämppiksiä Turusta. Suunnitelmissa olisi muuttaa Turun keskustaan tämän kesän aikana mahdollisimman pian. Olen pian 20v. sosiaalinen erittäin luotettava tyttö ja hoidan tärkeät asiat aina huolellisesti. Tykkään kyllä juhlia silloin tällöin, mieluiten toki niin ettei kämpälle tai naapureille koidu harmia. En omista eläimiä, enkä polta ja muutenkin elän siististi.
Luultavasti aloitan opiskelut nyt Turussa tai jatkan töitä vielä vuoden, jos ei kouluun ovet aukea.
Olisin hakemassa yhtä tai jopa useampaa kämppistä. Aina halvempaa ja mukavampaa jos on enemmänkin ihmisiä. Kaksi mun lisäksi voisi olla se maksimi kylläkin.
Ota ihmeessä yhteyttä jos olet kämppistä vailla! [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11536Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva184888Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2767- 102750
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42731Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks28728- 7694
- 60673