Otin talvihoitoon äitini bougainvillen ja nyt se on kuivunut ihan rutikuivaksi. Vettä on saanut koko talven hiukan. Onko kellään kokemusta,onkohan jossain juurissa ehkä elämää,vai onko pakko kertoa äidille,että mennyt mikä mennyt.
Bougainville
4
1579
Vastaukset
- 19+12
Antaiskohan tuo sulle vastauksen. Toivottavasti linkki toimii.
http://puutarha.net/index.asp?s=/keskustelu/keskustelu.asp?id=4327 - TUPUNA71
Ei hätää. Mulla on ollut monta vuotta kyseinen kukka ja joka talvi se tiputtaa suurinpiirtein kaikki lehdet. On ollut välillä aivan kuolleen näköinen, mutta kevät kun tulee niin alkaa työntää uusia lehtiä ja kukkii kesällä mahtavasti. Epäilisin, että näin on käynyt teillekkin ja ehkä pian alkaa näkyä uusien lehtien alkuja. Muista vain pitää multa kosteana.
- kukat rakkaita
Ostin keväällä puolimetrisen kukkivan B.n.Alku oli hyvä ja kastelin ja lannoitin punaisella.Alkoi ´jähmettyä´. Sitten unohdin koko kastelun ja vaihdoin isoon purkkiin Willeni.Ja vot, nyt kukkii hirmuisesti ulkona siis.Nyt nostin metrisen kukkivan Willeni sisälle valoisimpaan paikkaan olkkariin.
Miten jatkossa menettelen,jotta sulhaseni kukoistaisi? - A.H.R.
Aloittajan kukka ei herännyt eloon,joten se siitä. Varmaan sinullakin on keväällä vain "ranka" ruukussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908346Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424738Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414391Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452595Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981478- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441246Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641152Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090