miettikääs nyt kaikki mikä sana P-U-U-T-A-R-H-A
puutarha
5
310
Vastaukset
- jep jep
"Puutarha" ei ole puutarha, jos siellä ei ole puita, mutta puutarhassa voi olla myös muitakin kasveja
- minä vaan
Eikös eräs nainen viime seiskassa maininnut ettei ole puutarha kunnossa kun ei ole ollut miestä. Ilmeisesti sen kunnostuskseen siis vaaditaan mies.
- et sillee
minä vaan kirjoitti:
Eikös eräs nainen viime seiskassa maininnut ettei ole puutarha kunnossa kun ei ole ollut miestä. Ilmeisesti sen kunnostuskseen siis vaaditaan mies.
Se on taas eri puutarha, siellä ei ole puita, ehkä sentäs joskus ;)
- puu voittaa nurmikon
Juu, kyllä itse olen vasta herännyt tajuamaan, miten tärkeitä on puut! Puutarha lähtee siitä, että ensin laitetaan puita. Tuulen-, pölyn-, melun-, paahteen- ja näkösuojaksi. Sitten puskaa ja pensasta, ja sitten vasta niitä perennapenkkejä ja nurmikenttiä.
Meitsi (ja varmaan myös moni muu) on aloittanut päinvastaisessa järjestyksessä.
Nyt epätoivonvimmalla haalin markilleni puita ...
Leikattavan nurmikon toivottaisin hevon kuuseen (jos vielä voisin)!
- Aaatani Amsterdam
kysyi Tuksulta; oletko pitänyt puutarhasi kunnossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534781Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä131784- 1061728
- 901569
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma391257- 1081070
- 591054
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka261023- 74874
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46833