Ostin aikaa sitten ensimmäisen kamerani, malliltaan powershot A620. Ikävä kyllä se on nyt hajonnut ja uusi pitäisi ostaa. Tässä kamerassa olen ollut erittäin tyytyväinen tarkkoihin ja teräviin kuviin, siitä en halua lainkaan tinkiä, joten mikä olisi uusi yhtä hyvä vastaava malli? Olen yrittänyt katsella vaihtoehtoja, mutten oikein tajua teknistä sanastoa... :D
Mikä powershot A620: tilalle?
7
252
Vastaukset
- canonEOS
Tuo PS A620 on jo senverran vanha malli että aika monia vaihtoehtoja sulla on. Melkein kaikki on parempia kun muutaman vuoden takaiset mallit.
Tuossa on yksi erinomainen, sopivan kokoinen, metallikuorinen, 12x zoom, kuvanvakaaja, HD-video eikä hintakaan paha:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=570089&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19652&com...
Oon tuota käyttänyt matkakamerana kun en oo viitsiny järkkärikamoja raahata. Ulkona/hyvässä valossa laatukuvia, sisällä järkkärit pesee sen mennen tullen.- Rwy04
kysytiin kameraa, ei lelua.
- canonEOS
Rwy04 kirjoitti:
kysytiin kameraa, ei lelua.
mistä älykääpiölandiasta näitä sikiää?
- laatua Canonilta
canonEOS kirjoitti:
mistä älykääpiölandiasta näitä sikiää?
Tuossa pari esimerkkiä siitä että kyllä Ixuksella saa laadukkaita kuvia vähän vaativampaankin makuun.
http://kuvablogi.com/nayta/2432346/
http://kuvablogi.com/nayta/2432346/
http://kuvablogi.com/nayta/2432443/
Jos ei laatu miellytä niin täytyy olla jo silmissä vikaa. - lujaa kanon laatua..
laatua Canonilta kirjoitti:
Tuossa pari esimerkkiä siitä että kyllä Ixuksella saa laadukkaita kuvia vähän vaativampaankin makuun.
http://kuvablogi.com/nayta/2432346/
http://kuvablogi.com/nayta/2432346/
http://kuvablogi.com/nayta/2432443/
Jos ei laatu miellytä niin täytyy olla jo silmissä vikaa.Tuollaisen kameran valmistaja pitäisi laittaa jo lukemaan tiilenpäitä pariksikymmeneksi vuodeksi. Kyllähän tuo kuvien perusteella täyttää jo petoksen tunnusmerkit.
- OM
Tämä on Cyberphoton myydyin kompakti tällä hetkellä: 3X opt.zoomi, 12 mp, HDMI liitäntä, 1280 x 720 30 fps video jne ja hintaan vain 180 €. Muillakin merkeillä on ihan käypiä malleja:Sony, Casio, Panasonic ja Nikon mm. Riippuu ihan siitä mitä ja mistä ominaisuuksista olet halukas maksamaan.
- 200
kai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483