Minä kirjoitin Sinua
kolme päivää
Murheenkryyni
Kirjain kirjaimelta
sanoiksi
Lauseiksi lauseiden perään
Karsin epäoleellisuuksia
poimin helmiä
kultaa
Olisin halunnut sanoa sanottavani
ikkunoiden ja tähtien kielellä
hiljaa helisten
Sateen kielellä kirjoittaa
kauneimmat sanat
Kolme päivää
6
405
Vastaukset 6
mun piti kyllä sanoa tästä runostasi jotain,
mutta olet kirjoittanut sen niin, että veit
sanattomaksi - sorry !
Lue -> jotain upeampaakin upeampaa sanojen käyttöä.
( ihan hiukka kade, sillai terveesti )- Mysteriet
Kui usseest mää ole saanu vihertää katteurest ku homeine junttapulla =)
Kiitos Lin!!
Meni hiljaiseksi.
Sokeaksi silmäni teit, kuulon menetin, kieli halvaantui.
Luin jotain suurta, se oli sinun sielun maisema kauneimmillaan.
kiitos että näin tämän.
T: RaimoMikä siitä syntyi.
Ihanan tunteikas runo.
"Kolme päivää"
Se on pitkä aika sekunneiksi laskettuna.
Hymyilen,,,,
niin se aika rientää.
Kiitos
minäkin luin kolmasti
on se niin upeaa tekstiä.
Ajatus kulkee,,,,,,,,- tee.
Tämä oli mielenkiintoinen runo. Kun luin sen ensimmäisen kerran, se ei niin vaikuttanut. Kun luin sen myöhemmin toisen kerran, ajattelin: ei lainkaan huono. Kun luin sen nyt vielä kolmannen kerran, se tuntuu oikein hyvältä, syitä siihen erittelemättä. Mutta neljättä kertaa en taida enää uskaltaa, ties mitä sanoisin.
- Mysteriet
Valittaen kiirettä joka pitää sormeni tälläerää kurissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591061
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76849Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli68821- 62760
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52720- 67697
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8672Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti315647Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33623Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16520