Minä kirjoitin Sinua
kolme päivää
Murheenkryyni
Kirjain kirjaimelta
sanoiksi
Lauseiksi lauseiden perään
Karsin epäoleellisuuksia
poimin helmiä
kultaa
Olisin halunnut sanoa sanottavani
ikkunoiden ja tähtien kielellä
hiljaa helisten
Sateen kielellä kirjoittaa
kauneimmat sanat
Kolme päivää
6
391
Vastaukset
mun piti kyllä sanoa tästä runostasi jotain,
mutta olet kirjoittanut sen niin, että veit
sanattomaksi - sorry !
Lue -> jotain upeampaakin upeampaa sanojen käyttöä.
( ihan hiukka kade, sillai terveesti )- Mysteriet
Kui usseest mää ole saanu vihertää katteurest ku homeine junttapulla =)
Kiitos Lin!!
Meni hiljaiseksi.
Sokeaksi silmäni teit, kuulon menetin, kieli halvaantui.
Luin jotain suurta, se oli sinun sielun maisema kauneimmillaan.
kiitos että näin tämän.
T: RaimoMikä siitä syntyi.
Ihanan tunteikas runo.
"Kolme päivää"
Se on pitkä aika sekunneiksi laskettuna.
Hymyilen,,,,
niin se aika rientää.
Kiitos
minäkin luin kolmasti
on se niin upeaa tekstiä.
Ajatus kulkee,,,,,,,,- tee.
Tämä oli mielenkiintoinen runo. Kun luin sen ensimmäisen kerran, se ei niin vaikuttanut. Kun luin sen myöhemmin toisen kerran, ajattelin: ei lainkaan huono. Kun luin sen nyt vielä kolmannen kerran, se tuntuu oikein hyvältä, syitä siihen erittelemättä. Mutta neljättä kertaa en taida enää uskaltaa, ties mitä sanoisin.
- Mysteriet
Valittaen kiirettä joka pitää sormeni tälläerää kurissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2744410Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1043999Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1892374Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351677Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar721650- 171219
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71109Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii431072- 94919
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137897