Minä kirjoitin Sinua
kolme päivää
Murheenkryyni
Kirjain kirjaimelta
sanoiksi
Lauseiksi lauseiden perään
Karsin epäoleellisuuksia
poimin helmiä
kultaa
Olisin halunnut sanoa sanottavani
ikkunoiden ja tähtien kielellä
hiljaa helisten
Sateen kielellä kirjoittaa
kauneimmat sanat
Kolme päivää
6
404
Vastaukset
mun piti kyllä sanoa tästä runostasi jotain,
mutta olet kirjoittanut sen niin, että veit
sanattomaksi - sorry !
Lue -> jotain upeampaakin upeampaa sanojen käyttöä.
( ihan hiukka kade, sillai terveesti )- Mysteriet
Kui usseest mää ole saanu vihertää katteurest ku homeine junttapulla =)
Kiitos Lin!!
Meni hiljaiseksi.
Sokeaksi silmäni teit, kuulon menetin, kieli halvaantui.
Luin jotain suurta, se oli sinun sielun maisema kauneimmillaan.
kiitos että näin tämän.
T: RaimoMikä siitä syntyi.
Ihanan tunteikas runo.
"Kolme päivää"
Se on pitkä aika sekunneiksi laskettuna.
Hymyilen,,,,
niin se aika rientää.
Kiitos
minäkin luin kolmasti
on se niin upeaa tekstiä.
Ajatus kulkee,,,,,,,,- tee.
Tämä oli mielenkiintoinen runo. Kun luin sen ensimmäisen kerran, se ei niin vaikuttanut. Kun luin sen myöhemmin toisen kerran, ajattelin: ei lainkaan huono. Kun luin sen nyt vielä kolmannen kerran, se tuntuu oikein hyvältä, syitä siihen erittelemättä. Mutta neljättä kertaa en taida enää uskaltaa, ties mitä sanoisin.
- Mysteriet
Valittaen kiirettä joka pitää sormeni tälläerää kurissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381830
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35651Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579- 58489
Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144485