PROFEETTA JEESUS (R.H) KORAANISSA

idris82

KRISTITTYJEN TIETÄMÄTTÖMYYS

Kristitty ei tiedä, että se rakkaus, jota muslimi aina osoittaa Profeetta Jeesusta (R.H) ja hänen äitiään Mariaa kohtaan, pulppuaa hänen uskonsa alkuläheteestä, Koraanista, eikä hän myöskään tiedä, että muslimit ei koskaan lausu Profeetta Jeesuksen (R.H) pyhää nimeä lisäämättä puheeseensa sanoja Hazrat Esa (kunnioitettu Jeesus) tai Esa alaihi s-salaam (Jeesus, rauha hänelle).
Joka kerta, kun muslimit mainitsee Jeesuksen nimen (R.H) ilman näitä kunnioituksen sanoja, häntä pidetään epäkunnioittavana ja karkeana. Kristitty ei tiedä, että Koraanissa Jeesus (R.H) on mainittu nimeltä vissi kertaa useammin kuin islamin profeetta. Ollaksemme tarkkoja, kaksikymmentäviisi kertaa viittä vastaan. Esim:

...ANTANEET JEESUKSELLE, MARIAN POJALLE SELVÄT TODISTUKSET JA TUKENEET HÄNTÄ PYHÄLLÄ HENGELLÄ...
(pyhä Koraani 2:87)

... OI MARIA!, TOTISESTI JUMALA ILMOITTAA SINULLE HYVÄNÄ SANOMANA SANAN TYKÖÄNSÄ: HÄNEN NIMENSÄ ON OLEVA MESSIAS, JEESUS MARIAN POIKA...
(pyhä Koraani 3:45)

... MESSIAS JEESUS, MARIAN POIKA, (ON VAIN) JUMALAN LÄHETTILÄS
(pyhä Koraani 4:171)

...HEIDÄN JÄLKIÄÄN OLEMEE ANTANEET JEESUKSEN, MARIAN POJAN SEURATA...
(pyhä Koraani 5:49)

...JA SAKARIAN, JOHANNEKSEEN, JEESUKSEN JA ELIAAN: KAIKKI HE OLIVAT VANHURSKAITA:
(pyhä Koraani 6:85)

JEESUS (R.H) - HÄNEN ARVO-NIMESÄ

Vaikka Jeesus (R.H) mainitaan Koraanissa nimeltä 25:ssä eri paikassa, häntä myös kutsutaan kunnioittavasti seraavin arvonimin: "IBN MARYAM" (Marian poika); "MASIH" (hebr). Masiah (käänn.) Kristus, "ABDULLAH" (Allahin palvelija); "RASULLULLAH" (Allahin lähettiläs).

Hänestä puhutaan usein "Jumalan sanana", "Jumalan henkenä", "Jumalan merkkinä", ja hänestä käytetään myös lukuisia muita kunnioittavia lisänimiä yli 15 eri luvussa. Koraani kunnioittaa tätä mahtavaa Jumalan lähettilästä, ja muslimit ovat noudattaneet Koraanin esimerkiksi yli 14 vuosisadan ajan.
Koko Koraanissa ei ole ainuttakaan helventavaa mainintaa, josta ennakkoluuloisinkaan kristitty voisi pahastua.

18

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan Järjestys

      Kiitoksia siunatusta todistuksestasi kristittyjen ja islaminuskoisten samasta Kristuksesta eli Messiaasta, samasta yhdestä ainoasta Jumalasta sekä Jumalan pyhistä ilmoituksista, jollainen myös Koraani on.

      Vääriä, eksyttäviä opettajia, muita eksyttäjiä sekä tietämättömiä löytyy kaikista uskonnoista. Voisin osoittaa hyvinkin tarkasti, kuinka yhdenmukaisen todistuksen todellisuudessa Koraani, Raamatun kirjoitukset sekä Raamatun ulkopuoliset Jumalan ilmoitukset antavat Messiaasta, lihaan tulleesta Jumalan Sanasta.
      Moni menee harhaan jo siinä, ettei kiinnitä huomiota asian olemukseen vaan ainostaan sen ilmaisussa käytettyihin, käännettyihin sanoihin luulleen Jumalan ilmoittavan saman asian kaikille täsmälleen samoilla sanoilla kuin mitä on käytetty Raamatussa.

      Eivätkä uskonnot ole sama asia kuin Jumalan pyhien kirjoitusten mukainen elämä. Ne voivat olla hyvinkin kaukana toisistaan ja kääntyä lopulta toistensa verivihollisiksi. Menkää aina Jumalan pyhiin ilmoituksiin, tutkikaa keille mikin ilmoitus on annettu, minkälaisen liiton se esittää keillekin Jumalan ja ihmisten välillä sekä eläkää sen mukaan mitä juuri teille on säädetty. Joudutte jokainen siitä kyllä vastuuseen.

      Koraani ei salli minkäänlaisen turmelluksen levittämistä, jollaista esimerkiksi myös rotujen sekoittaminen on, vaan kieltää sen ehdottomasti lukuisissa kohdin. Tämä on syytä jokaisen kristityn ja islaminuskoisen huomata.

      Koraani ilmoittaa vahvistavansa Jumalan lain (Tooran) ja evankeliumin sekä tunnustavansa muutkin Jumalan pyhät, profeettojen kautta annetut ilmoitukset. Uskokaa se ja tutustukaa näihin kaikkiin Jumalan ilmoituksiin sekä eläkää niiden mukaan itse kukin liittonne mukaisesti.

      Koraani on aivan erityisesti ilmoitus ja liitto valkoihoisille Aabrahamin jälkeläisille Kristuksen eli Messiaan Uuden liiton aikana etenkin seemiläisten asuinalueilla. Valtaosa oikeista israelilaisista (12 heimoa) on taas valta-ajan tuona Uuden liiton aikana hajoitettuna Jaafetin jälkeläisten asuinalueiden puolelle ja nämä muodostavat yhdessä valtaosan niin sanotuista valkoisista kristityistä. Oikeita israelilaisia etenkin leeviläisiä löytyy myös valkoisten islaminuskoisten joukosta.

      Koraani on äärimmäisen väkevä Jumalan ilmoitus ja se asettuu vahvasti Jumalan ja Kristuksen (Messiaan) uskollisten palvelijoiden puolelle uskottomia väärintekijöitä vastaan. Juuri siksi nämä uskottomat väärintekijät sitä pelkäävätkin ja halventavatkin, sillä Koraanin pyhä ilmoitus toteutettuna tarkoittaa sataprosenttisella varmuudella heidän totaalista tuhoaan - elleivät he sitä ennen luovu vihollisuudestaan Jumalaa ja Kristusta sekä heidän uskollisia palvelijoitaan vastaan. Mutta sehän onkin heille ihan oikein, vai mitä?

      Kiitos, Ylstys ja Kunnia yhdelle ainoalle Kaikkivaltiaalle Luojalle ja Jumalalle sekä Hänen Sanalleen, Kristukselle (Messiaalle), joka on Jumalassa ja Jumalasta!

      • Jumalan Järjestys

        Olemme tulleet Jumalan aikataulussa aikaan, jolloin niiden Jumalan ja Kristuksen palvelijoiden, jotka tunnustavat yhden ainoan Luojan, Kaikkivaltiaan Jumalan ja Jumalan Sanan, Kristuksen (Messiaan) pääkseen sekä pyrkivät elämään Jumalan Pyhän tahdon, Sanan, lain ja järjestyksen mukaan, tulisi nyt yhdistää voimansa ja järjestäytyä roduittain, kansoittain, heimoittain ja perheittäin kukin omilla asuinalueillaan niin kuin Jumala on säätänyt.
        Perusta ja ohjaus löytyy Jumalan pyhistä ilmoituksista ja kirjoituksista: Laki (Toora), Evankeliumi ja Koraani sekä muut Jumalan ilmoitukset profeettojen kautta.
        Aivan erityisesti tämä voimien yhdistäminen koskee nyt Aabrahamin jälkeläisiä olevia valkoisia kristittyjä ja islaminuskoisia. Heidän tulisi olla yhtä suurta Aabrahamin lasten joukkoa, samaa suurperhettä.

        Lopullinen jako uskovien ja uskottomien välillä on edessä ja on jo menossa. Rajan toiselle puolelle jäävät uskottomat väärintekijät, jotka eivät aikaansa tunteneet vaan armonaikansa loppuun saakka hylkäsivät Jumalan ja Kristuksen (Messiaan).

        Monen asuinpaikka tulee lähivuosina vielä muuttumaan, kun Jumalan oikean Israelin (erotuksena valhejuutalaisista) hajotuksen aika päättyy Jaafetin asuinalueiden puolella. Uskottomat väärintekijät taas menettävät omaisuutensa ja oikeutensa valtiodiktatuurille ja moni joutuu kokemaan Jumalan rangaistuksena asuinpaikkansa menetyksen ja vaihtamisen pahimmillaan keskitysleiriin.


      • taqiya tulkki...

        taidat olla imatran pappi.. no, ehkapa ,saat mullahin paikan niinkuin tammikin.


      • siansukuinen ...

        3 mooses 19,19
        5 moooses 23, 1-3


        Haluaako Jumala sekoittaa rodut vai suojella niita?


      • blue eye

    • joh. 14:6

      ohittaa Jumalan oman todistuksen:

      Ps. 110:"Herra sanoi minun Herralleni: "Istu Minun oikealle puolelleni, kunnes Minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi". 2. Herra ojentaa sinun valtasi valtikan Siionista; hallitse vihollistesi keskellä. 3. Altis on sinun kansasi sinun sotaanlähtösi päivänä: pyhässä asussa sinun nuori väkesi nousee eteesi, niinkuin kaste aamuruskon helmasta. 4. Herra on vannonut eikä sitä kadu: "Sinä olet pappi iankaikkisesti, Melkisedekin järjestyksen mukaan"

      Kenen poika Messias on?

      "41. Ja fariseusten ollessa koolla Jeesus kysyi heiltä 42. sanoen: »Mitä arvelette Kristuksesta? Kenen poika hän on?» He sanoivat hänelle: »Daavidin». 43. Hän sanoi heille: »Kuinka sitten Daavid Hengessä kutsuu häntä Herraksi, sanoen: 44. 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi alle'. 45. Jos siis Daavid kutsuu häntä Herraksi, kuinka hän on hänen poikansa?» 46. Ja kukaan ei voinut vastata hänelle sanaakaan; eikä siitä päivästä lähtien yksikään enää rohjennut kysyä häneltä mitään." (KR 1938 Matt. 22:41-46)

      Taas on Jumala todistanut:

      "Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin."
      "Tervehtikää poikaa, hänen voideltuaan, suudelkaa häntä, muuten Herra vihastuu teihin ja te suistutte tieltänne tuhoon, sillä hetkessä syttyy hänen vihansa."
      "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti; sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka. Sinä rakastat vanhurskautta ja vihaat vääryyttä; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä enemmän kuin sinun osaveljiäsi."
      "Taivaat julistavat hänen vanhurskauttansa, ja kaikki kansat näkevät hänen kunniansa."


      Jumala on itse todistanut, että Kristus on kaikkia ihmisiä suurempi, myös Muhammedia. Ja myös Taivasten valtakunnassa Kristus on suurin. Hänellä on valta yli arkkienkeleidenkin ja hän istuu Isän Kaikkivaltiaan oikealla puolella.

      Olette oikeassa siinä, että Jeesus oli profeetta, mutta hän on paljon muutakin. Kristus on kaikkien ihmisten kuningas, ylipappi ja tuomari. Miksi te kiellätte Kristukselta hänen kunniansa?

      • Joku x

        Ärsyttää, kun islam on ominut kaikki Raamatun profeetat ja muut henkilöt itselleen. Islamin mukaanhan kaikki Raamatun profeetat olivat muslimeja. Ikään kuin se ei vielä riittäisi, islam on lisäksi muuttanut joidenkin henkilöiden luonteen päinvastaiseksi. Jeesus on islamin mukaan murhanhimoinen tyyppi, joka tulee lopussa tappamaan kaikki kristityt, jotka eivät käänny muslimeiksi.
        Että sillai.


      • Jumalan Järjestys
        Joku x kirjoitti:

        Ärsyttää, kun islam on ominut kaikki Raamatun profeetat ja muut henkilöt itselleen. Islamin mukaanhan kaikki Raamatun profeetat olivat muslimeja. Ikään kuin se ei vielä riittäisi, islam on lisäksi muuttanut joidenkin henkilöiden luonteen päinvastaiseksi. Jeesus on islamin mukaan murhanhimoinen tyyppi, joka tulee lopussa tappamaan kaikki kristityt, jotka eivät käänny muslimeiksi.
        Että sillai.

        Kun Kaikkivaltias Jumala saapuu tuomitsemaan kansat yli maanpiirin, saapuu myös Hänen kasvojensa enkeli, Hänen oikea käsivartensa, Hänen Pyhä Sanansa, Kristus, joka tulee toteuttamaan Jumalan säätämän teurastuksen kaikkien luopioiden ja muiden Jumalan ja Kristuksen vihollisten joukossa. Silloin loppuu myös sianlihaa mässäilevien ja sikojen teurastamisella Vapahtajansa syntymäpäivää juhlistavien ja lukemattomilla muilla tavoilla Jumalaa vastaan rikkovien teeskentelijöiden ja luomakunnan riistäjien turhanpäiväinen elämä. Ja samalla hetkellä Jumalan ja Kristuksen todelliset palvelijat pääsevät vapaiksi syntisen enemmistön kahleista.
        Tästä hetkestä voit lukea muun muassa seuraavista kohdista:

        "Kuka tuolla tulee Edomista, tulipunaisissa vaatteissa Bosrasta, tuo puvultansa komea, joka uljaana astelee suuressa voimassansa? "Minä, joka puhun vanhurskautta, joka olen voimallinen auttamaan." Miksi on punaa sinun puvussasi, miksi ovat vaatteesi kuin viinikuurnan polkijan? "Kuurnan minä poljin, minä yksinäni, ei ketään kansojen joukosta ollut minun kanssani; minä poljin heidät vihassani, tallasin heidät kiivaudessani, ja niin pirskui heidän vertansa vaatteilleni, ja minä tahrasin koko pukuni. Sillä koston päivä oli minun mielessäni ja minun lunastettujeni vuosi oli tullut. Ja minä katselin, mutta ei ollut auttajaa, ja minä ihmettelin, kun ei kukaan tueksi tullut. Silloin minun oma käsivarteni minua auttoi, ja minun vihani minua tuki. Ja minä tallasin kansat vihassani ja juovutin heidät kiivaudellani; minä vuodatin maahan heidän verensä."" (Jes.63:1-6)

        "Sillä katso, JHVH tulee tulessa, ja hänen vaununsa ovat kuin myrskytuuli; ja hän antaa vihansa purkautua hehkussa ja nuhtelunsa tulenliekeissä. JHVH käy tuomiolle kaiken lihan kanssa tulella ja miekallaan; ja JHVH:n surmaamia on oleva paljon. Jotka pyhittäytyvät ja puhdistautuvat puutarha-menoja varten, seuraten miestä, joka on heidän keskellänsä, jotka syövät sianlihaa ja muuta inhottavaa sekä hiiriä, niistä kaikista tulee loppu, sanoo JHVH. " (Jes.66:15)

        "Sillä minä olen sinun kanssasi, sanoo JHVH, ja pelastan sinut. Minä teen lopun kaikista kansoista, joiden sekaan minä olen sinut hajottanut; ainoastaan sinusta minä en loppua tee: minä kuritan sinua kohtuudella, mutta rankaisematta minä en sinua jätä." (Jer.30:11)


      • Jumalan Järjestys

        Ei kaiketi Koraani kiellä millään tavalla Kristukselta mitään kunniaa, jonka Luoja itse on Hänelle antanut. Koraanihan vahvistaa juuri ne Raamatun kirjoitukset (Toora, Evankeliumi, Profeettojen ilmoitukset), joihin tätä kunniaa perustetaan. Koraani kutsuu Häntä myös Messiaaksi, joka on Jumalan Sana yhdessä Jumalan Hengen kanssa.

        Miksi te ette usko Koraanin ilmoitusta ja suhtaudu siihen sen mukaisesti, vaan annatte siitä itse väärän todistuksen sen oman todistuksen vastaisesti ja syytätte sitä oman väärän todistuksenne perusteella?
        Ongelma ei ole siis Koraani, vaan siitä väärin todistavien väärät todistukset.


      • joh. 14:6
        Jumalan Järjestys kirjoitti:

        Ei kaiketi Koraani kiellä millään tavalla Kristukselta mitään kunniaa, jonka Luoja itse on Hänelle antanut. Koraanihan vahvistaa juuri ne Raamatun kirjoitukset (Toora, Evankeliumi, Profeettojen ilmoitukset), joihin tätä kunniaa perustetaan. Koraani kutsuu Häntä myös Messiaaksi, joka on Jumalan Sana yhdessä Jumalan Hengen kanssa.

        Miksi te ette usko Koraanin ilmoitusta ja suhtaudu siihen sen mukaisesti, vaan annatte siitä itse väärän todistuksen sen oman todistuksen vastaisesti ja syytätte sitä oman väärän todistuksenne perusteella?
        Ongelma ei ole siis Koraani, vaan siitä väärin todistavien väärät todistukset.

        kieltää Jeesukselta hänen asemansa ihmiskunnan Vapahtajana. Kristukselle on annettu valta yli kaikkien ihmisten, myös Muhammedin. Kenellekään toiselle ei Jumala ole sanonut: ""Istu Minun oikealle puolelleni, kunnes Minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi"". Hänen verellään Isä Jumala sinetöi Uuden Liittonsa ihmiskunnan kanssa.

        Jos kerran Kristuksen kärsimys loi perustan Uudelle Liitolle, niin miksi ihmeessä Jumala olisi perustanut islamin? Uuden Liiton käskythän ovat kirjoitettuna ihmisten sydämmiin ja ne vapauttavat ihmisen Lain orjuudesta, mutta muslimit väittävät, että käskyt löytyvät Koraanista ja sunnasta. Tuollainen kirjausko on harhaopetusta. Samoin lähentelee pakanuutta Kaaban palvonta, koska Jumala, joka on maailman luonut, ei asu ihmiskäsin rakennetuissa temppeleissä. Jerusalemin temppelikin oli pelkkä esikuva taivaallisesta temppelistä ja Jumala salli sen ihmisten heikkouden tähden. Uudessa Liitossa Pyhän hengen temppeli on ihmisruumis, jonka Jumala loi kuvakseen, eikä ole tarvetta ihmiskäsin rakennetuille temppeleille.

        Islamin täytyy olla siis lähtöisin Paholaisesta. Muhammed väitti enkeli Gabrielin ilmestyneen hänelle, mutta Saatanahan ilmestyy valon enkelinä. Muhammed oli harhaopettaja, josta Jeesus varoitti: "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.".

        Samoin Jeesuksen opetuslapsi Johannes varoitti: "Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan."


    • -Koraani ei ole alkulähde.
      -Jeesus on Jumalan poika = Jumala.
      -Jeshua Messiaan Veri on Jumalan Pyhää Verta, jonka edessä Saatana vapisee.

      • Jumalan Järjestys

        Jahushua (Jeesus) Kristus (Messias) on Kaikkivaltiaan Jumalan Sana (DABAR JHVH), joka on Jumalassa ja Jumalasta, mutta Hän ei ole Jumala, jos Jumalalla tarkoitetaan koko Kaikkivaltiasta Jumalaa, joka on Henki.

        Ei koko Jumala voi koskaan mahtua yhteen ihmisruumiiseen, sillä mikään ihmisruumis ei voisi sitä suunnatonta energiaa kestää, jonka tullessa maapallokin sulaa. Ihminen, joka väittää lihassa vaeltaneen Jeesuksen olleen koko Jumala, ei ole päässyt vielä kovinkaan pitkälle Jumalan suunnattoman olemuksen ymmärtämisessä. Ja jos Jumala olisi laittanut kaiken itsestään Jeesuksen ruumiiseen, niin kaikki muu luomakunta olisi juuri hetkellä kuollut, sillä luomakunta on syntynyt Hänen henkäyksestään ja kun Hän sen vetää pois, se kuolee.

        Jumalan Sanassa, joka on itsekin henki, vallitsee myös Kaikkivaltiaan Jumalan Henki. Näinhän myös Koraani todistaa. Joten Hänen lihallisen ruumiinsa veressä virtasi myös Kaikkivaltiaan Jumalan Pyhä Henki eli Hänen Verensä on pyhää. Mutta tämä samahan on pääteltävissä myös Koraanista niin kuin se on päätelty Raamatussakin Jumalan ilmoitusten perusteella.
        Joten samaan totuuteen päädytään molempien kirjojen kirjoituksissa, jos ne vain halutaan ymmärtää oikein eikä ryhtyä nostamaan niitä tahallaan toisiaan vastaan. Mutta tätä tahallista riidan kylvöähän on harjoitettu aina Jumalan pyhien ilmoitusten yhteydessä Jumalan ja Kristuksen vihollisten toimesta.

        Ja kaikkien pyhien ilmoitusten alkulähde on aina itse Jumalassa, Hänen Hengessään, joka ne ilmoittaa Sanansa välityksellä luoduilleen tavalla taikka toisella.


      • minävaan123

        Lue ensimmäinen käsky kymmenestä uudestaan Ja raamattu on pappikirja eli sitä voidaan muokata. Mä luulen että harva osaa enää lukea ensimmäistä raamattuaja kääntää sitä oikein.
        Itse olen käynyt nuorena kristitty lasten ja nuorten paikoissa enkä oo itse huomannut että Jeesus olisi Jumala. itse olen aina erottanut Jeesuksen ja Jumalan toisistaan.


      • joh. 14:6
        minävaan123 kirjoitti:

        Lue ensimmäinen käsky kymmenestä uudestaan Ja raamattu on pappikirja eli sitä voidaan muokata. Mä luulen että harva osaa enää lukea ensimmäistä raamattuaja kääntää sitä oikein.
        Itse olen käynyt nuorena kristitty lasten ja nuorten paikoissa enkä oo itse huomannut että Jeesus olisi Jumala. itse olen aina erottanut Jeesuksen ja Jumalan toisistaan.

        Sekä varhaiset käsikirjoituslöydöt, että alkukristittyjen kirjoituksen osoittavat, ettei mitään olennaista ole muokattu. Myös Kuolleenmeren kääröjen löytyminen osoitti, etteivät juutalaiset olleet muokanneet kirjoituksia. Sekä kristityt, että juutalaiset nimittäin suhtautuvat kirjoituksiin suurella vakavuudella, koska ne ovat lähtöisin Jumalasta.

        Isä Kaikkivaltias on korottanut Poikansa Jeesuksen niin, että häntä voidaan kutsua Jumalaksi ja palvoa Jumalana ja hänellä on istuinpaikka Isän Kaikkivaltiaan oikealla puolella.

        Herra sanoi minun Herralleni: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi."

        Kristuksella on valta yli maallisten hallitsijoiden ja yli enkeliruhtinaidenkin. Hän on heti Kaikkivaltiaasta Luojasta seuraava. Kristus on koko luomakunnan kuningas, ylipappi ja tuomari.


      • totuuden miekka /
        joh. 14:6 kirjoitti:

        Sekä varhaiset käsikirjoituslöydöt, että alkukristittyjen kirjoituksen osoittavat, ettei mitään olennaista ole muokattu. Myös Kuolleenmeren kääröjen löytyminen osoitti, etteivät juutalaiset olleet muokanneet kirjoituksia. Sekä kristityt, että juutalaiset nimittäin suhtautuvat kirjoituksiin suurella vakavuudella, koska ne ovat lähtöisin Jumalasta.

        Isä Kaikkivaltias on korottanut Poikansa Jeesuksen niin, että häntä voidaan kutsua Jumalaksi ja palvoa Jumalana ja hänellä on istuinpaikka Isän Kaikkivaltiaan oikealla puolella.

        Herra sanoi minun Herralleni: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi."

        Kristuksella on valta yli maallisten hallitsijoiden ja yli enkeliruhtinaidenkin. Hän on heti Kaikkivaltiaasta Luojasta seuraava. Kristus on koko luomakunnan kuningas, ylipappi ja tuomari.

        http://www.mahomettube.com/view_video.php?viewkey=ec039965f3c4923ce901&page=40&viewtype=basic&category=mr


    • Tutkijaneuvosto

      me emme loukkaaannukaan nahtavasti, silla se olisi teeskentelya. Tunnen sivuilta monta muslimia jotka
      tulevat nakemaan Yahshuan itse silmasta silmaan. Silloin muistuvat ne sanat joita ette nyt halua paljastaa. Syyta en teita mistaan. Teilla on oma syttajanne sitten. Joka ikinen sananne ja tekonne tulee julki. Niin myos minun.

      Koraanissa on paljon asioita jotka kieltavat Yahshuan. Jopa kiveen hakattuna.
      Mita esim. lukee paikassa jota sanotaan "DOME OF THE ROCK" ?
      SE ON paikka missa Jumalaa ja Yahshuaa pilkataan julkeimmalla tavalla!
      Siksi kirjoitusta sanotankin "turmion iljetys"

      http://beholdthebeast.com/islam__quran_and_666.htm
      http://beholdthebeast.com/abomination_of_desolation.htm
      http://beholdthebeast.com/mathematical_precision_of_prophecy.htm

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8892790AO

      Ja kuuntele Jumalan sanaa; - Ei todistusten maara, vaan laatu ratkaisee!
      (voitte unohtaa Muhamedin iskulauseen; -kun tarpeeksi usein ja kauan levitat valhetta totuutena, niin ihmiset alkavat uskoa siihen ja se muuttuu totuudeksi...)

      Mutta sitten nahdaan..

    • utelias ..

      1-hylkaamaan joko muhammedin tai Yahshuan, niin kummastako luopuisit?
      2-Samoin Koraanin tai torahin?
      3-samoin Allahin tai Israeliun Jumalan?
      4-samoi taqiyan tai totuuden?


      Aapo on taitava vastaamaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe