Kannattaako käydä ihotautilääkärillä jos on 99% varma että on "Pustulosis palmoplantaris, PPP"
Mitä itse siitä olen lukenut niin eipä paljon lääkäri sille mitään voi tehdä...vai voiko?
Taudilla niin selvät "oireet" että olen aivan varma että kyseessä on PPP.
Kiitos etukäteen vastauksesta..
Kannattaako käydä ihotautilääkärillä?
3
677
Vastaukset
- r
No jos lääkettä haluut ni ehkä kannattais...
- sininen täti
Ei sille taudille voi edes lääkärit tehdä mitään, eikä se parane ikinä. Silti kannattaisi kyllä käydä lääkärissä, niin saisit reseptin jotain lääkevoidetta varten. Itselläni on samaan tautiin Dermovat, joka on keskivahva kortisonivoide. Rakot saa sillä kyllä lähtemään, hetkeksi. Jonkun ajan kuluttua ne ilmestyvät taas, siitä tämä on pirullinen tauti. Mulla on taas tänä kesänä kukkinut kädet, on niin kurjaa kun tulee rakkoja ja sitten niiden kuivuttua lähtee kämmnistä ja sormenpäistä nahka. Varsinkin sormenpäät on todella kipeät, kun lähtee nahka ja tulee haavoja. Itse haluaisin löytää jonkun voiteen tai mitä tahansa, jolla saisi vähän paremmaksi näitä käsiä. Myös jalkapohjiin tulee ihottumaa, mutta nyt se on vähän rauhallisempi ollut. Näistä sormenpäistä mietin sitä, että miten tällaisista sormenpäistä voi hankkia sormenjälkipassin.
- skramur
Kun kädet menivät käytänössä niin pahaksi että en oikein voinut tehdä mitän sain lääkäriltä lääke nimelta Neotigason. Ensimaista kerta neljan vuoden olen lähes ilman Psoria, parasta on että kädet paransivat parissa vikkossa täysin. Ainoa ongelma on että lääke ei sovi naisille, eli voi olla vaikea saada lääkäri kirjoitamaan jos ole kaunemman sukupuolen edustaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4124663Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221845- 1451592
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751325Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151166Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔791146Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise131079Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään671026- 66982
- 38980