''Käykö kateeksi *siskoillani*,saan kaiken saan sen mitä tahdon,se on tärkeintä,on kiva maksaa velat takaisin korkoineen..kalliit kliniikat käyn läpi,käykö kateeksi,tunnen kuinka teidän kasvot vääntyy vihreeksi.Anoppini saa aivovuodon,niin on ja mua hymyilyttää vain..lähetän kukkaset haudallenne ..ja kauniit ..minua ette koskaan tulee tapamaan,minun elämän filosoofi on aivan toinen..käykä kateeksi??itketää varmaan vähän!!
Miljonäärin *HURA*
5
337
Vastaukset
- suomalainen nainen
se nimittäin on omituista, ettei mun käy kateeksi. Miksköhän ei?
- toinen suomalainen nainen
Eipä käy kateeksi, onnihan löytyy
ihan muualta mitä kuvittelet.
Luulenpa että moni on samaa mieltä
kanssani. Mutta kukin etsii onnensa
omalla tavallaan. Tässähän se nähdään. - Miljonärin/huora
Sinulla ei ole aihetta et tunne mua kai mutta monella ..jotka tunnen..ei nyt normali nainen tunnen kateutta
- Tavallinen Suomalainen Mies
no jo on kumma, kai sentään taidat tyytyä vähään, tai sitten taidat olla muutoin vaan vajaa...
opettelisit edes kirjoittaa ensiksi...
ja voiko joku täysissäjärjissään oleva nainen nauttia huorana olosta???
taitaa rakastajasikin vain nauraa sinulle selkäsi takana.- Miljonäärin/rakastajatar
Kiitos nyt vihjeestäsi..kaikki ei ole niin perfektejä kirjoittaan,miksi sana HUORA on niin tabu..kaikki naiset on omallatavallaan huoria...niin minäkin ..otan vain rikkaan miehen,onkos siinä jotakin vajavaisuutta,,no sä saat tietenkin tykätä mitä haluut ..miljonäärin/rouva,onko parempi?Kyllä mä osaan kirjoittaa ihan varmaan,taitaa olla jokin katkera mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1055039
- 634927
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592971- 432731
- 152257
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441804- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588