Ford Mondeo 2.0TDCi 115hv Trend Wagon. Vuisimalli on 2003. Minkälaisia kokemuksia Ford-kuskeilla on tuollaisesta autosta!
Ford Mondeo 2.0TDCi 115hv Trend Wagon
5
2309
Vastaukset
- moinen Mondeo
Neljä kuukautta ajoin tuollaisen Mondeolla. Maksoi minulle 3200 euroa. Autosta hajosi polttoaineen syöttöpumppu, joka taas hajotti ruiskun. Korjauslasku 3200 €. Suht paljon kymppitonnin autosta.
Muuten kyllä asiallinen auto. - Mondeojeejee
Minulta meni 2007 mallin ruiskupumppu. Kummitteli jonkun viikon ja lopulta kaput. Älä osta jos voit olla ostamatta. Fordin ruisku on lujaa luotettavaa laatua ja täyttä sontaa.
- zöf
nuo pumput yms. ole hyvin yleismaailmallista laatua, samoja wermeitä käyttää merkki kuin merkki.
Foordit kasataan kuin jenkki kuormurit, osia sieltä sun täältä jotka sitten niputetaan yhteen.
Sama trendi alkaa olla myös muilla valmistajilla paitsi tojolla, tekee melkein kaiken omina töinä. - Mondeojeejee
zöf kirjoitti:
nuo pumput yms. ole hyvin yleismaailmallista laatua, samoja wermeitä käyttää merkki kuin merkki.
Foordit kasataan kuin jenkki kuormurit, osia sieltä sun täältä jotka sitten niputetaan yhteen.
Sama trendi alkaa olla myös muilla valmistajilla paitsi tojolla, tekee melkein kaiken omina töinä.En tiedä tarkaan mikä minun TDCi pumpulle tuli. Autotallissa tuo vielä odottaa ruumiinavausta. Fordin TDCi pumppujen ongelmana oli 2003, että pumpusta irtosi jotakin pinnoitetta ja se särki sitten suuttimet ja sun muut värkit. Tästä saa googlaamalla vaikka kuinka ja paljon lisätietoa.
Ongelma tuli nimenomaan Common Rail ruiskutuksen mukana. Siinä on kova paine yhteisessä runkoputkessa ja pietzosähköiset suuttimet sitten ruiskivat polttoaineen sylinteriin. Vanhempi ruiskutussysteemi pelitti kuin junanvessa, tämä TDCi ei sitten pelitä.
Ford - lujaa laatua kaikki ja niin edespäin. - ford_tdci
Mondeojeejee kirjoitti:
En tiedä tarkaan mikä minun TDCi pumpulle tuli. Autotallissa tuo vielä odottaa ruumiinavausta. Fordin TDCi pumppujen ongelmana oli 2003, että pumpusta irtosi jotakin pinnoitetta ja se särki sitten suuttimet ja sun muut värkit. Tästä saa googlaamalla vaikka kuinka ja paljon lisätietoa.
Ongelma tuli nimenomaan Common Rail ruiskutuksen mukana. Siinä on kova paine yhteisessä runkoputkessa ja pietzosähköiset suuttimet sitten ruiskivat polttoaineen sylinteriin. Vanhempi ruiskutussysteemi pelitti kuin junanvessa, tämä TDCi ei sitten pelitä.
Ford - lujaa laatua kaikki ja niin edespäin.Se ongelma tuli kun Ford alkoi käyttämään intialaista Delhin pumppua ja suuttimia.
Itsellänikin on muutama noita ollut ....Boch on kyllä toiminut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427225
- 324028
- 543523
- 423030
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482226- 412203
- 462181