Rekka +kuski

kortti pois ja linna

ajanneet taas henkilöauton päälle?? ny kuoli 3 viatonta ihmistä? MIKSI??

13

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :(

      Elämä on kohtalon käsissä. Tänään elän, huomisesta ei koskaan tiedä .....

      • rehellisyysmaanperii

        Ei kannata vielä lähtee rekkakuskia syytteleen, tilanteiden kulku lienee vielä epäselvä, ainakin lehtitietojen perusteella, vai onko keskustelun aloittaneella jo parempaa tietoa? Sitä vaan hiukka ihmettelen että eikö se rekkakuski (kun ei nyt niin vakavasti loukkaantunut) paikalla olleena ja aitiopaikalta tilannetta seuranneena voisi kertoa oman näkemyksensä asiasta, ja olla sitten ihan rehellinen jos rekka mahdollisesti lähti käsistä. Kai se nyt sen verran seuraa omaa ajamistaan että huomaa jos rekka lähtee heittelehtimään. Peli olisi sillä selvä eikä tartteis yhteiskunnan varoja tuhlata kalliiseen ja tolkuttomasti aikaa vieviään tutkijalautakunnan työhön. Ja joiden kustannukset maksamme viimekädessä me tavalliset tossunkuluttajat.


      • Kai Kaihomieli
        rehellisyysmaanperii kirjoitti:

        Ei kannata vielä lähtee rekkakuskia syytteleen, tilanteiden kulku lienee vielä epäselvä, ainakin lehtitietojen perusteella, vai onko keskustelun aloittaneella jo parempaa tietoa? Sitä vaan hiukka ihmettelen että eikö se rekkakuski (kun ei nyt niin vakavasti loukkaantunut) paikalla olleena ja aitiopaikalta tilannetta seuranneena voisi kertoa oman näkemyksensä asiasta, ja olla sitten ihan rehellinen jos rekka mahdollisesti lähti käsistä. Kai se nyt sen verran seuraa omaa ajamistaan että huomaa jos rekka lähtee heittelehtimään. Peli olisi sillä selvä eikä tartteis yhteiskunnan varoja tuhlata kalliiseen ja tolkuttomasti aikaa vieviään tutkijalautakunnan työhön. Ja joiden kustannukset maksamme viimekädessä me tavalliset tossunkuluttajat.

        Oli varmasti rekkakuskille senverran raskas paikka, ettei halua muistella tapausta kuin pakosta. Hyvä jos mielenterveys säilyy.


      • 21 metriä?
        Kai Kaihomieli kirjoitti:

        Oli varmasti rekkakuskille senverran raskas paikka, ettei halua muistella tapausta kuin pakosta. Hyvä jos mielenterveys säilyy.

        Rakennetaan VALTION suoja-osasto :: nimi salataan.hyyssätään kylpylään huilaan.poliiisit suojelee.oikeuslaitos suojelee. hän saa pienen sakon ja taas rekan rattiin. näin se menee. mutta kukaan ei suojaa saati auta niitä 3 uhrin läheisiä. noita tappajarekkoja ammattitaidottomia kukseja suomessa aivan liikaa?? MIKSI?


      • Raskasyhdistelmä
        21 metriä? kirjoitti:

        Rakennetaan VALTION suoja-osasto :: nimi salataan.hyyssätään kylpylään huilaan.poliiisit suojelee.oikeuslaitos suojelee. hän saa pienen sakon ja taas rekan rattiin. näin se menee. mutta kukaan ei suojaa saati auta niitä 3 uhrin läheisiä. noita tappajarekkoja ammattitaidottomia kukseja suomessa aivan liikaa?? MIKSI?

        Tien päällä päättää seuraava liike .....


      • no niin se apinat ir
        Raskasyhdistelmä kirjoitti:

        Tien päällä päättää seuraava liike .....

        samanlainen kahju rekan kuskina 23 kuoli ja 15 menetti terveytensä lopun elämäksi. eikä oo senkään rekan kuskia näkynny.ei nimeä missään. suojelua löytyy murhamiehille. MIKSI?


      • Vänkärinä ollut
        rehellisyysmaanperii kirjoitti:

        Ei kannata vielä lähtee rekkakuskia syytteleen, tilanteiden kulku lienee vielä epäselvä, ainakin lehtitietojen perusteella, vai onko keskustelun aloittaneella jo parempaa tietoa? Sitä vaan hiukka ihmettelen että eikö se rekkakuski (kun ei nyt niin vakavasti loukkaantunut) paikalla olleena ja aitiopaikalta tilannetta seuranneena voisi kertoa oman näkemyksensä asiasta, ja olla sitten ihan rehellinen jos rekka mahdollisesti lähti käsistä. Kai se nyt sen verran seuraa omaa ajamistaan että huomaa jos rekka lähtee heittelehtimään. Peli olisi sillä selvä eikä tartteis yhteiskunnan varoja tuhlata kalliiseen ja tolkuttomasti aikaa vieviään tutkijalautakunnan työhön. Ja joiden kustannukset maksamme viimekädessä me tavalliset tossunkuluttajat.

        Älkää syyttäkö heti Rekka-kuskia... Olisi jokaisen pikkuauton kuljettajan syytä istua edes ykspäivä rekan kyydissä,, niin näkisitte ja jopa tuntisitte mitä se työ todella ON. Itse olen senverran rekka-autoihin tutustunut (lapsuudestani asti elänyt paljon rekkaliikenteen parissa) kyllä voin sanoa että hyvin usein henkilö-autot ovat se Syypää kolareihin.. Ne jotka Eivät tiedä mistä nyt tässä jutussa puhuvat ja haukkuvat syytöntä rekkamiestä. Eivät tiedä mitään rekka-autojen työstä. Kehoittaisin heitä tutustumaan paremmin mistä on kyse.


      • NuuskaMuikkunen.,
        Vänkärinä ollut kirjoitti:

        Älkää syyttäkö heti Rekka-kuskia... Olisi jokaisen pikkuauton kuljettajan syytä istua edes ykspäivä rekan kyydissä,, niin näkisitte ja jopa tuntisitte mitä se työ todella ON. Itse olen senverran rekka-autoihin tutustunut (lapsuudestani asti elänyt paljon rekkaliikenteen parissa) kyllä voin sanoa että hyvin usein henkilö-autot ovat se Syypää kolareihin.. Ne jotka Eivät tiedä mistä nyt tässä jutussa puhuvat ja haukkuvat syytöntä rekkamiestä. Eivät tiedä mitään rekka-autojen työstä. Kehoittaisin heitä tutustumaan paremmin mistä on kyse.

        Jos rekkakuskilta lähtee autonsa peräkärry heittelehtiin ja osuu henkilöautoon. semmoinen rekkakuski on täysin lapanen ja väärässä ammatissaaan. tosin talvikin on kova ja vaatii veronsa.


      • 12
        NuuskaMuikkunen., kirjoitti:

        Jos rekkakuskilta lähtee autonsa peräkärry heittelehtiin ja osuu henkilöautoon. semmoinen rekkakuski on täysin lapanen ja väärässä ammatissaaan. tosin talvikin on kova ja vaatii veronsa.

        ei ole koskaan ajellut näitä vehkeitä ni ei kyllä kannata suutansa avata.Fysiikan laeille ja teiden kunnolle ei kuljettaja mahda mitään.......Se pikkasen eri juttu kun hurruutella tuolla fiijatilla.


      • Turvallista Matkaa!!
        12 kirjoitti:

        ei ole koskaan ajellut näitä vehkeitä ni ei kyllä kannata suutansa avata.Fysiikan laeille ja teiden kunnolle ei kuljettaja mahda mitään.......Se pikkasen eri juttu kun hurruutella tuolla fiijatilla.

        Rekan rattiin jos ei osaa ajaa.eikä hallitse autoaan turvallisesti. noi fyysiikan lait ovat matkassa aika useassa tapahtumassa. tumpelo kuski.ja vauhtia aivan liikaa!!


      • 100km / h

        Ovat todella vaarallisia tuolla tien päällä.ajavat kuin pulloperse siat .ja kolareita tulee heille liian paljon.


      • viattomia

        uskon että rekkakuskeilla jotka ovat kolarissa osallisena (vaikka ne jotka saavat päälleen itsemurhaajajan) on todella vaikea antaa anteeksi itselle tapahtunutta.
        Itse en varmaan pystyisi ajamaan mitään jos olisin kuolonkolarissa ollut mukana,vaikka syy ei olisi itsessä.

        Tiet ovat nykyään niin huonokuntoisia,vauhtia voi olla liikaa,puhelut voi häiritä ajamista tai muu räpeltäminen voi viedä ajajan huomion muualle.
        Saatika huumehörhöt,vanhat ajajat,alkoholistit ym ym.
        Yhteispeliä tuo liikenteessä olo.Itse olen huomannut,että hetken /sekunninkin herpaannus voi tehdä tuhoisaa jälkeä.
        KESKITYTÄÄN SIIS AJAMISEEN:.:::


      • Kuikan Pasi
        viattomia kirjoitti:

        uskon että rekkakuskeilla jotka ovat kolarissa osallisena (vaikka ne jotka saavat päälleen itsemurhaajajan) on todella vaikea antaa anteeksi itselle tapahtunutta.
        Itse en varmaan pystyisi ajamaan mitään jos olisin kuolonkolarissa ollut mukana,vaikka syy ei olisi itsessä.

        Tiet ovat nykyään niin huonokuntoisia,vauhtia voi olla liikaa,puhelut voi häiritä ajamista tai muu räpeltäminen voi viedä ajajan huomion muualle.
        Saatika huumehörhöt,vanhat ajajat,alkoholistit ym ym.
        Yhteispeliä tuo liikenteessä olo.Itse olen huomannut,että hetken /sekunninkin herpaannus voi tehdä tuhoisaa jälkeä.
        KESKITYTÄÄN SIIS AJAMISEEN:.:::

        On se kaiken a ja o. Nykykuskilla on monenlaista häiriötekijää tarjolla menneiden
        vuosikymmenien rekkakuskeihin verrattuna. Autossa on navigaattoria, kännykkää, läppäriä, ajotietokonetta joita hoidellaan ajon aikana joten ei ole ihme, jos tiehen keskittyminen on joskus hukassa...
        Tuo kolme ihmishenkeä vaatinut kolari tapahtui käsittääkseni rekan tulosuunnassa ylämäkeen??
        Ylämäkeen ajaessa perävaunun heittelehtimään lähtö on melkoisen epätodennäköistä jo fysiikan
        lakien mukaankin, jos ei ole ajauduttu pois omalta ajokaistalta ja tehty rajua korjausliikettä omalle
        kaistalle vastaantulijan juuri sattuessa kohtalokkaalla hetkellä olemaan väärään aikaan kohdalla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe