Rekka +kuski

kortti pois ja linna

ajanneet taas henkilöauton päälle?? ny kuoli 3 viatonta ihmistä? MIKSI??

13

723

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :(

Elämä on kohtalon käsissä. Tänään elän, huomisesta ei koskaan tiedä .....

• rehellisyysmaanperii

Ei kannata vielä lähtee rekkakuskia syytteleen, tilanteiden kulku lienee vielä epäselvä, ainakin lehtitietojen perusteella, vai onko keskustelun aloittaneella jo parempaa tietoa? Sitä vaan hiukka ihmettelen että eikö se rekkakuski (kun ei nyt niin vakavasti loukkaantunut) paikalla olleena ja aitiopaikalta tilannetta seuranneena voisi kertoa oman näkemyksensä asiasta, ja olla sitten ihan rehellinen jos rekka mahdollisesti lähti käsistä. Kai se nyt sen verran seuraa omaa ajamistaan että huomaa jos rekka lähtee heittelehtimään. Peli olisi sillä selvä eikä tartteis yhteiskunnan varoja tuhlata kalliiseen ja tolkuttomasti aikaa vieviään tutkijalautakunnan työhön. Ja joiden kustannukset maksamme viimekädessä me tavalliset tossunkuluttajat.

• Kai Kaihomieli
        rehellisyysmaanperii kirjoitti:

Ei kannata vielä lähtee rekkakuskia syytteleen, tilanteiden kulku lienee vielä epäselvä, ainakin lehtitietojen perusteella, vai onko keskustelun aloittaneella jo parempaa tietoa? Sitä vaan hiukka ihmettelen että eikö se rekkakuski (kun ei nyt niin vakavasti loukkaantunut) paikalla olleena ja aitiopaikalta tilannetta seuranneena voisi kertoa oman näkemyksensä asiasta, ja olla sitten ihan rehellinen jos rekka mahdollisesti lähti käsistä. Kai se nyt sen verran seuraa omaa ajamistaan että huomaa jos rekka lähtee heittelehtimään. Peli olisi sillä selvä eikä tartteis yhteiskunnan varoja tuhlata kalliiseen ja tolkuttomasti aikaa vieviään tutkijalautakunnan työhön. Ja joiden kustannukset maksamme viimekädessä me tavalliset tossunkuluttajat.

Oli varmasti rekkakuskille senverran raskas paikka, ettei halua muistella tapausta kuin pakosta. Hyvä jos mielenterveys säilyy.

• 21 metriä?
        Kai Kaihomieli kirjoitti:

Oli varmasti rekkakuskille senverran raskas paikka, ettei halua muistella tapausta kuin pakosta. Hyvä jos mielenterveys säilyy.

Rakennetaan VALTION suoja-osasto :: nimi salataan.hyyssätään kylpylään huilaan.poliiisit suojelee.oikeuslaitos suojelee. hän saa pienen sakon ja taas rekan rattiin. näin se menee. mutta kukaan ei suojaa saati auta niitä 3 uhrin läheisiä. noita tappajarekkoja ammattitaidottomia kukseja suomessa aivan liikaa?? MIKSI?

• Raskasyhdistelmä
        21 metriä? kirjoitti:

Rakennetaan VALTION suoja-osasto :: nimi salataan.hyyssätään kylpylään huilaan.poliiisit suojelee.oikeuslaitos suojelee. hän saa pienen sakon ja taas rekan rattiin. näin se menee. mutta kukaan ei suojaa saati auta niitä 3 uhrin läheisiä. noita tappajarekkoja ammattitaidottomia kukseja suomessa aivan liikaa?? MIKSI?

Tien päällä päättää seuraava liike .....

• no niin se apinat ir
        Raskasyhdistelmä kirjoitti:

Tien päällä päättää seuraava liike .....

samanlainen kahju rekan kuskina 23 kuoli ja 15 menetti terveytensä lopun elämäksi. eikä oo senkään rekan kuskia näkynny.ei nimeä missään. suojelua löytyy murhamiehille. MIKSI?

• Vänkärinä ollut
        rehellisyysmaanperii kirjoitti:

Älkää syyttäkö heti Rekka-kuskia... Olisi jokaisen pikkuauton kuljettajan syytä istua edes ykspäivä rekan kyydissä,, niin näkisitte ja jopa tuntisitte mitä se työ todella ON. Itse olen senverran rekka-autoihin tutustunut (lapsuudestani asti elänyt paljon rekkaliikenteen parissa) kyllä voin sanoa että hyvin usein henkilö-autot ovat se Syypää kolareihin.. Ne jotka Eivät tiedä mistä nyt tässä jutussa puhuvat ja haukkuvat syytöntä rekkamiestä. Eivät tiedä mitään rekka-autojen työstä. Kehoittaisin heitä tutustumaan paremmin mistä on kyse.

• NuuskaMuikkunen.,
        Vänkärinä ollut kirjoitti:

Älkää syyttäkö heti Rekka-kuskia... Olisi jokaisen pikkuauton kuljettajan syytä istua edes ykspäivä rekan kyydissä,, niin näkisitte ja jopa tuntisitte mitä se työ todella ON. Itse olen senverran rekka-autoihin tutustunut (lapsuudestani asti elänyt paljon rekkaliikenteen parissa) kyllä voin sanoa että hyvin usein henkilö-autot ovat se Syypää kolareihin.. Ne jotka Eivät tiedä mistä nyt tässä jutussa puhuvat ja haukkuvat syytöntä rekkamiestä. Eivät tiedä mitään rekka-autojen työstä. Kehoittaisin heitä tutustumaan paremmin mistä on kyse.

Jos rekkakuskilta lähtee autonsa peräkärry heittelehtiin ja osuu henkilöautoon. semmoinen rekkakuski on täysin lapanen ja väärässä ammatissaaan. tosin talvikin on kova ja vaatii veronsa.

• 12
        NuuskaMuikkunen., kirjoitti:

Jos rekkakuskilta lähtee autonsa peräkärry heittelehtiin ja osuu henkilöautoon. semmoinen rekkakuski on täysin lapanen ja väärässä ammatissaaan. tosin talvikin on kova ja vaatii veronsa.

ei ole koskaan ajellut näitä vehkeitä ni ei kyllä kannata suutansa avata.Fysiikan laeille ja teiden kunnolle ei kuljettaja mahda mitään.......Se pikkasen eri juttu kun hurruutella tuolla fiijatilla.

• Turvallista Matkaa!!
        12 kirjoitti:

ei ole koskaan ajellut näitä vehkeitä ni ei kyllä kannata suutansa avata.Fysiikan laeille ja teiden kunnolle ei kuljettaja mahda mitään.......Se pikkasen eri juttu kun hurruutella tuolla fiijatilla.

Rekan rattiin jos ei osaa ajaa.eikä hallitse autoaan turvallisesti. noi fyysiikan lait ovat matkassa aika useassa tapahtumassa. tumpelo kuski.ja vauhtia aivan liikaa!!

• 100km / h

Ovat todella vaarallisia tuolla tien päällä.ajavat kuin pulloperse siat .ja kolareita tulee heille liian paljon.

• viattomia

uskon että rekkakuskeilla jotka ovat kolarissa osallisena (vaikka ne jotka saavat päälleen itsemurhaajajan) on todella vaikea antaa anteeksi itselle tapahtunutta.
        Itse en varmaan pystyisi ajamaan mitään jos olisin kuolonkolarissa ollut mukana,vaikka syy ei olisi itsessä.

Tiet ovat nykyään niin huonokuntoisia,vauhtia voi olla liikaa,puhelut voi häiritä ajamista tai muu räpeltäminen voi viedä ajajan huomion muualle.
        Saatika huumehörhöt,vanhat ajajat,alkoholistit ym ym.
        Yhteispeliä tuo liikenteessä olo.Itse olen huomannut,että hetken /sekunninkin herpaannus voi tehdä tuhoisaa jälkeä.
        KESKITYTÄÄN SIIS AJAMISEEN:.:::

• Kuikan Pasi
        viattomia kirjoitti:

uskon että rekkakuskeilla jotka ovat kolarissa osallisena (vaikka ne jotka saavat päälleen itsemurhaajajan) on todella vaikea antaa anteeksi itselle tapahtunutta.
        Itse en varmaan pystyisi ajamaan mitään jos olisin kuolonkolarissa ollut mukana,vaikka syy ei olisi itsessä.

Tiet ovat nykyään niin huonokuntoisia,vauhtia voi olla liikaa,puhelut voi häiritä ajamista tai muu räpeltäminen voi viedä ajajan huomion muualle.
        Saatika huumehörhöt,vanhat ajajat,alkoholistit ym ym.
        Yhteispeliä tuo liikenteessä olo.Itse olen huomannut,että hetken /sekunninkin herpaannus voi tehdä tuhoisaa jälkeä.
        KESKITYTÄÄN SIIS AJAMISEEN:.:::

On se kaiken a ja o. Nykykuskilla on monenlaista häiriötekijää tarjolla menneiden
        vuosikymmenien rekkakuskeihin verrattuna. Autossa on navigaattoria, kännykkää, läppäriä, ajotietokonetta joita hoidellaan ajon aikana joten ei ole ihme, jos tiehen keskittyminen on joskus hukassa...
        Tuo kolme ihmishenkeä vaatinut kolari tapahtui käsittääkseni rekan tulosuunnassa ylämäkeen??
        Ylämäkeen ajaessa perävaunun heittelehtimään lähtö on melkoisen epätodennäköistä jo fysiikan
        lakien mukaankin, jos ei ole ajauduttu pois omalta ajokaistalta ja tehty rajua korjausliikettä omalle
        kaistalle vastaantulijan juuri sattuessa kohtalokkaalla hetkellä olemaan väärään aikaan kohdalla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      73
      893
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      799
    3. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      140
      745
    4. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      732
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      637
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      619
    7. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      546
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      32
      539
    9. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      503
    10. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      46
      502
    11. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      484
    12. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      64
      474
    13. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      69
      455
    14. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      446
    15. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      31
      436
    16. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      433
    17. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      432
    18. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      74
      426
    19. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      36
      422
    20. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      59
      415
    Aihe