Maidon hinta

kallista maitoa

Lehdissä kirjoitellaan että valio on kahteen otteeseen laskenut maidon tukkuhintaa. Eipä ole näkynyt hintalapussa ainkaan omassa lähikaupassani. Jos kauppaketjut haluavat tukea ruotsalaista maitoa myymällä sitä huonommalla katteella kuin suomalaista, niin kyllä minä sitä sitten ostan.

14

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en osta

      Kaljaa on joka päivä tarjoomuksessa!

    • meitä huijataan

      Missä muka? Noin uutisoitiin, että viime vuonna maidon keskihinta oli 85 senttiä litralta.

      Siwassa maito maksoi jossain vaiheessa jopa yli euron, oliko se 1,09 € vaiko vieläkin enemmän?

      • kotimainen kunniaan

        Minä en ota ruotsalaista vaikka ilmatteks saisi.


      • Kehitysapumaa suomi
        kotimainen kunniaan kirjoitti:

        Minä en ota ruotsalaista vaikka ilmatteks saisi.

        Halvinta maitoa saa varmaankin kiinasta. Sitä menisi varmasti kaupaksi. Maanviljelijät vaan kortistoon. Meijerit kiinni. Koko elintarvikeketjun voisi lopettaa. Ulkomailta saa halvemmalla, niin pirun hyviä tuotteita. Samalla voisi loput metalli- ym teollisuudesta kuskata kiinaan. Pohjolan kehitysapumaa suomi olisi hienoa.


      • Kehitysapumaa suomi kirjoitti:

        Halvinta maitoa saa varmaankin kiinasta. Sitä menisi varmasti kaupaksi. Maanviljelijät vaan kortistoon. Meijerit kiinni. Koko elintarvikeketjun voisi lopettaa. Ulkomailta saa halvemmalla, niin pirun hyviä tuotteita. Samalla voisi loput metalli- ym teollisuudesta kuskata kiinaan. Pohjolan kehitysapumaa suomi olisi hienoa.

        lidl 0.80c/l kotimainen maito


      • kallista
        rainingman kirjoitti:

        lidl 0.80c/l kotimainen maito

        ja ruåttalainen yli 10snt halvempaa


      • hintaan?

        Kukas olisi euroon siirtymisen aikaan arvannut, että maito maksaisi pian kuusi(!) markkaa purkki!? Ei oluenkaan juominen ihan entisen halpaa ole: jopa 7 euroa muki (lue: 40 markkaa)! Vesikin maksaa vähintään kaksi kertaa niin paljon kuin tuohon "vanhaan hyvään aikaan"... Juokaa mitä juotte, kallista on.


      • työtön työtön
        kallista kirjoitti:

        ja ruåttalainen yli 10snt halvempaa

        Lettutaikinassa muut aineet ei maksa yhteensäkään puoliakaan siitä, mitä maito!

        Se vesilettujen aika nyt!


    • En juo maitoa

      Ennen vanhaan maito ja bensa oli suunnilleen saman hintaista, eroa alkoi syntyä joskus 90-luvulla ja nykyisin maitolitra on alle euron ja bensa 1,4€.

      • Sissi ¤/H_§

        järkyttäviä ongelmia....!Ollaan täällä Afganistanissa oltu jokunen kuukausi ja täälläkin vietetään unettomia öitä miettien teidän maito-katastrofia.....Onneksi täällä näkyy jokunen vuohi jotta penskat saa vähän ravintoa mutta kyllä TEILLÄ on siellä tosi kauheaa...Koettakaa jaksaa!


      • ongelmat suhteelisia
        Sissi ¤/H_§ kirjoitti:

        järkyttäviä ongelmia....!Ollaan täällä Afganistanissa oltu jokunen kuukausi ja täälläkin vietetään unettomia öitä miettien teidän maito-katastrofia.....Onneksi täällä näkyy jokunen vuohi jotta penskat saa vähän ravintoa mutta kyllä TEILLÄ on siellä tosi kauheaa...Koettakaa jaksaa!

        Just sanoin että maito on halpaa.

        Mitä sä sinne oot meenny? Tuu hyvänen aika pois jos ei kerran ole kivaa!


      • Kotimaiet maitotuott
        ongelmat suhteelisia kirjoitti:

        Just sanoin että maito on halpaa.

        Mitä sä sinne oot meenny? Tuu hyvänen aika pois jos ei kerran ole kivaa!

        Onneksi Ihmisillä on vielä valinnanvapaus ja voi mennä siihen kauppaan mistä kotimaista maitoa saa.


      • Kotimaiet maitotuott kirjoitti:

        Onneksi Ihmisillä on vielä valinnanvapaus ja voi mennä siihen kauppaan mistä kotimaista maitoa saa.

        käytän vain ruotsalaista maitoa ja saksalaista olutta


      • kul kul
        rainingman kirjoitti:

        käytän vain ruotsalaista maitoa ja saksalaista olutta

        Jatkossa kai metallein terästettyä virttaankangasta?

        Maito on vauvojen juomaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe