Lehdissä kirjoitellaan että valio on kahteen otteeseen laskenut maidon tukkuhintaa. Eipä ole näkynyt hintalapussa ainkaan omassa lähikaupassani. Jos kauppaketjut haluavat tukea ruotsalaista maitoa myymällä sitä huonommalla katteella kuin suomalaista, niin kyllä minä sitä sitten ostan.
Maidon hinta
14
531
Vastaukset
- en osta
Kaljaa on joka päivä tarjoomuksessa!
- meitä huijataan
Missä muka? Noin uutisoitiin, että viime vuonna maidon keskihinta oli 85 senttiä litralta.
Siwassa maito maksoi jossain vaiheessa jopa yli euron, oliko se 1,09 € vaiko vieläkin enemmän?- kotimainen kunniaan
Minä en ota ruotsalaista vaikka ilmatteks saisi.
- Kehitysapumaa suomi
kotimainen kunniaan kirjoitti:
Minä en ota ruotsalaista vaikka ilmatteks saisi.
Halvinta maitoa saa varmaankin kiinasta. Sitä menisi varmasti kaupaksi. Maanviljelijät vaan kortistoon. Meijerit kiinni. Koko elintarvikeketjun voisi lopettaa. Ulkomailta saa halvemmalla, niin pirun hyviä tuotteita. Samalla voisi loput metalli- ym teollisuudesta kuskata kiinaan. Pohjolan kehitysapumaa suomi olisi hienoa.
Kehitysapumaa suomi kirjoitti:
Halvinta maitoa saa varmaankin kiinasta. Sitä menisi varmasti kaupaksi. Maanviljelijät vaan kortistoon. Meijerit kiinni. Koko elintarvikeketjun voisi lopettaa. Ulkomailta saa halvemmalla, niin pirun hyviä tuotteita. Samalla voisi loput metalli- ym teollisuudesta kuskata kiinaan. Pohjolan kehitysapumaa suomi olisi hienoa.
lidl 0.80c/l kotimainen maito
- kallista
rainingman kirjoitti:
lidl 0.80c/l kotimainen maito
ja ruåttalainen yli 10snt halvempaa
- hintaan?
Kukas olisi euroon siirtymisen aikaan arvannut, että maito maksaisi pian kuusi(!) markkaa purkki!? Ei oluenkaan juominen ihan entisen halpaa ole: jopa 7 euroa muki (lue: 40 markkaa)! Vesikin maksaa vähintään kaksi kertaa niin paljon kuin tuohon "vanhaan hyvään aikaan"... Juokaa mitä juotte, kallista on.
- työtön työtön
kallista kirjoitti:
ja ruåttalainen yli 10snt halvempaa
Lettutaikinassa muut aineet ei maksa yhteensäkään puoliakaan siitä, mitä maito!
Se vesilettujen aika nyt!
- En juo maitoa
Ennen vanhaan maito ja bensa oli suunnilleen saman hintaista, eroa alkoi syntyä joskus 90-luvulla ja nykyisin maitolitra on alle euron ja bensa 1,4€.
- Sissi ¤/H_§
järkyttäviä ongelmia....!Ollaan täällä Afganistanissa oltu jokunen kuukausi ja täälläkin vietetään unettomia öitä miettien teidän maito-katastrofia.....Onneksi täällä näkyy jokunen vuohi jotta penskat saa vähän ravintoa mutta kyllä TEILLÄ on siellä tosi kauheaa...Koettakaa jaksaa!
- ongelmat suhteelisia
Sissi ¤/H_§ kirjoitti:
järkyttäviä ongelmia....!Ollaan täällä Afganistanissa oltu jokunen kuukausi ja täälläkin vietetään unettomia öitä miettien teidän maito-katastrofia.....Onneksi täällä näkyy jokunen vuohi jotta penskat saa vähän ravintoa mutta kyllä TEILLÄ on siellä tosi kauheaa...Koettakaa jaksaa!
Just sanoin että maito on halpaa.
Mitä sä sinne oot meenny? Tuu hyvänen aika pois jos ei kerran ole kivaa! - Kotimaiet maitotuott
ongelmat suhteelisia kirjoitti:
Just sanoin että maito on halpaa.
Mitä sä sinne oot meenny? Tuu hyvänen aika pois jos ei kerran ole kivaa!Onneksi Ihmisillä on vielä valinnanvapaus ja voi mennä siihen kauppaan mistä kotimaista maitoa saa.
Kotimaiet maitotuott kirjoitti:
Onneksi Ihmisillä on vielä valinnanvapaus ja voi mennä siihen kauppaan mistä kotimaista maitoa saa.
käytän vain ruotsalaista maitoa ja saksalaista olutta
- kul kul
rainingman kirjoitti:
käytän vain ruotsalaista maitoa ja saksalaista olutta
Jatkossa kai metallein terästettyä virttaankangasta?
Maito on vauvojen juomaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483