Seuraa 20-24 vuotiaista?

Neitikuu66

Haluaisin hengailla uusien ihmisten kanssa. Käydä leffassa, baarissa, kahvilla, ajella vaan, kierrellä, kävellä, tekstailla, jopa soitella. Ois vaan mahtavaata saada uutta seuraa. Oon parisuhteessa, eli sellaista juttua en hae. Itse olen 20 vuotias nainen turusta. Sukupuolellasi ei ole väliä ja varatutkin tosiaan voi ihan rohkeasti ottaa yhteyttä, en todellakaan pyri rikkomaan kenenkään parisuhdetta, enkä omaani. Eli 20-24 vuotiaat naiset miehet, tytöt pojat, vastailkaa viestiin jos tällainen vilpitön hengailu ja uuden kaverin saaminen kiinnostaa. :) Kesäksi esimerkiks ois huippua saada lisää hauskaa ja hulvatonta hengailuseuraa!

8

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen aloittajaa

      onko nyt niin ettei ketää tosiaan kiinnosta saada uusia kavereita/uutta kaveria? Eli tosiaan aivan täysin vilpitöntä hengailua etsin uusien ihmisten kanssa. Pidetään vaan mukavaa. Vastailkaa nyt jos yhtään kiinnostaa...:)

    • taas aloittaja

      Oon ihan varma et joku kyllä on halukas myös saamaan uutta seuraa, en sitte tiedä miksi kukaan ei vastaa...? onko ilmoituksessa jotain vikaa? Eli 20 v tyttö etsii hengailuseuraa suunnilleen samanikäisistä ihmisistä Turussa. Ilmoitelkaa rohkeesti! :)

      • ............

        mutta valitettavasti en asu lähelläkään Turkua, vaan ihan toisella puolella Suomea. Olisi muuten ollut mukava tutustua :)

        Mutta toivottavasti saisit uusia kavereita :) Ottakaa vaan turkulaiset siis yhteyttä häneen :D


      • Heihei
        ............ kirjoitti:

        mutta valitettavasti en asu lähelläkään Turkua, vaan ihan toisella puolella Suomea. Olisi muuten ollut mukava tutustua :)

        Mutta toivottavasti saisit uusia kavereita :) Ottakaa vaan turkulaiset siis yhteyttä häneen :D

        Voi vinde, mäkään en asu lähelläkään turkua, muuten todellakin kävis :)


      • aloittaja taass
        Heihei kirjoitti:

        Voi vinde, mäkään en asu lähelläkään turkua, muuten todellakin kävis :)

        No voi vinde tosiaanki! vaikutatte kivoilta, muuttakaa tänne! :D No ei mut höh...ikävä:( kiitti kuitenki et vastasitte, se ilahdutti kovasti:) Hyvää kevättä!


    • _Ninni_90

      En tiedä onko hakusi edistynyt jotenkin jotakin muuta kautta :D Itse en ole Turusta, mutta ihan naapurikaupungista, ja Turussa olen asunut lähes koko ikäni. Ja Turussa vietän aikani, ellen kotona ole. :) Niin, ja tosiaan, olen 19v. tyttö, mutta täytän vuoden lopussa 20v. Toivottavasti et ole kovin tarkka iän suhteen :>

      Mutta niin, en viitsi tähän selostella elämäntarinaani. Laitahan mailia; [email protected] jos yhtään kiinnostaa :)

    • 5+2

      Moikka,

      En asu enää Turussa, mut käyn siellä kuitenkin melko usein. Ois tosi kiva saada sieltä uusia kavereita! :)
      Oon kans 20v. tyttö. S-posti on: itsmylife @ jippii.fi.

      • jeujeuu

        Mä oon kuullu että turussa asuu hauskoja tyyppejä! Varmaan oikeesti pitäis muuttaa sinne! :D Miten pitkä matka sieltä on helsinkiin? (Tää maantieto ei oo mun juttu:D)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe