vuokratalojen pihojen auraus

x

mitenhän tuo mahtaa olla kunnan vuokratalojen pihojen aurauksen vastuu?
lapussa luki että vuokralainen huolehtii lumitöistä oven edustalta.
eli kunnan pitäs aurata loppu piha?
no, se vähä mitä kunnan osalta aurattu niin järkyt kasat jätetty keskelle viettävää pihaa että lumi oikein sulais perustuksia heikentämään...

oottako muuten pannu merkille että seppo on melkein jatkuvasti katsastus konttorin tai palo aseman pihaa auraamassa, muualta ei kovin auraa?

5

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JalluKolalla

      Mitä? Eikö rattoripioneeri hoida tehtäviään?

      Tämä on meidän huvia lumimyterin aikoina kysellä. Hanki vaan lumilapio niin kyllä lihakset siitä kasvaa.

      • pollo2388830

        Mä luulin, että aurauksesta maksetaan jollekkin sen takia ettei tartte itse kolata lumia.


      • jurpolukki
        pollo2388830 kirjoitti:

        Mä luulin, että aurauksesta maksetaan jollekkin sen takia ettei tartte itse kolata lumia.

        tietekin kinkittää, jos emme saa sitä mistä on maksettu. nykypäivänä ku mikään ei maksa mitään ja ne päivän toimii. turmiolle ollaan kaiketi menossa. kuten haanpään pentti romaanissaan kertoi: kaikki ilman ja vaivatta saatu on arvotonta.
        niin minä tälläinen sydäntautinen...ei eläkkeellä muttei mitään tekemistä. mitä ny vähän ilikeillä tuntemattomana netissä. meinaan kyllä ajatukset juoksee paremmin ku lumilapion ostin. juu olen siirrellyt lunta paikasta pois toishen paikhan.


      • Tympeää
        jurpolukki kirjoitti:

        tietekin kinkittää, jos emme saa sitä mistä on maksettu. nykypäivänä ku mikään ei maksa mitään ja ne päivän toimii. turmiolle ollaan kaiketi menossa. kuten haanpään pentti romaanissaan kertoi: kaikki ilman ja vaivatta saatu on arvotonta.
        niin minä tälläinen sydäntautinen...ei eläkkeellä muttei mitään tekemistä. mitä ny vähän ilikeillä tuntemattomana netissä. meinaan kyllä ajatukset juoksee paremmin ku lumilapion ostin. juu olen siirrellyt lunta paikasta pois toishen paikhan.

        Ei se Sepe niitä vuokratalojen pihoja auraa, vaan sille kuuluu just nuo katsastusasemat ym. kiinteistöt.
        Hän kyllä hoitaa hommansa.

        Yksityinen auraaja auraa vuokratalojen pihat. Sama jonka pitäis aurata myös tiet, jotka on niin huonosti aurattu, että ovat jo muuttuneet niin kapeiksi kuin olisivat yksisuuntaisia. Enpä oo kyllä kuullu, että näin olis ollut tarkoitus. Haalii liikaa hommia, eikä saa niitä hoidetuksi. Tiet täynnä suuria kuoppia ja loskaa, joka kyllä lähtis kun kävis auraamassa. Eipä oo taas aikoihin näkynyt auraa.... No aurinko sulattaa lumen aikanaa, kun vain jaksaa odottaa.


    • JalluKolalla

      On varmaan jo polkusi sulaneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe