G:Lapsimäärästä

mariÄiti

Minkä ikäinen olet?Kuinka monta lasta olet saanut ja montako haluat?
Itse olen aika nuori äiti 23v ja kolmas tuloillaan ja nyt olen jo alkanut haaveilemaan neljännestä vaikka se taitaa jäädä vain haaveeksi.

9

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö haaveena

      itse olen 25v äiti ja odotan kolmatta (poikaa) ja haaveilen neljännestä!
      tämän pojan laskettu aika on 2vko päästä :)
      haluaisin tehdä vielä sen tytön :( mutta taitaa jäädä haaveeksi...

      • etova kirjoitus

        Toivottavasti et KOSKAAN sano pojillesi, että olisit niin kovasti toivonut tyttöä, mutta syntyikin pelkkiä poikia. Tämä tekee ikuisen haavan lapsen sydämeen, ja tuhoaa lopullisesti mahdollisuuden terveeseen itsetuntoon.

        Tiedän mistä puhun, koska mieheni on tämän saanut kuulla omalta äidiltään monet kerrat ja vielä aikuisenakin, eikä tule koskaan toipumaan loukkauksista.

        Onkohan lapset sinulle esineitä..


      • tyttö haaveena
        etova kirjoitus kirjoitti:

        Toivottavasti et KOSKAAN sano pojillesi, että olisit niin kovasti toivonut tyttöä, mutta syntyikin pelkkiä poikia. Tämä tekee ikuisen haavan lapsen sydämeen, ja tuhoaa lopullisesti mahdollisuuden terveeseen itsetuntoon.

        Tiedän mistä puhun, koska mieheni on tämän saanut kuulla omalta äidiltään monet kerrat ja vielä aikuisenakin, eikä tule koskaan toipumaan loukkauksista.

        Onkohan lapset sinulle esineitä..

        ... kuullostaa todella pahalta, ja minuakin ja siskoani on toivottu pojiksi!
        mutta kuka sen nyt ottaa mitenkin... itse lähinnä huumorilla olen vanhemmiltani kettuilut ottanut (vaikka saisin loukkaantuakin)
        ja miehelläni on pelkkiä veljiä 5kpl, ja kyllä jokainen heistä tietää että vanhemmat olisivat edes yhden halunneet tyttönä!

        ihmiset ovat NIIN erilaisia... ja ainahan saa toivoa.


      • Näin...
        etova kirjoitus kirjoitti:

        Toivottavasti et KOSKAAN sano pojillesi, että olisit niin kovasti toivonut tyttöä, mutta syntyikin pelkkiä poikia. Tämä tekee ikuisen haavan lapsen sydämeen, ja tuhoaa lopullisesti mahdollisuuden terveeseen itsetuntoon.

        Tiedän mistä puhun, koska mieheni on tämän saanut kuulla omalta äidiltään monet kerrat ja vielä aikuisenakin, eikä tule koskaan toipumaan loukkauksista.

        Onkohan lapset sinulle esineitä..

        Mielestäni ap:n kirjoitus oli asiallinen. Minkä sitä tunteilleen voi. Moni haluaisi sekä tytön/tyttöjä että pojan/poikia. Se nyt vain on niin.

        Siinä olet oikeassa, ettei pojilleen saa mennä ikävään sävyyn sanomaan, että tyttöä olisin kyllä halunnut. Eipä se ap suunnitellutkaan mitään semmoista sanovansa.


      • tyttö haaveena
        Näin... kirjoitti:

        Mielestäni ap:n kirjoitus oli asiallinen. Minkä sitä tunteilleen voi. Moni haluaisi sekä tytön/tyttöjä että pojan/poikia. Se nyt vain on niin.

        Siinä olet oikeassa, ettei pojilleen saa mennä ikävään sävyyn sanomaan, että tyttöä olisin kyllä halunnut. Eipä se ap suunnitellutkaan mitään semmoista sanovansa.

        sitäpaitsi sehän on jo mielenvikaista ja sairasta, jos OIKEASTI sanoo lapsilleen, että on halunnut heistä toista sukupuolta! ei kukaan voi olla oikeasti niin tyhmä...

        minä olen kyllä *pettynyt* kun kuulee saavan taas pojan, MUTTA TOTTAKAI siitä on myös onnellinen, eikä tulisi mieleenkään loukata omaa lastaan inhoamalla tätä sen takia, että on *väärää* sukupuolta.

        ja tietäähän sen jo lasta yrittäessä, että sieltä voi tulla poikakin!


    • hiljaa-mamma

      Olen 30 ja lapsi 11.

      Ainokaiseni, enkä enempää kyllä haluakaan. Lapsuudessani meitä kekaroita oli viisi, enkä enää kaipaa samanlaista hulinaa.

    • UmmNoora&Saara

      Olen 27-vuotias ja kolmas tuloillaan... kyllä varmaan vielä toiset kolme teen jos Luoja suo:) en toki ihan perään vaan odotan nyt muutaman vuoden että saa tän pikkusakin johonkin vaiheeseen...

    • Kukin ajallaan

      Olen 36v ...hetkinen piti oikein miettiä ;) Niin ne vuodet vierivät. Kaksi pientä jo on (tehty yli 30 vuotiaana) ja kolmannesta lapsesta vielä haaveilen, tottakai. Mutta aika näyttää.

    • nuori äitix3

      Olen 22v ja kolmas tulossa kesällä. Aiemmat lapset ovat poika3v ja tyttö1v. En sano etteikö enää ikinä tulisi lapsia, mutta näillä näkymin tämä tulokas olisi viimeinen. Jos sitä sitten 40v tekisi iltatähden:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe