Miksi tytöt on nykyään niin pitkiä?

pettynyt poika

Voi että kun meinaa ottaa päähän se kun kaikki tytöt on nykyään niin pitkiä! Jossain tutkimuksessa oli että suomalaisten nuorten naisten keskipituus on jo 169 cm ja se on 3. pisin maailmassa. Vain Ruotsissa ja Hollannissa on kuulemma pitempiä naisia kun Suomessa eikä nekään oo kun vaan jotain 1 cm keskipituudeltaan suomalaisia pitempiä. Monet on kyllä epäilly tota pituutta, että onko se tosiaan niin paljo, mutta mä voin ainakin sanoa omien kokemusten perusteella, että aivan varmasti on. Vieläki huonompaa on luvassa, kun tuo keskipituuden kasvu ei oo vieläkään loppunu vaan se kasvaa edelleen. Voi että osaa vituttaa, varmaan sadan vuoden päästä tyttöjen keskipituus on 180 cm jos tuo trendi jatkuu.

Munki koululta löytyy useita 180 senttisiä tyttöjä yks on jopa 190 senttinen. Ei tuollaset tytöt oo kauniita. Tyttöjen kuuluu olla lyhyitä ja söpöjä eikä mitään hirveitä hujoppeja.

Tytöt, lopettakaa se kasvaminen ja keskittykää vaan olemaan kauniita ja ihania! Teille ei kohta löydy enää tarpeeksi pitkiä poikia kumppaneiksi jos tuo keskipituus vielä tuosta kasvaa. Että osaa ottaa päähän tollanen asia.

140

6202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kappas jaa

      minä ku luulin että ihimiset on vaan koko ajan lyhenemässä.

      • ja millähän

        perusteella? Elinolot paranevat, ruoka paranee ym. Miten ihmisen pituus voisi lyhentyä, jos elinoloshuteet paranevat?


      • Älä puhu paskaa

        Kyllä ihmiset ovat pitenemässä keskimäärin, keskipituus on noussut. Ennenkin tuohon harhaluuloon olen törmännyt, että keskipituus pienenisi. Paskaa. Enää vain ei suurta pituutta arvosteta niin paljon kuin ennen, kun se on tavallista. Tosin itse tykkään pitkistä naisista.


    • dcvcdgfe

      Niin, mäkin huomasin. Ihmiset muuttuvat kokoajan... Se kuuluu asiaan.. Ei ne voi asialle mitään. Ei me tyttöjä voi määrä pituusimme että lopettasi pituun kasvusta. Kyllä te poikakin kasvaa aina pitempää..

      • pettynyt poika

        mutta ongelma on siinä että tyttöjen keskipituuden on havaittu kasvavan poikien keskipituutta nopeammin.


      • <33333333
        pettynyt poika kirjoitti:

        mutta ongelma on siinä että tyttöjen keskipituuden on havaittu kasvavan poikien keskipituutta nopeammin.

        Jee oon söpö 160 senttinen :D Hihihihiiiiii! Me lyhyet ollaan niiin parhaita! ;)


      • pitkääkö
        <33333333 kirjoitti:

        Jee oon söpö 160 senttinen :D Hihihihiiiiii! Me lyhyet ollaan niiin parhaita! ;)

        oon 170 cm pitkä.. Lasketaanko sekin jo hujopiks??


      • 11W
        <33333333 kirjoitti:

        Jee oon söpö 160 senttinen :D Hihihihiiiiii! Me lyhyet ollaan niiin parhaita! ;)

        Olen 155 cm ja voon nelosell...ja oon tyytyväinen että en oo mikään pätkä... ;D Pitkil naisil on kauniit sääret ja kaikki mut lyhyil ei mitään. Sori ;S


      • 16-v. tyttönen
        11W kirjoitti:

        Olen 155 cm ja voon nelosell...ja oon tyytyväinen että en oo mikään pätkä... ;D Pitkil naisil on kauniit sääret ja kaikki mut lyhyil ei mitään. Sori ;S

        On lyhyilläkin naisilla naisten muodot ja ei kaikilla pitkilläkään oo kauniita sääriä. Itse olen ihan lyhyt, vain 158cm, ja ylpeä jokaikisestä sentistä, jota en kasvanut! Oon tyytyväinen itseeni pituuden puolesta, en niinkään ulkonäöstä, ja onhan lyhyetkin tytöt/naiset kauniita. Joten älä ala urputtaa. Ei 155cm ole pitkä, noo ehkä iän puolesta, mutta jos jäät vaille senttejä, sä oot pätkä.


      • Jalo pituus
        pitkääkö kirjoitti:

        oon 170 cm pitkä.. Lasketaanko sekin jo hujopiks??

        Vasta 185-senttinen tyttö on liian pitkä. Ihastun melko pitkiin, kuten esim. 175-senttisiinkin tyttöihin. Monet missitkin ovat yli 180 cm, 170-senttinen missi on aika lyhyt.


      • pätkätysmys
        <33333333 kirjoitti:

        Jee oon söpö 160 senttinen :D Hihihihiiiiii! Me lyhyet ollaan niiin parhaita! ;)

        onks 160cm lyhyt?? O___o'' mä oon vaivaset 156cm! ja mun kaveri 154cm O_O''


      • lollollollol
        pätkätysmys kirjoitti:

        onks 160cm lyhyt?? O___o'' mä oon vaivaset 156cm! ja mun kaveri 154cm O_O''

        no vau teillä on huimat 4 cm eroo :D se ei kauheesti näy... etkä säkän mikää pitkä oo.. mut voithan kasvaa.. vaik en kyl sun ikää tiiä..


      • nainen 20+
        16-v. tyttönen kirjoitti:

        On lyhyilläkin naisilla naisten muodot ja ei kaikilla pitkilläkään oo kauniita sääriä. Itse olen ihan lyhyt, vain 158cm, ja ylpeä jokaikisestä sentistä, jota en kasvanut! Oon tyytyväinen itseeni pituuden puolesta, en niinkään ulkonäöstä, ja onhan lyhyetkin tytöt/naiset kauniita. Joten älä ala urputtaa. Ei 155cm ole pitkä, noo ehkä iän puolesta, mutta jos jäät vaille senttejä, sä oot pätkä.

        Heh, minä olen 154 cm pitkä ja hyvin tyytyväinen pituuteeni. On niin mukavaa olla tällainen lilliputti!

        Koulussa opettajat eivät koskaan uskoneet minun olevan kykenevä sääntöjen rikkomiseen, kun näytän näin pieneltä ja kiltiltä ;) Pääsin aina pälkähästä... Ja ruokalaskukin on pienempi... ja harvat pojat ovat minua lyhyempiä :D

        Mm. Shakira, Kylie Minogue ja Andrea Corr ovat suurinpiirtein mittaisiani, joten ei meillä lyhyillä tytöillä mitään hätää ole!^^

        Totta kai jos olisin pitkä, olisin silloinkin varmasti tyytyväinen pituuteeni. Kaikki pituudet ovat yhtä hyviä.


      • lilo18
        nainen 20+ kirjoitti:

        Heh, minä olen 154 cm pitkä ja hyvin tyytyväinen pituuteeni. On niin mukavaa olla tällainen lilliputti!

        Koulussa opettajat eivät koskaan uskoneet minun olevan kykenevä sääntöjen rikkomiseen, kun näytän näin pieneltä ja kiltiltä ;) Pääsin aina pälkähästä... Ja ruokalaskukin on pienempi... ja harvat pojat ovat minua lyhyempiä :D

        Mm. Shakira, Kylie Minogue ja Andrea Corr ovat suurinpiirtein mittaisiani, joten ei meillä lyhyillä tytöillä mitään hätää ole!^^

        Totta kai jos olisin pitkä, olisin silloinkin varmasti tyytyväinen pituuteeni. Kaikki pituudet ovat yhtä hyviä.

        Samanlainen nainen täällä (: Olen vain 150,5cm. On "arvosteltu" pituuden takia mutta en ota mitää tosissani! :D Lyhyenä on kivaa ja periaatteessa hyödyllistä olla :) Tosin, kaikkiin ammatteihin ja urheilulajeihin ei kykene, ja painon pitäminen hyvänä on vaikeampaa. :( Muuten siinä ei kyllä ole mitään. KORKEITA korkkareita voi pitää ;)


    • mayura

      Ahdasmielinen. Olen lähestymässä 180 senttiä ja tykkään pituudestani.

      • Tuulilukko

        Hienoa, minäkin olen melkeimpä 180 senttinen likka. :) Eipä kukaan ole valitellut pituudestani tähänkään saakka, tietysti monet ihmiset ajattelevat naisella korkean pituuden jotenkin ahdistavana koska se semmoinen yleiskuva miehestä ja naisesta on se että mies on aina selkeästi naista pidempi, tai sitten illuusio pienestä pirtsakasta naishenkilöstä vaihtuu pitkän myötä näyttäväksi, ehkä hitusen pelottavaksikin. Eihän nämä nyt tietenkään pidä paikkansa näin yleisesti ottaen mutta kukaan täällä ei voi väittää etteikö ulkonäkö tuo jotakin ajatuksia mieleen ihmisen persoonasta. Muttamutta, omapahan on aloittaja makusi. Itse tykkään olla pitkä ja näyttävä vaikken haluakkaan erottua sen koommin ulkoisesti. Tuntuu myös välillä että pitkät pojat ovat jotenkin niin harvassa. Tai toisaalta sitten olemme vaan pituutemme kanssa niin pelottavia ja auktoriteettisen näköisiä ettei miehen se mahdollinen vähäinenkään sovinismi meihin ylety (vitsi oli siis kyseessä tiedoksi niille jotka haluavat tästäkin alkaa jurputtamaan tai sanomaan että ei ole ainakaan minun makuuni niinkuin ei myöskään pitkät tytöt). Niitä lyhyitä tyttöjä on kuule aika saatanasti täällä suomen maalla, ei niistä ole puutetta, enemmän niitä on kun meitä yli 175-senttisiä. Tosin en kyllä myöskään ymmärrä miksi kirjoittelet tänne tällaista, niinkuin sitä ihminen yleensäkkään kovasti voi pituutensa eteen tehdä. Makuasiat ovat makuasioita mutta luulisi sinun ainakin alitajuntaisesti tietävän ettet viestilläsi muuta kuin mahdollisesti provosoi niitä pitkiä ihmisiä olemaan vielä enemmän ylpeitä pituudestaan, ja eihän tällä muutenkaan saa mitään konkreettista aikaan.


      • tyttönen :)

        minäkin olen jo 180 cm likka :) ja pikkasen pidempikin jo ehkä noin 1 cm :D mun mielestä on just kiva olla pitkä ja meiän koulus on ainakin mun pitusia tai pidempiäkin poikia :)


      • Juuri niin. Pituus on hienoa.


    • dfghjkl

      no kiva, et saa olla rauhassa lyhyt... 157,6 cm tällä hetkellä... kaikki haukkuu pieneksi, silti ihan naisen muodot omaan, en ole ihan minkään pikkutytön näköinen, vaikka lyhkänen olenkin. ^^

    • Live and let live

      Mutta vastataan silti. Myös miespuolisten keskipituus kasvaa. Itse olen niin pitkä, että joku 160 cm tyttö on niin kuin pikkulapsi. Varsinkin, jos se on vielä tosi laiha. Itselle sellainen 180 cm pitkä puoliso olisi just sopiva pituuden puolesta. Ja mitäs luulet, minkä pituinen lapsi siitä tulee kun tällainen meikäläisen mittainen pariutuu 180 cm pitkän naisen kanssa? Niinpä.

      Live and let live.

      • clhg

        Oli pakko sanoo tääkin, et ei se vanhenpien pituus aina vaikuta, itse olen molempia vanhenpiani pidempi kun taas kaverini on keskivertoa lyhyempi, vaikka hänen vanhenpansa ovat 175 ja 200 cm..


      • Aski päivässä
        clhg kirjoitti:

        Oli pakko sanoo tääkin, et ei se vanhenpien pituus aina vaikuta, itse olen molempia vanhenpiani pidempi kun taas kaverini on keskivertoa lyhyempi, vaikka hänen vanhenpansa ovat 175 ja 200 cm..

        Ei ne tietysti aina ole pitkiä ne pitkien lapset mut kyl siinä on selvä korrelaatio. Yleensä lyhyillä aikuisilla on lyhyet vanhemmat ja toisin päin. Tietty esim. tupakan poltto voi vaikuttaa pituuskasvuun aika pajon ja silloin jää pätkäksi, vaikka vanhemmat olis mitä hujoppeja.


      • ;]
        Aski päivässä kirjoitti:

        Ei ne tietysti aina ole pitkiä ne pitkien lapset mut kyl siinä on selvä korrelaatio. Yleensä lyhyillä aikuisilla on lyhyet vanhemmat ja toisin päin. Tietty esim. tupakan poltto voi vaikuttaa pituuskasvuun aika pajon ja silloin jää pätkäksi, vaikka vanhemmat olis mitä hujoppeja.

        Ei se tosiaan aina noin mene. Minun vanhempani ovat molemmat yli 170 cm. Kohdallani geenit tekivät hauskan hyppäyksen, sillä en näytä mitenkään erikoisesti vanhemmiltani ja olen vain vähän yli 150 cm. Vanhempani elävät terveellisesti.

        Mutta:

        Olen kuin nuoren isoäitini klooni ;D


    • 15tttt

      mä oon 158 pitkä ja en kasva muutaku pari senttii enää joten on niit lyhyitäkin viel =) t:15v tytsy

    • gdjhgfkjh

      no siis cmooon, so what vaik on pitkä? ittekki oon 170cm ja mielummi oon 170 ku sellane 150cm pätkä! mielummi olla mallin pituudes ku olla pätkä!

      • sdgsdrgtrhsmjsghd

        voi helvetti sanot että pitemmät tytöt eivät ole kauniita,ihmekkös tuo jos olet 150-160cm HAHAHAHAH FAG!


      • Kukapas muu
        sdgsdrgtrhsmjsghd kirjoitti:

        voi helvetti sanot että pitemmät tytöt eivät ole kauniita,ihmekkös tuo jos olet 150-160cm HAHAHAHAH FAG!

        toi on oikeeta textii


      • 16-v. tytsy

        Vaikka olet pitkä. Ei sillä oo mitään väliä, ootko pitkä vai pätkä. Ei ihminen voi päättää omaa pituuttaan. Vaikka olenkin vain 158cm, ei se tarkoita että jään elämässäni kaikkea vaille. Voi lyhyetkin ihmiset nauttia elämästään eikä tarvitse pitää hatustaan kiinni, kun ylhäällähän tunnetusti tuulee!


      • voi tietyssä määrin
        16-v. tytsy kirjoitti:

        Vaikka olet pitkä. Ei sillä oo mitään väliä, ootko pitkä vai pätkä. Ei ihminen voi päättää omaa pituuttaan. Vaikka olenkin vain 158cm, ei se tarkoita että jään elämässäni kaikkea vaille. Voi lyhyetkin ihmiset nauttia elämästään eikä tarvitse pitää hatustaan kiinni, kun ylhäällähän tunnetusti tuulee!

        Jos kärsii lyhytkasvuisuudesta, niin kasvua voidaan nopeuttaa kasvuhormonihoidolla. Jos taas meinaa kasvaa liian pitkäksi, niin kasvun hidastaminenkin on nykypäivänä jo mahdollista lääketieteellisin keinoin.

        Tiedän kaksi onnistunutta tapausta kasvun hidastamisesta ja nopeuttamisesta. Eräs poika oli lapsuudessaan aika pieni, hän sai kasvuhormonihoitoa ja kasvoi lopulta jopa hieman keskimääräistä miestä pitemmäksi. Taas eräällä tytöllä oli kasvuennuste melkein kahteen metriin, joten hänen kasvuaan yritettiin hidastaa ja siinä onnistuttiin myös ja tytöstä tuli siten "vain" 188 cm pitkä.


    • niiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Taitaa kirjottaja olla joku pätkä ukko joka ei saa naista ja syyttää niiten pituutta. Mä oon pitkä ja ylpee joka sentistä :D Enkä koskaa oo tavannu miestä, joka ois tehny mun pituudesta ongelmaa, mä en ite halua lyhyempää miestä, joten samahan se mun ois sanoo, et no miehet, kasvakaapa siinä ja olkaa komeita. Ihan ku se pituus ois itestään kiinni!

      • ...

        ..


    • barbie97

      155 oonks liian pitkä:))

    • kissanminttu15

      Kaupungissa ja mun koulussa on tosi paljon lyhyitä tyttöjä, ne on jotain 150-160 mut mä oon ainaki 170cm, eli nykyään ei ole paljon pitkii tyttöjä. Pojat on pitempii. Harva poika on lyhyt mun mielestä. Mun ihastuskin on mua pitempi vaik oon 170cm :P

      • -n h

        tjjooo no 170 ei nyt vielä ole mitenkään pitkä. Ei pojille varsinkaan kun sehän on selvästi alle miesten keskipituuden. Sanoisin et 175-> alkaa olla pitkä tyttö ja 190-> pitkä poika. Vaikka miesten keskipituus on kai 178cm niin kyllä joku 185 on niin tavallinen pituus, ettei sitä voi mitenkään pitkänä vielä pitää.


      • kissanminttu15

        mä oon 170cm pituinen tyttö, mut mun ihastus joka on poika on jotain 175cm vissiin. Mutta olen nähnyt kyl mua lyhyeempi tyttöjä, joskus tuntuu että oon se ainoo pisin tyttö :(


    • Riya234

      Useat pojat kaveripiirissä sanovat että liian lyhyet tytöt eivät jaksa kiinnostaa. Itse en ainakaan haluaisi olla mikään kääpiö jolla on liian pitkä poikaystävä. Mitä väliä sillä on kuinka pitkä kukaan on? Se kasvu tapahtuu melkein aina itsestään, ei sitä voi kontrolloida. Jos olet pitkä tyttö niin ole vain ylpeä.

    • Tietäjä::

      Ettei vain olisi niin että itse olet kääpiökasvuinen jantteri, joka tietää ettei hänellä ole mahdollisuuksiakaan noihin mallimaailman suosimiin aarteisiin.

      Jos kerta niin paljon päähän ottaa, mikäpäs sinua täällä Suomessa oikein pidättelee? Senkuin vain otat ja lähdet sellaiseen maailman kolkkaan, josta löydät omataisoista porukkaa. Kirjaimellisesti.

      • chimpa

        mä oon 153cm pitkä tyttö, 14v
        tiedän että saisin minkäpituisen pojan vaan, vaikka kaikki ei pidä lyhyistä, mut itte pidän semmosista alle 170cm pojista=)


      • khljögujf
        chimpa kirjoitti:

        mä oon 153cm pitkä tyttö, 14v
        tiedän että saisin minkäpituisen pojan vaan, vaikka kaikki ei pidä lyhyistä, mut itte pidän semmosista alle 170cm pojista=)

        mun mielestä ihan kaiken pituiset naiset voi olla kauniita, ei se pituus sitä näyttävyyttä,söpöyttä tai viehättävyyttä tuo vaan muu olemus, miten itsensä kantaa ja tietty kasvon piirteet. yks tykkää lyhkäsistä, toinen pitkistä ja kolmannelle käy kaikki.


      • samaa mieltä
        khljögujf kirjoitti:

        mun mielestä ihan kaiken pituiset naiset voi olla kauniita, ei se pituus sitä näyttävyyttä,söpöyttä tai viehättävyyttä tuo vaan muu olemus, miten itsensä kantaa ja tietty kasvon piirteet. yks tykkää lyhkäsistä, toinen pitkistä ja kolmannelle käy kaikki.

        Mun mielestä tytön/naisen pituus ei myöskään korreloi mitenkään kauneuden kanssa. 2 metrinen nainen voi aivan hyvin olla kauniimpi kuin 150 cm nainen, mutta 150 cm nainen voi aivan yhtä hyvin olla myös kauniimpi kuin 2 metrinen nainen. Mun mielestä kans pituus ei vaikuta kauneuteen ollenkaan, vaan täysin muut seikat, kuten kasvojen piirteet, silmät, hymy, vartalo ym.


      • isitrealoramijustima
        samaa mieltä kirjoitti:

        Mun mielestä tytön/naisen pituus ei myöskään korreloi mitenkään kauneuden kanssa. 2 metrinen nainen voi aivan hyvin olla kauniimpi kuin 150 cm nainen, mutta 150 cm nainen voi aivan yhtä hyvin olla myös kauniimpi kuin 2 metrinen nainen. Mun mielestä kans pituus ei vaikuta kauneuteen ollenkaan, vaan täysin muut seikat, kuten kasvojen piirteet, silmät, hymy, vartalo ym.

        Se on ihan makuasia, niinku monet onki jo sanonu. (: Pitkä voi päästä malliks, lyhyt ei. Ja jos esim. 150 cm on 50 kg = pullukka, toisin kuin vaikka 175 cm ja 50 kg = perfect. :)


      • just sayin'
        isitrealoramijustima kirjoitti:

        Se on ihan makuasia, niinku monet onki jo sanonu. (: Pitkä voi päästä malliks, lyhyt ei. Ja jos esim. 150 cm on 50 kg = pullukka, toisin kuin vaikka 175 cm ja 50 kg = perfect. :)

        175 cm ja 50 kg ei oo kovin perfect :/
        Ja nyt jos joku urputtaa et oon kateellinen nii puhun iha omasta kokemuksesta. Olin nimittäi vähä aikaa sit viel 51 kg (oon 175 cm) ja mun luut törrötti tosi näkyvästi ja olkapäistäki näki kunnol luun muodot. Ja rinnatki katos ihan olemattomiin.
        Ja kommentteja sain kuulla et oon liian laiha, oli muuten rasittavaa.


      • ettiedäkyllämitään
        isitrealoramijustima kirjoitti:

        Se on ihan makuasia, niinku monet onki jo sanonu. (: Pitkä voi päästä malliks, lyhyt ei. Ja jos esim. 150 cm on 50 kg = pullukka, toisin kuin vaikka 175 cm ja 50 kg = perfect. :)

        Höpön löpön... 150cm 50kg = norm. painoinen (aikuinen), 175cm 50kg = ALIPAINOINEN.


    • ..mutta..

      vastaan kuitenkin. Kyllähän meitä naisia aina yritetään laittaa muotteihin, ennen piti olla isot tissit, nyt pitäisi sitten olla vielä lyhytkin. "lopettakaa kasvaminen" luuletko että sen kasvun voi vain "lopettaa"? Yhtä hyvin voisin sanoa että poja lopettakaa se parran kasvaminen kun se kutittaa niin helvetisti pussaillessa...
      ja vaikka ehkä sinun mielestäsi tyttöjen "kuuluu" olla lyhyitä ja söpöjä, muut voivat olla eri mieltä asiasta. Voisit silti pitää mielipiteesi omana tietonasi aiheuttamatta pahaa mieltä pitkille tytöille. Vaikka itse olenkin lyhyt, tuntuu silti pahalta että joku poika voi olla noin ahdasmielinen idiootti.

      kitos ja kumarrus.

      • voi sitä

        Kyllä kasvua voi hidastaa "oikeanlaisilla" tavoilla. Nukkuu vähän, polttaa röökiä ja syö vähän ja yksipuolisesti, niin varmasti kasvu silloin hidastuu.


      • minävaann
        voi sitä kirjoitti:

        Kyllä kasvua voi hidastaa "oikeanlaisilla" tavoilla. Nukkuu vähän, polttaa röökiä ja syö vähän ja yksipuolisesti, niin varmasti kasvu silloin hidastuu.

        alottaja vaikuttaa hieman yksinkertaiselta tyypiltä. "keskittykää tytöt vaan siihen et näytätte kauniilta!" minähän en oo ikinä ollu sillä linjalla et keikistelisin ja mielistelisin jätkille. saa kiinnostua todelliseen itteeni eikä mihinkään hihittelevään avuttomaan barbinukkeen. kiitos. :D

        ja minä oon kyllä sitä mieltä et ihmiset on nyt alkanu lyhenemään. meiän luokallaki yheksästä tytöstä neljä alle 160 senttiä! ja ollaan jo ysillä et tuskinpa mitää hirmusia kasvuja enää tulossa. ;)


    • nonorahalo

      itse olen 12 vuotias & 167 cm pitkä ):
      en kyllä itse tykkää olla pitkä , haluiaisin olla lyhyt (::

      • uhjdfnhakfmk

        Voivatko tytöt sit jotenkin omaan pituuteensa vaikuttaa? Ei voi ! itse oon 15 vuotias ja 167 cm, ja pituuteni on mielestäni ihan hyvä, ihan sama mitä te pojat sanotte. Ja kuule, voittehan tekin pojat keskittyy kasvamaan, eikä aina vaan juomaan ja polttaan kaiket päivät


    • nw

      ''Tytöt, lopettakaa se kasvaminen ja keskittykää vaan olemaan kauniita ja ihania!''

      Miten luulet että ihminen pystyy pysäyttämään kasvunsa? Ei mitenkään. Hittolainen.
      Itse olen 171 cm eli aika pitkä naiseksi. Enkö ole kaunis tai ihana? Ethän edes tunne minua.

      Miksi nykyään miehet ovat niin lyhyitä?

      • !!!!!

        Oon tyttö ja olen n. 163-164cm. Oon erittäin tyytyväinen mun pituuteeni. En luultavasti enään edes kasva tästä...

        Ja muuten... I LOVE LONG BOYS


      • may*
        !!!!! kirjoitti:

        Oon tyttö ja olen n. 163-164cm. Oon erittäin tyytyväinen mun pituuteeni. En luultavasti enään edes kasva tästä...

        Ja muuten... I LOVE LONG BOYS

        I love tall boys too, and short ones! :D Matching personalities are the key to a good relationship, not the height....


    • Kille, -en

      Noin pitkiä naisia ei varmaan ole kuin muutama Suomenmaassa. 10cm lyhyempiä jo näkee aina silloin tällöin.

      Otoksesi on vääristynyt mutta ymmärrän huolesi.

    • pettynyt poika

      Tänään taas näin yhden muuten tosi hyvännäköisen ja kauniin tytön, mutta tämäkin tyttö oli aivan liian pitkä. Pituutta tällä tytöllä oli varmaan 180 cm ellei jopa ylikin. Hänellä näytti olevan mukana kaverikin (sekin tyttö) eikä tämäkään tyttö juuri lyhyempi ollut. Miksi ihmeessä tyttöjen täytyy nykyään olla niin pitkiä? Aivan sääliksi käy, kun muuten olisi niin nätti tyttö, mutta liika pituus tekee tytöstä ruman.

      • nou hätä

        mä ostin honkkarista alumiiniset 3 askelman tikkaat, keittiömallia, kuljetan niitä mukanani koko ajan, niillä yletyn pussaamaan pitkääkin naista, ja olenpa nainutkin, takaapäin, olemalla itse ylätasolla seisaallani, ja tyttö pyllistää suoraan kalua vasten.


    • gfhj

      ekaa kertaa oon ylpee lyhyydestäni sen jälkeen kun ton luin :)
      kiitos

    • jeejeejeee

      Mä oon pätkää!

    • pettynyt poika

      Alkaa vähitellen jo ärsyttää tuo tyttöjen pituus. Taas olen viime aikoina nähnyt muutamia kauniita tyttöjä, mutta miksi, MIKSI ihmeessä heidän on oltava niin pitkiä? Miksi ihmeessä heidän on oltava yli 175 cm tai lähes 180 cm tai jopa yli 180 cm? Miksi heidän on oltava niin pitkiä, kun lyhyempinä ne olisivat paljon kauniimpia?

      Missä ihmeessä ovat kaikki lyhyet ja kauniit tytöt, kun nykyään näkee vain pitkiä ja rumia tyttöjä.

      • pettynyt tyttö

        Alkaa vähitellen jo ärsyttää tuo poikien pituus. Taas olen viime aikoina nähnyt muutamia komeita poika, mutta miksi, MIKSI ihmeessä heidän on oltava niin lyhyitä? Miksi ihmeessä heidän on oltava alle 180 cm tai lähes 175 cm jopa alle 170 cm? Miksi heidän on oltava niin lyhyitä, kun pidempinä ne olisivat paljon komeempia?

        Missä ihmeessä ovat kaikki pitkät ja komeat pojat, kun nykyään näkee vain lyhyitä ja rumia poikia.


      • asdfghjkle
        pettynyt tyttö kirjoitti:

        Alkaa vähitellen jo ärsyttää tuo poikien pituus. Taas olen viime aikoina nähnyt muutamia komeita poika, mutta miksi, MIKSI ihmeessä heidän on oltava niin lyhyitä? Miksi ihmeessä heidän on oltava alle 180 cm tai lähes 175 cm jopa alle 170 cm? Miksi heidän on oltava niin lyhyitä, kun pidempinä ne olisivat paljon komeempia?

        Missä ihmeessä ovat kaikki pitkät ja komeat pojat, kun nykyään näkee vain lyhyitä ja rumia poikia.

        Ite oon tyttö 162 cm enkä tästä enää kasva. Musta on ihan kiva olla tällänen pikkunen ja ikinä ei oo sanottu pahaa sanaa lyhyydestäni vaan aina jotain positiivista ja pojat on nimenomaan kehuneet, että olen juuri täydellisen pituinen. On ihanaa kun voin käyttää korkeitakin korkokenkiä olematta muita päätä pidempi ja itse ainakin löydän helposti juuri sopivan kokoisia vaatteita (: Tykkään kyllä että pojan pitäisi olla pidempi kuin minä, mutta tämäkään ei ole mikään ongelma kun olen tämän pituinen!

        Minkä pitusia ikinä olettekaan niin olkaa ylpeitä pituudestanne ja yrittäkää nähdä oman pituutenne hyvät puolet. Pituus/lyhyys ei tee kenestäkään rumaa tai kaunista tai varsinkaan huonoa ihmistä!


      • turhaa valitusta

        Turhaan valitat, ei se ole tyttöjen vika, jos itse olet lyhyt. :D


      • 9r43fi93fu9h3eudhewi
        turhaa valitusta kirjoitti:

        Turhaan valitat, ei se ole tyttöjen vika, jos itse olet lyhyt. :D

        komppaan edellistä


      • jhfjbnlznfö

        Miksi itse olet niin lyhyt? Mulle ei 180 cm pitkä tyttö ole mikään ongelma, mutta jonkun kääpiön suuteleminen alkaa pidemmän päälle ottaa päähän ja tulee selkä kipeäksi. Ja onko se tytöllekään mukavaa kulkea käsi kädessä kun se näyttää suunnilleen samalta kuin isänsä kanssa kävely joskus 6-vuotiaana (tytön käsi kyynärpäästä koukussa ylöspäin).


      • olen miettinyt samaa
        jhfjbnlznfö kirjoitti:

        Miksi itse olet niin lyhyt? Mulle ei 180 cm pitkä tyttö ole mikään ongelma, mutta jonkun kääpiön suuteleminen alkaa pidemmän päälle ottaa päähän ja tulee selkä kipeäksi. Ja onko se tytöllekään mukavaa kulkea käsi kädessä kun se näyttää suunnilleen samalta kuin isänsä kanssa kävely joskus 6-vuotiaana (tytön käsi kyynärpäästä koukussa ylöspäin).

        Mä oon kans juuri miettinyt tota samaa. Miks tytön pitäisi olla paljon poikaa lyhyempi? Jos tytön pituus on lähempänä pojan pituutta, niin on esim. helpompi suudella kun on päät lähes samalla korkeudella. Minun mielestäni se näyttää myös luontevammalta, jos tytöllä ja pojalla ei ole hirveästi pituuseroa.


    • HUOH-.-

      No voi herranjumala.
      Pahoittelen suuresti kaikkien meidän naisten puolesta, että olemme sukujuurtemme ja geeniemme takia kasvaneet pituutta enemmän kuin te pojat. Jos olet sattumoisen ylä-asteella, niin kerronpa, että useat ylä-aste ikäiset pojat ovat lyhyempiä sen takia että he kehittyvät myöhemmin kuin tytöt. Jotkut kasvavat täyteen mittaan vasta armeijan jälkeen.

      Itse olen 168cm (aivan vain hieman alle) eli keskipituutta lähellä. Silti olen tyytyväinen pituuteeni, varsinkin pitkiin jalkoihini. Omassa koulussani olevat pojat ovat minua itseäni kyllä pidempiä (paitsi seiska luokkalaiset. Näyttävät nelosluokkalaisilta kaikinpuolin) tai saman pituisia. Muutamia todella lyhyitä tyttöjä löytyy, mutta ei heitäkään aivan mielettömästi.

      Minusta on typerää ruveta vertaamaan pitkiä ja lyhyitä, ja vielä naurettavampaa on kuunnella kun pitkä ja lyhyt kinastelevat narttumaisesti siitä, että onko pitkänä vai lyhyempänä oleminen kauniinpaa. Huhhuh. Pitkät voivat olla naisellisempiä joidenkin mielestä, mutta seKIN on yksilöllistä. Jokainen pitkä ei ole naisellinen, se kun on aivan sellainen henkilö kysymys. Ja joku voi väittää että lyhyet ovat söpöjä. Mitä helvettiä.. joka tapauksessa, sekin on yksilöllistä. Jokainen lyhyt ei ole söpö.

      ps. Mitäs jos minä tulisin ruikuttamaan että: " voi että ottaa päähän nää nykyajan pojat. Oikeesti, ne on niinku jotai 158 senttii. Oikeesti, ruvetkaa oikeesti kasvaa ja keskittykää olee rotevii ja vahvan näkösii. Ootte niin lyhyitä, ettei kukaan enää kohta huoli teitä!!!11" Asian voi ajatella monelta kantilta.

      • dflkwe

        olen 175 pitkä poika. ihanne pituutta minulla ei varsinaisesti tytölle ole, mutta jos pitäisi sanoa niin skaala on melko laaja varmaan 155-171 :) ja pituus on loppujen lopuksi pieni asia.


    • penis

      se johtuu siitä että ne opetetaan ylensyömään lapsesta asti. liika ravinto lisää pituutta. pitkät tytöt ei ole musta söpöjä.

      • fffffuuu

        Itse olen ainakin törmännyt moneen rasvahiuksiseen, lihavaan etc lyhyeen teiniin/naiseen :) Sinulla on hassu yleiskäsitys kaikista lyhyistä, jos he ovat mielestäsi kaikki söpömpiä kuin pitkät/normaali pituiset. Jos itse saisin päättää, valitsisin pitkän tai peruspitkän, kurvikkaan ja naisellisen muotoisen jota ei tarvitse kattoa aivan saatanasti maata kohti. Lyhyet ovat usein paljon muita lapsen näköisempiä. Ainain mitä itse olen nähnyt. Ja ovat muodoiltaan yhtä jälkeenjääneitä kuin pituudessaankin.


    • pätkä.

      itte oon 176 cm, ja oon oikein tyytyväinen tähän pituuteen :)

      • normipituinen poika

        Mä oon vähän yli 180 cm pitkä poika, mut oon nähny monia pitkiä tyttöjä (ei kuitenkaan niin pitkiä kuin mä), jotka on mun mielestä tosi kauniita. Mut jos poika on "vaan" 182 cm tai 183 cm pitkä, niin onko mitään mahdollisuutta pitkien tyttöjen suhteen?


      • :)
        normipituinen poika kirjoitti:

        Mä oon vähän yli 180 cm pitkä poika, mut oon nähny monia pitkiä tyttöjä (ei kuitenkaan niin pitkiä kuin mä), jotka on mun mielestä tosi kauniita. Mut jos poika on "vaan" 182 cm tai 183 cm pitkä, niin onko mitään mahdollisuutta pitkien tyttöjen suhteen?

        182 tai 183 on pitkä ja on mahiksii. :)


    • 164 cm

      tuo on kamalaa sanoa pitkiä tyttöjä rumiksi D:< ei pituus määrää kauneutta, olisi pitkä tai lyhyt kaikki ovat kuitenkin eri näköisiä, pitkissä naisissa ei ole mitään vikaa. yksilöitähä me kaikki ollaan. eikä sillä ulkomuodolla nyt niin väliä ole elämässä, sisältö on tärkein

      • njfmdh

        En minä mielestäni ole ruma vaikka olenkin 15 vuotias tyttö ja 177 cm pitkä. Oon muutenkin vähän surullinen pituudestani nii kiitos alottaja kun autoit asiaa. No kaikilla on tietenkin mielipiteensä. Mut ei tästä pituudesta oo mitään muuta haittaa kun se et sit täytyy vaan ettii pitempii poikia. Vaikka ei mielestäni pituuksilla mitään väliä oo, mut poika saattaa ajatella toisin. Ja kamalaa ajatella että saatan vie kasvaa jonkin verran :( No ehkä mä löydän jonkun pojan jolle kelpaa pitä tyttö.

        Ja alottaja millä perusteella päättelit et pitkät ei ois kauniita eikä söpöjä ? Kyllä mua söpöks on sanottu vaikka tosi pitkä oonkin. Itte taidat olla lyhyt poika jolla on huono itsetunto.


      • yks poika vaan
        njfmdh kirjoitti:

        En minä mielestäni ole ruma vaikka olenkin 15 vuotias tyttö ja 177 cm pitkä. Oon muutenkin vähän surullinen pituudestani nii kiitos alottaja kun autoit asiaa. No kaikilla on tietenkin mielipiteensä. Mut ei tästä pituudesta oo mitään muuta haittaa kun se et sit täytyy vaan ettii pitempii poikia. Vaikka ei mielestäni pituuksilla mitään väliä oo, mut poika saattaa ajatella toisin. Ja kamalaa ajatella että saatan vie kasvaa jonkin verran :( No ehkä mä löydän jonkun pojan jolle kelpaa pitä tyttö.

        Ja alottaja millä perusteella päättelit et pitkät ei ois kauniita eikä söpöjä ? Kyllä mua söpöks on sanottu vaikka tosi pitkä oonkin. Itte taidat olla lyhyt poika jolla on huono itsetunto.

        Minun mielestä pituuksilla ei ole mitään väliä, jos on tyttö ja poika pitävät toisistaan. :)


      • joopajoopajoo
        yks poika vaan kirjoitti:

        Minun mielestä pituuksilla ei ole mitään väliä, jos on tyttö ja poika pitävät toisistaan. :)

        No miksei ne miehet sitten voisi kasvaa myös? : D Kuulosti jonkun katkeran 170 cm miehen (lyhyt mieheksi on on) papatukselta. Kasva ite pituutta äläkä vaadi naisia lyhentymään, lollero. : D

        Itse olen 170 cm ja lyhyitä miehiä vaan näköpiirissä. : < Pätkät ottaa uhkana. Mutta minäpäs en heihin katsokaan, huono itsetunto vaan semmoisella miehellä, joka pitää pitkää naista miehisyytensä uhkana.

        Josta tulikin mieleen, että lyhyt miehet on aina niitä aggressiivisimpia! Tai ainakin baareissa siellä on joku pätkä uhittelemassa kaikille (jopa naisille) eikä olleenkaan tajua sitä, miten säälittävältä näyttää. Surullista. Kasvakaa vähän (henkisesti), Kyösti Pöystit, ja huomaatte, että onnellisuus ei todellakaan ole kiinni mistään senttimetreistä edes siellä alapäässä. Jestas.


    • pettynyt poika

      Kävin joululomalla reissussa Pohjois-Suomessa. Ajattelin omassa mielessäni, että tässä on ainakin se hyvä puoli, että ehkäpä pohjoisessa tytöt olisivat hieman lyhyempiä, kuin etelässä. Näin olen kuullut ainakin sanottavan. No, en tiedä miten asian laita todellisuudessa on mutta jälleen jouduin pettymään. Tytöt olivat ja ovat sielläkin aivan liian pitkiä, en juuri eroa etelään huomannut. Miksi ihmeessä tyttöjen pitää olla kaikkialla Suomessa nykyään niin pitkiä? Eikö täällä Suomessa enää missään ole lyhyitä ja söpöjä tyttöjä, kun pitkät tytöt ovat vallanneet nykyään Suomen joka kolkan?

      • no voi

        No voi sentään. Jos kaikkialla Suomessa on tytöt liian pitkiä, niin katselepas sitten noita ulkomaalaisia tyttöjä. Lähes kaikkialla ulkomailla ovat naiset lyhyempiä kuin Suomessa, etenkin Aasiassa on lyhyitä tyttöjä, joissakin Aasian maissa on miestenkin keskipituus alempi, kuin mitä Suomessa naisten keskipituus.


    • Lyhyt,Söpö_Tyttö

      Kyllä muakin ärsyttää.. Itse kun satun olemaan lyhyt tyttö.. Pituutta on 160 cm, enkä enää kasva. Että näin.. Mutta ymmärrän.

      • OO

        Kuka vittu haluais olla söpö kun voi olla kaunis? Muutenkin, aloittaja on varmaan erittäin lyhyt poika joka haaveilee tyttöystävästä ja on saanut pakit joltain kauniilta, pitkältä tytöltä. Otan osaa, aloittaja.


      • idioo771
        OO kirjoitti:

        Kuka vittu haluais olla söpö kun voi olla kaunis? Muutenkin, aloittaja on varmaan erittäin lyhyt poika joka haaveilee tyttöystävästä ja on saanut pakit joltain kauniilta, pitkältä tytöltä. Otan osaa, aloittaja.

        Miksi joku ei haluisi olla söpö? o.o


    • semmone yks dyddö

      Kaikki ovat omanlaisiaan. Itte oon totta tosiaan nelosella, ja pituutta löytyy jo 158 senttiä. On ennustettu, että musta tulee 173 cm korkee. Musta pienillä, kuin myös pidemmilläkin naisilla on omat hyvät ja huonot puolensa. Pienet ovat kyllä söpöjä, mutta kyllä pidemmätkin aika nättejä on. Itte en yhtää tykkää läskeistä naisista, onneks en ookkaa semmone. :D

      • rintaääni

        "Itte en yhtää tykkää läskeistä naisista, onneks en ookkaa semmone. :D "

        Älä huoli, kyllä susta vielä tulee.


      • Pitkät naiset Best
        rintaääni kirjoitti:

        "Itte en yhtää tykkää läskeistä naisista, onneks en ookkaa semmone. :D "

        Älä huoli, kyllä susta vielä tulee.

        olen 170cm mies ja kaikki naiseni ovat olleet pitempiä kuin minä, nykyinen vaimoni ja lasteni äiti oikea herkku pitkine koipineen,älkää naiset välittäkö tuollaisista kommenteista "liian pitkä tai liian lyhyt" me emme sille mitään mahda millaiset mitat saavutamme, olkaa kaikki ylpeitä pituudestanne, varsinkin pitkät naiset, älkää arastelko korkojen käyttöä se tekee teistä naisen ja olkaa siitä ylpeitä, näin miehenä on todella ilo nähdä pitkä nainen koroilla ja kulkee todella ylväästi tietäen pituutensa. Minun vaimo ei arastele korkoja ja käyttää niitä, mahtavaa..sekä typerät koripallokommentit kannattaa unohtaa..ei ihme että meitä miehiä aina mollataan herrasmiesten tapojen puutteista, itse kohtelen kaikkia ihmisiä ja naisia heidän arvolleen sopivalla tavalla eli kohteliaasti ja kunnioittaen!!! käytöstapoja ihmiset, ólen sanani sanonut


    • pettynyt poika

      Tämä on oikeasti mennyt jo liian pitkälle! Enää ei mistään löydy söpöjä ja ihania lyhyitä tyttöjä kun koko ajan tulee vastaan vain sellaisia 180 cm hujoppityttöjä. Tytöt haluavat itsellensä sellaisen poikaystävän, joka pystyisi suojelemaan heitä. Miten te tytöt luulette, että pojat voisivat suojella tollaisia tyttöjä, jotka ovat melkein isompia kuin suojelijansa? Tai kohta te ette kyllä enää mitään suojelijaa tarvitse, olette jo tarpeeksi isoja suojelemaan itse itseänne.

      Missä on kaikki lyhyet ja söpöt tytöt, sellaiset joita voi ottaa kainaloon ja jotka mahtuvat kainaloon? Pitkät tytöt kun eivät siihen käy.

      • pitkä poika

        Kuules pettynyt pätkä poika.. se on sun oma syys jos oot niin pätkä.. älä tuu tänne valittamaan... jos oot niin pätkä niin minkä mahdat? taitaa sulla järjen juoksu olla aika jäljessä jos kaikkien pitäs olla 160cm... oot ite vaan niin pätkä ettet pysty suojelemaan omaa naistasi. naiset ei haluu pätkiä.. :p. HÄPEÄISIT!


    • 13+12

      No, onneks ottaa päähän muiden pituus, eikä se, että joudut kestämään viikon kuukaudesta saatananmoista kipua, tuskaa, ahistusta, verta, masennusta.

      Ei kukaan sille mitään voi että kasvaa. Itse olen lyhyt ja todellakin tyytyväinen siihen. Sanot ettei pitkä ole kaunis. Mitenniin?? Itse en ole kaunis vaikka olen lyhyt ja tunnen ihan älyttömästi tyttöjä, jotka on pitkiä, ja kauniita sen lisäksi. Noh, omapa on vikasi kun olet itse persjalkainen ja lyhyt. Ei se ole yhdenkään tytön vika, jos et kasva. Sitäpaitsi, kuka sanoi että 170 cm tytön poikaystävän pitää olla 170 cm tai pidempi?

      • näinpä juuri

        "Sitäpaitsi, kuka sanoi että 170 cm tytön poikaystävän pitää olla 170 cm tai pidempi?"

        Nimenomaan näin. Jos tyttöystävä ja poikaystävä on samanpituisia tai melkein samanpituisia, niin siitä on monta hyötyä. Esimerkiksi suutelemisessa ei toinen joudu kurottelemaan ja toinen suutelemaan alaspäin, kun päät on samalla korkeudella. Ja sitten esimerkiksi seksissä on erilaisten mahdollisen asentojen määrä suurin mahdollinen, jos kumppanit ovat samanpituisia.


    • mivy-

      Itsekkin olen ajatellut, että ihmiset vain lyhenevät.
      Olen 15v tyttö ja olen n 155cm pitkä, ja monet kiusaavat minua siitä, en tiedä miksi? Ovat vain niin pöljiä, enkä jakssa välittää mitä he sanovat, olen lyhyt ja ylpeä siitä! :D

    • pettynyt poika

      En löydä enää mistään ihania ja söpöjä lyhyitä tyttöjä. :(
      Koko ajan tulee vaan vastaan joitain 180 senttisiä tyttöjä. Ei tytön kuulu olla noin pitkä, koska pitkä tyttö ei ole kaunis.

      Miksi te tytöt olette menneet meiltä pojilta lupaa kysymättä kasvamaan tuommoisiin mittoihin?

      • nw

        ''Ei tytön kuulu olla noin pitkä''

        Oletpa vanhanaikainen. Stereotypiat ovat tulleet ja menneet.


      • -niiskuneiti-

        Olet sitten syntynyt väärään maahan. Useissa maissa naisten keskipituus on alle 160 cm.

        Ja on toki Suomessakin lyhyitä tyttöjä, kuten minä ;)


      • hhahaha tall girl

        voi vtu NAURAN SULLE


    • PISINminä

      Aika rumasti sanottu, pitkät muka ei kauniita. Mitä jos jotkut sattuu olemaan ylpeitä pituudestaan ? Täälläkin hehkutettu vaan lyhyitä ja söpöjä, SÖPÖJÄ, pitkät onkin kauniita !

    • haistasinä

      Ootteko iha oikeesti jotain tärähtäneitä ? Aloittajan viestissä lukee näin: Ei tuollaset tytöt oo kauniita. Tyttöjen kuuluu olla lyhyitä ja söpöjä eikä mitään hirveitä hujoppeja.

      Loukkaannuin tuosta. Nyt oikeastaan TOIVON että se keskipituus nousee 190 cm ni loppuu tällanen lapsellinen ruikuttaminen ja sittenpähän teillä ei ole yhtään naista.

    • Pettynyt Pitkä Tyttö

      Et löydä mistään yhtään lyhyitä tyttöjä? Ja niitähän Suomessahan on joka puolella! Sinä itse taidat olla joku kääpiö kun et löydä itsellesi sopivan pituista tyttöä. Ja miksi ihmessä sinun pitää kokoajan jankuttaa samasta asiasta? Tämä puheenaihe on suoraan sanoen ihan turha ja pahennat vain pitkien tyttöjen omantunnon ja jopa itsesi. Joten ala pitämään se leipäläpesi kiinni, kuulostat ihan lapselliselta! Tuon perusteella et ainakaan löydä itsellesi ketään jos vain aina valitat jokaisesta vastaantulevasta! Oletko katsonut peiliin? Jos näet itsesi lyhyenä, mitä sitten? Mitä väliä vaikka olisitkin lyhyt? Kyllä sinäkin vielä lyödät itsellesi jonkun. Tuota samaa voisi kysyä myös pitkiltä tytöiltä? Mitä väliä vaikka olet pitkä? Kukaan ei voi mitään omalle pituudelleen, mutta olemukselleen voi, joten ryhdistäydy hyvä mies, jos sinua siksi voi sanoa! Itse olen 184 senttinen 15 vuotias tyttö. En ole vieläkään sinut pituuteni kanssa ja häpeän sitä, mutta yritän kovasti alkaa vain tottua siihen, ihminen on mikä on!

      • jo täysi-ikäinen

        Hei, ei sun pituudessas oo mitään hävettävää. Mun mielestä pitkät tytöt ja naiset on todella upeita ja näyttäviä.

        Itse olen tällä hetkellä ihastunut yhteen pitkään nuoreen naiseen. Ja vaikka hän on pitkä, niin silti hän on naisellinen, hänellä on naiselliset muodot yms. Hänellä on omasta mielestäni kauniit kasvot, kauniit silmät ja kaunis hymy ja hyvännäköinen vartalo. Ja luonteeltaankin vaikuttaa iloiselta ja kiltiltä. Hän on nainen isolla N:llä.

        Olen vain niin ujo, etten uskalla mennä hänen juttusilleen ja hän on minun suurinpiirtein minun pituiseni, ellei jopa pitempi, joten tuskin hän minua kelpuuttaisikaan.

        Mutta sinäkin löydät aivan varmasti itsellesi kivan poikaystävän. Ei sun tarvitse hävetä pituuttasi ollenkaan, moni poika ja mies tykkää pitkistä tytöistä ja pitkistä naisista.


    • pettynyt myös

      Täysin samaa mieltä edellisen kanssa !

    • mies193cm

      Naisen pituudella ei ole niin väliä, tärkeintä on se kokonaisuus.

    • tappi1234

      No joo , itehä oon 160 cm pitkä ja 15 vuotta vanha. Ja ketuttaa niin suuresti ku oon tämmöne tappi :

    • Mua ei edes vituta..

      Olen 18 vuotias poika ja tiedän etten tästä enää edes kasva.172cm enkä halua enää senttiäkään lisää..tää on ihan tarpeeks mulle eikä muuten kyllä vituta päinvastoin:P Painoa 72kg lihaksilla:)

    • epsi =)

      mä olen 173,5cm pitkä ja ylpeä pituudestani...hemmetin tyhmää sanoa että muka pitkät tytöt ei ole kauniita...ja sitä paitsi oon iloinen kun oon pitkä enkä oo mikään lyhyt...

    • KAAMEEÄMMÄ

      sori, kaameeta ämmä ei rupee olemaan mieliks miehille vain sen takia, että on nainen. Työnnä päärynä perseeseen ja halkea.

      • KAAMEEÄMMÄ

        kompaten edellistä viestiäni olet varmasti itse katkera alle 160cm tonttu, joka on katkera kaikille pitkille, kauniille ja upeille naisille


      • ei hujoppia
        KAAMEEÄMMÄ kirjoitti:

        kompaten edellistä viestiäni olet varmasti itse katkera alle 160cm tonttu, joka on katkera kaikille pitkille, kauniille ja upeille naisille

        Miksi pitkät ovat aina niin katkeria lyhyille naisille? Ensin mainostetaan omaa "näyttävyyttään", upeuttaan ja kauneuttaan ja kun joku sanoo ettei pitkät naiset sytytä (vaikka kuinka luulevat olevansa upeita) niin sitten vedetään palkokasveja sieraimeen ja aletaan haukkua lyhyitä naisia. Tässäkin ketjussa pitkät naiset ovat epävarmoina haukkuneet paljon enemmän lyhyitä kuin lyhyet pitkiä. Kummallista myös että pitkät naiset luulevat automaattisesti että kaikki pitkät naiset ovat kauniita nimenomaan pituutensa takia ja lyhyet naiset taas rumia, läskejä ym. Tuollaisilla valheillako te yritätte paikkailla surkeaa itsetuntoanne?

        Mielestäni pitkät naiset eivät ole erityisen viehättäviä. Lyhyillä naisilla muodot yleensä sijoittuvat "kurvikkaammin" lyhyen varren takia, pitkät naiset taas ovat jotenkin tylsän ja lattean näköisiä kun jokainen mutka on niin loiva. Amatsonihan siitä tulee mieleen kun toinen on jäätävän kokoinen goljatti ja samankokoiset kengätkin kuin miehillä. Eli lyhyet naiset on parhaita..


      • sorgge
        ei hujoppia kirjoitti:

        Miksi pitkät ovat aina niin katkeria lyhyille naisille? Ensin mainostetaan omaa "näyttävyyttään", upeuttaan ja kauneuttaan ja kun joku sanoo ettei pitkät naiset sytytä (vaikka kuinka luulevat olevansa upeita) niin sitten vedetään palkokasveja sieraimeen ja aletaan haukkua lyhyitä naisia. Tässäkin ketjussa pitkät naiset ovat epävarmoina haukkuneet paljon enemmän lyhyitä kuin lyhyet pitkiä. Kummallista myös että pitkät naiset luulevat automaattisesti että kaikki pitkät naiset ovat kauniita nimenomaan pituutensa takia ja lyhyet naiset taas rumia, läskejä ym. Tuollaisilla valheillako te yritätte paikkailla surkeaa itsetuntoanne?

        Mielestäni pitkät naiset eivät ole erityisen viehättäviä. Lyhyillä naisilla muodot yleensä sijoittuvat "kurvikkaammin" lyhyen varren takia, pitkät naiset taas ovat jotenkin tylsän ja lattean näköisiä kun jokainen mutka on niin loiva. Amatsonihan siitä tulee mieleen kun toinen on jäätävän kokoinen goljatti ja samankokoiset kengätkin kuin miehillä. Eli lyhyet naiset on parhaita..

        Vitut ole.


    • sdggsgsd

      Jaahas, mitä vikaa pitkissä on? Ite oon tämmönen 154 tappi, ei kiva... Kyllä niille miehille näyttää kelpaavan ne pitemmät ku minä :D So what? Ite oon tyytyväinen tähän, ei muitten mielipiteillä oo väliä... Saatan jopa vielä kasvaa tästä, ku oon vasta 13v. :)

    • 150cmvai180cmihasama

      pituudella ei oo mitää väliä, mullaki on kaks kaverii, joista toinen on 150cm ja toinen hieman yli 180cm, ite oon 164cm :)

    • 11v tyttö

      OOTTEKSTE POJAT OIKEESTI NOIN ITSEKKÄITÄ, ETTÄ TUIJOTATTE AINA VAAN TYTTÖJEN ULKONÄKÖÖ??????? MITÄ VÄLII ON TYTÖN PITUUDELLA??


      niin ja haluisin varmistaa yhen jutun: oonko mä pitkä? oon yli 152cm ehkä 153cm..

      • 11v tyttö

        TE OOTTE NIIIIIIIIIIIN PINNALLISII TE JOTKUT POJAT!!!!!!!!!!


    • Oonkosopivaa?

      Oon 13 .....
      moon 165cm pitkä,hujoppi? ja kasvan varmaan vielä...
      ja mun hellu on 154-157...
      eioo kauheen kiva aina kyykistyy pylly ilmassa halaan yms.
      Nii et kasvakaa kuule jätkät !!
      P.s. oonko sopivan pitune?

    • 16v tyttö

      Onpas naurettava keskustelu. Olen 173cm ja tyytyväinen pituuteeni.

    • dsdaf

      Pituudella ei oo mitään väliä, tiiän pitkii tyttöi jotka on tosi kauniita ja lyhyitäkin jotka on nättejä :'D
      Ite oon hirmu pätkä, 159 ja 15 v ja vihaan sitä. D:

    • MINUN mielipide

      Voi voi sun kanssas. Ei pituus todellakaan sano onko kaunis vai ei. Itekkin oon tosi pitkä ja yksikin poika oli vaan mielissään, kun olin niin pitkä, ja se ei tykänny tytöistä jotka on ihan minejä. Eli ei se nyt ihan noin ole. Ja yhtenä esimerkkinä voin sanoa, että tiedän pojan (tai itse asiassa jo mies), joka on 165cm ja tyttöystävänsä yli 10cm pitempi, eli ei pojan tarvitse aina olla päätä pitempi. Ei ole meidän tyttöjen ongelma, että te pojat ootte tollasia tappeja eikä voida sillekkään mitään, että me ollaan niin pitkiä, ei me sitä kasvua voida itse hidastaa tai pysäyttää, moni varmasti olis lyhyempi jos ite sais päättää. Ja voiko sitä muka sanoa trendiksi? Jos me voitais ite päättää, että "hei, nyt me tytöt kasvetaan vitun pitkiksi" niin sitten vois. Että sori nyt vaan sulle.

    • Looradog

      Ja minustakun tulee korkeintaan 163cm
      tällä hetkellä on 159 tai 160 cm ja ikää on 14.. :/
      Olen tuntenut oloni aina pieneksi muitten ikäisteni seurassa, ja se on myös tosi ahistavaan kuinka jotkut 10 vuotiaatkin ovat minua pidempiä..

    • Ylipitkä

      olen 12w ja 165cm pitkä, minusta se on liikaa :(

      • ylipitkä

        olen 12w ja 165 pitkä tyttö, minusta se on liikaa :( joo sorge uuellee


    • VIPvipvipvipv.i.p.

      oon14v, 160cm.. oon aina luullu et kundit pitäis pidemmist tai yms ku frendit vähä läpäl kaikkee ''tuleeks siel alhaal'' (vaik ne on ehkä n.5-10cm pidempii)

    • tyttöööönnen

      "Tyttöjen kuuluu olla lyhyitä ja söpöjä eikä mitään hirveitä hujoppeja.

      Tytöt, lopettakaa se kasvaminen ja keskittykää vaan olemaan kauniita ja ihania! "

      Hei ihan oikeesti, mitä ne tytöt sille pituudelle voi?? Ihan oikeesti. En ymmärrä sitten kun vielä väitetään Ruotsalaisten naisten olevan melkein maailman kauneimpia.. Ja tiedän, että itelläs on itsetunto-ongelmia sun ptiuudesta. Kyll säki vielä kasvat poika.

    • lööv<3

      ? lyhyt vai pitkä ?

      oon 13 ja 165 oon varmaa siitä välistä. =)

    • Just me

      Mä oon joku 160-165cm ja ei minuu harmita yhtään olla näin lyhyt. Enemmän minua harmittaa että minulla on erittäin pitkät sääret mutta lyhyt selkä. Pelkään että näytän epäsopusuhtaiselta!

    • lyhyt tyttönen

      pitääks joku lyhyist tytöist!!!!!:)=)??????????

    • Toki

      Joo. :) Mun mielestä lyhyt kokoset eli noin 160 cm tytöt ovat hyvän näkösiä ja yleensä ilosempiakin.

    • vihaanpituuttani

      Tympii tämmönen, Vihaan aivan suunnattomasti olla pitkä (170) Laittaa kyllä itsetunnon viel alemmaksi. Niih, mitäs ihminen pituutelleeen voi?

    • kakkoii

      tyttöjen pitää olla lyhyitä ja söpöjä pitkät tytöt on hyi. oon 162cm ja kaikki aina ihmettelee kuinka oon nii lyhyt. en haluu olla yhtään pidempi ois itseasiassa kivaa olla viel lyhyempi joku 150 ois nii aw mut ei yhtään lyhyempi ei liian lyhyet oo söpöi! 150 sopiva. ois nii kivaa olla nii lyhyt tunnen itseni usein kateelliseksi kun näen itseäni lyhyempiä tyttöjä... lyhyet tytöt on vaan nin söpöi tui.^^

    • älänytmenetätoivoos

      On niitä lyhyitäkin tyttöjä vielä, ja kyllä niitä lyhyitä naisiakin tulee olemaan :)
      Tervieisin 15-vuotias 155 cm jämähtänyt tyttö :D

    • ylpeäpituudestani

      Eihän me tytöt meidän pituudelle mitään voida! Mitä väliä jos on pitkä! löytyyhän niitä lyhyitäkin tyttöjä! Voihan sitä olla kaunis vaikka on pitkä, eihän kasvoilla ole mitään pituuden kanssa tekemistä!!
      -"Tytöt, lopettakaa se kasvaminen ja keskittykää vaan olemaan kauniita ja ihania! Teille ei kohta löydy enää tarpeeksi pitkiä poikia kumppaneiksi jos tuo keskipituus vielä tuosta kasvaa. Että osaa ottaa päähän tollanen asia."-
      Just... Mikset ite kasva vähä pidemmäks?? Mua taas ottaa pähän tollanen paskan jauhaaminen! Ite olen 15v ja 182cm ja ylpeä siitä!

    • asd1230

      Olis ihanaa olla lyhkäsempi! Oon kutosella ja 161 cm. Eräs poika luokallani on vain 138 cm ;) Nii olishan se kiva olla jtain 10 cm pätkempi nii olis samalla tasolla poikien kanssa ja muutenki olis naisellisempi olo kun nyt tämmönen melko muodoton metsäläinen ;D

    • m178cm98

      Ja miks helkkarissa kaikkien mun ikäisten poikien pitää olla sellasia tappeja?!

    • superbasssss

      No ap nyt on selvästi katkera. Itse en syrji lyhyitä, vaikka pidänkin pidempiä kauniimpana jos on pakko valita. Kasvoistahan se kauneus mitataan, kokonaisuus on tietty eri asia. :) Jokainen olkoon tyytyväinen pituuteesensa, hapan luonne tekee pituudesta ruman, oli se lyhyt tai pitkä :)

    • ironistinainen

      Olen 167 senttinen ja harkinnut itsemurhaa jättimäisyyteni takia pari vuotta sitten. Että vatuttaa lukea "ei pitkät naiset ole kauniita" tekstejä täältä. Mutta ihmiset kirjottaa, mikä pakko mun on hakea itsetuhoisia ajatuksia takas täältä?

      • cjccjcjkckjcjcjc

        Eihän 167 mikään kovin pitkä ole. Yli 180 naisella ja sitten vasta kannattaa harkita niitä itsetuhoisia ajatuksia.


    • trlololollollloo

      oon poika ja alle 160 pitkä ja kylläse vituttaa ku kaikki tytöt on pidempiä joten pitkät painukaa vittuun

    • tyttöitsekin170cm

      Tytöt eivät ole nykyään liian pitkiä, vaan pojat ovat liian lyhyitä. PITKÄT TYTÖT, OLKAA YLPEITÄ PITUUDESTANNE!!!!!!!!!!!!!!! Ihailen pitkiä tyttöjä, varsinkin päälle 180 senttiset, upea näky jos kantaa pituutensa hyvin. :)

    • loukkaantunut

      alottaja mä oon tosi loukkaantunu tosta sun viestistä ite oon tyttö ja 168 cm pitkä,mun pituus o häirinny mua koko mun elämän kiitos tuli tosi mukava fiilis :´´( ja oon vast kutoselle menos mun oma veliki haukkuu mua mun pituudest itsetunto rojahti aikalail

    • 570P!

      LOPETTAKAA TÄÄ HELVETIN VÄITTELY!!! LYHYET NAISET EI OO OLETUKSELTA PITKIÄ KAUNIIMPIA EIKÄ PITKÄT LYHYITÄ KAUNIIMPIA. Pitkillä naisilla EI kaikilla ole hirveitä laihoja kömpelöjalkoja eikä puutu muodot ja lyhyet naiset EI kaikki oo läskejä tai "liian söpöjä" eikä yhtään kauniita. Naisia on erilaisia, pituus ei tee naista! Uskonpa että jokainen mies täällä, joka sanoo mukamas inhoavansa pitkiä/lyhyitä naisia, ottaisi varmasti myös sellaisen jos saisi, jos hän olisi muuten kaunis ja ihana persoona.

    • pituutta145cm

      Tytöt haluu olla pitkii, koska lyhyiden jalat näyttää paksuilta.

    • 153 cm vaan

      Itse olen tyttö ja olen aina ollut lyhyt :D 153 cm vaan pituutta ja en kasva enää tuosta, olen tyytyväinen että olen näin pieni en haluisi olla mikään 170 cm vaikka joskus hankalaa ylettyä tiettyihin paikkoihin :D kaverit kuittailee mun pituudesta mutta en anna sen häiritä mun elämää.

    • asdfghjktr

      Onneks mä oon 170 cm, täydellinen pituus mun mielestä. :P

    • TällanenMäoon

      ite oon n.160 ja itteni mielestä oon sopivan pitunen. En oo mikään ruipelo (ei sillä että joku olis..) vaan muotoja löytyy ja joissain tapauksissa lyhyellä voi olla enemmän muotoja, koska pitkät on laihempia,kun energia menee kasvamiseen. Lyhyillä ylimääränen menee yleensä tisseihin ja peppuihin eikä kasvamiseen.

      Ja pitkäthän on myös kauniita! Ei mitään pidä yleistää. Pitää hyväksyy itsensä, kyllä kaikille löytyy joskus oma rakas, koska miehilläkin on niin paljon erillaisia tottumuksia.
      :)

    • Anonyymi

      Nyyt! Nyyt! Tuhma pettynyt poika! Ei tollasta!

    • Anonyymi

      Ai ei oo kauniita, oot vaan katkera, nuole lattiaa kääpiö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe