Kännissä on NIIN upeaa

Kusipfäggfhfgfh

Noin kahdentoista nopeasti nautitun ravintola-annoksen jälkeen alan tehdä niin hulluja ja mielipuolisia asioita, että selvyyden tilassa ne eivät päähäni pälkähtäisi. Saatan huutaa täyttä kurkkua vastaantulijoille, rikkoa ikkunoita ja kusta pitkin lattioita. Olen juonut 18-vuotispäivästäni yhtä soittoa (nyt siis vuoden ajan), mutta jo 15-vuotiaana oivalsin RAKASTAVANI ihanaa humalatilaa!! Miksi monet silti valittavat alkoholin käytöstäni? Eihän siitä ole minulle tai muillekaan mitään haittaa. Toivon, että voisin loppuelämäni vain ryypätä.

10

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin miksi?

No miksi et voisi ryypätä loppuelämääsi?

• .

hitaaseen itsemurhaan, ja sen käyttöä tai liikakäyttöä ei ole kielletty missään.
      Voit viinalla tuhota itsesi aivan vapaasti.

• I-

Heikot sortuu elontiellä. Jotkut aiemmin jotkut myöhemmin.

• Luultavasti ryyppäätkin loppuelämäsi.

• fgdff

mikset voisi. Voi vaan olla lyhyt se loppuelämä.

• Veroja maksava

Olet yhteiskunnan syöpä. Sinun pitäisi tehdä töitä kaikkien hyväksi ja maksaa veroja, eikä olla loinen.

• goppola

Siellä taas yksi marttyyri-kansankynttilä

• 10+14

Itekkin kuseskelen ihan minne sattuu ja särjen paikkoja sekä huudan ja möykkään kun tarpeeksi humalassa olen. Soittelen myös puhelimella keskellä yötä ihan kenelle sattuu. Kenenkään kimppuun en kuitenkaan käy. On mukava feelis koheltaa kännissä, aamulla kyllä sitten vitutus on kova kun alkaa palautua mieleen mitä on tullut tehtyä.

• Lasolarska

Ennen pitkää toleranssisi kasvaa -> annosten määrä kasvaa, jotta saisit kännin päälle -> krapulat kovenevat ja rahaa palaa aiempaa enemmän. Kun kännäät tarpeeksi paljon et saa enää kunnon nousuhumalan tunnetta vaan tulee pöhnä, muistin menetys ja sammuminen. (Jos kännäät suurella määrällä olutta sänkyyn kusemisen riski on huomattava).

• haitat

kestää hyvin, jos palkintona on jokapäiväinen viinapullo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe