Muut komentavat

koomista

Kummallinen ilmiö meidän puistossamme on se että eräs nainen komentaa aina MINUA :D Suunnattoman koomista, mutta oikestaan käy ärsyttämään. Hän puhuu minulle tismalleen samalla äänensävyllä kuin koiralle - tiukasti, lyhyesti, kovaa.
Esimerkiksi kerran kutsuin koiraani luokseni kun se leikki toisen nuoren koiran kanssa (ei edes sen naisen koiran) aika villisti. Kutsuin luokse keskeyttääkseni hetkeksi leikin, etteivät koirat mene ihan ylikierroksille. Niin nainenpa napautti kutsuni päälle kovalla äänellä että ÄLÄ KUTSU. Häkeltyneenä mietin puhuikohan hän minulle ja kutsuin koiraani uudestaan. Taas napsahti huutoni päälle tiukka, vihainen ÄLÄ KUTSU SITÄ KOIRAA EI SE TULE NYT!!!! Kysyin edelleen hämmästyneenä että tuota anteeksi mitä..? Niin nainen mua komentamaan että ANNAT NYT NIIDEN KOIRIEN LEIKKIÄ VAAN! Hyvin tiukasti edelleen. Lähdimme puistosta, koska en vaan osannut sanoa mitään ja tuntuu vähän kummalta kun 40 puolituntematon käskee kovaan ääneen.
Toisessa tilanteessa koirani (sillon ehkä 5kk) astui toista koiraa (ei taaskaan tän naisen koira). Heti kun koirani kävi selkään niin nainen mulle hyyyvin vihasesti KOMENNA SITÄ!!! KOMENNA SITÄ NYT!! Vähän mutisin että ei tässä voi kukaan mitään sanoa kun itse huudat päälle. Samalla nuoret koirat jatkoivat leikkiään ilman ongelmia, toisen koiran omistaja katsoi minuun ymmärtäväisesti.
Ja enpä tarkota että astuminen olisi ok, se ei ole se pointti. Vaan tämä kummastuttaa että MINUA herranen aika aikuista ihmistä joku komentaa. En uskalla enää mennä puistoon samaan aikaan.

Kyllä se vielä menee että koiraani joku komentaa, mutta että minua... huhh.

3

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..

      Tuo luultavasti johtuu vaan siitä,että suurin osa koiran omistajista o tyhmempiä kuin koiransa. ;) Älä turhaan ala väistelemään muoria. Älä noteeraa häntä tai lauo suorat sanat. Kumpi vaan tyylillesi sopii.

    • blum

      Heh, taidetaan käydä samassa puistossa! Täällä Turussa Tonttumäen puistossa oon tavannu samanlaisen tapauksen. Tiukka täti X) Älä välitä siitä, sano, et annapa nyt minun hoitaa oma koirani ja keskity sinä omaasi. Sen koira nimittäin räyhää aina aidan luona ohikulkijoille.

    • hjuvittavaa

      vaan karjaset sille et "MINUN KOIRA! MINÄ PÄÄTÄN!"

      :DD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      434
      4724
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1682
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1333
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      20
      1256
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      970
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      847
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe