Miksi???

Elluska57

Miksi nämä valtion kaikilla tukimuodoilla ylläpidetyt kirpputorit ja kierrätyskeskukset saavat jatkaa
rahastustaan???Lahjoituksina tulee tavaraa josta henkilökunta bloggaa päältä parhaat ja paskat menee myyntiin.Kysyn onko tämä oikein?Miksi useimmat liikkeet ovat pahanhajuisia loukkoja joissa tavara
tosiaan on suorastaan paskaa?miksi useimmissa myyjät ovat tympääntyneitä elämäänsä kyllästyneen oloisia?missä ilo?asiakaspalvelualttius?tieto trendeistä?värisilmä?tyylitaju?somistustaito???kuka sellaiseen paikkaan menee jossa myyjät ovat edelläkuvatun kaltaisia?Minusta tälle tukipolitiikalle ja pakkotyöllistämiselle on tultava stoppi ja pian.

1

396

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ktesees

Pelkkää paskaa, ketään niistä työntekijöistä ei kyllä todellakaan blokkaa itselleen sieltä mitään. Ja muutenkin, mitä luulet, kuinka monta sohvaa yksi työntekijä voi itselleen haluta?

Siinä olen samaa mieltä, että mikään miellyttävä vierailu noissa paikoissa ei ole. Tavara on pääosin aivan järkyttävää, halpaa, huonokuntoista, rumaa... En sieltä ostaisi mitään, mutta muutamat huonekalut olen kyllä sinne vienyt. Olen ehkä antanut jollekin kohtuulliset kivat huonekalut ja itse välttänyt kaatopaikkamaksun (aika pieni palkka tosiaan vaivaan nähden). Toisaalta on mukava olo olla tuhlaamatta luonnonvaroja, kiva jos jollekin on kelvannut.

Siitäkin olen samaa mieltä, että näennäiset tukityöllistämiset pitäisi ehdottomasti lopettaa, mutta ennemmin tukityöllistettyjä kuin pelkästään elätettäviä mamuja. Eli valitsen kahdesta huonosta vähemmän huonon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1731
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      128
      1031
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      108
      1014
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      951
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      58
      811
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      50
      729
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      642
    8. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      36
      639
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      637
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      237
      634
    Aihe