Millaista tietoa sinulta löytyy kyseisestä lajista? Onko tähän joku ikäraja? Millaisia kokemuksia?
Koitin Googletella, mutta vähän nihkeästi tietoa löytyi. Kiitos jo etukäteen fiksuista vastauksista.
Värikuulasota
4
613
Vastaukset
- 9+1
ikäraja on 13v
- dyyd relaX
onko kyse airsoftista vai paintball:ista? meilläpäin aloitin airdoftin 12 vuotiaana kun vanhemmat harrastajat totesivat minun osaavan käyttäytyä oikein
- jääkiekkomamma
dyyd relaX kirjoitti:
onko kyse airsoftista vai paintball:ista? meilläpäin aloitin airdoftin 12 vuotiaana kun vanhemmat harrastajat totesivat minun osaavan käyttäytyä oikein
Paintball oli toiveissa, mutta tuskin tuo toinenkaan täysin poissuljettu vaihtoehto olisi.
Minkä hintaista on? tai varmaan on eroja paljonkin, mutta jotain tietoa. Näissä asioissa, kun olen ihan vihreä. - 3v softannut
jääkiekkomamma kirjoitti:
Paintball oli toiveissa, mutta tuskin tuo toinenkaan täysin poissuljettu vaihtoehto olisi.
Minkä hintaista on? tai varmaan on eroja paljonkin, mutta jotain tietoa. Näissä asioissa, kun olen ihan vihreä.Sanoisin että airsoft on halvempaa.
Yleensä paintballia pelaa harva lapsi ja airsoftia harva yli 20 vuotias.
Itse olen airsoftannut n 3 vuotta. Ikärajoja ei niinkään ole, mutta itse henkilökohtaisesti antaisin jonkun aloittaa airsoftauksen n 9 vuotiaana, jos hän ymmärtää mahdolliset vaarat mitä voi koitua pelleilystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111153
- 1336990
- 955663
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385048- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303889- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323452Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222985- 782894