Etunimeksi pojullemme olisi tulossa Emil, mutta sen seuraksi etsitään kahta nimeä. Ja sääntönä olisi, että kahden nimen kolmesta tulisi alkaa samalla etukirjaimella.
Tähän mennessä olen miettinyt seuraavia:
Emil Onni Oliver
Emil Aapo Aleksi
Emil Pyry Petrus
Mikä näistä kuulostaa mielestäsi kivoimmalta yhdistelmältä? Täysin uusiakin yhdistelmiä saa ehdottaa!
Mikä näistä paras?
6
273
Vastaukset
- xerttu
Emil Pyry Petrus
- Täti
Emil Onni Oliver on näistä paras.
Ja vielä muutama uusi ehdotelma:
E(e)emil Onni Oleksi (itse kirjoittaisin Eemilin kahdella eellä)
Emil Hugo Hermanni
Emil Juuso Jeremias
Emil Juho Jaakkima
Emil Jarkko Julius
Emil Konsta Karolus
Emil Lauri Lennart
Emil Matti Mikael
Emil Mikko Matias
Emil Pasi Petteri
Emil Santtu Severi - kaislikko
Emil Onni Oliver ehdottomasti PARAS :)
- Eräs lukija
... Emil Pyry Petrukselle. :-) Emil Onni Oliverkin on todella kiva, mutta Onni ja Oliver ovat tällä hetkellä molemmat TOP-10 nimiä, siinä missä Pyry Petrus hyvin uniikki kombo.
- jenna.
Emil Onni Oliver on munkin lemppari noista :) ja muita ehdotuksia:
Emil Ersso Elias
Emil Otto Oskari
Emil Juhani Jeremia
Emil Markus Mikael
- sisiliskosisko
paitsi Pyrystä en tykkää, enkä Aleksistakaan erityisesti. Uusia:
Emil Aapo Akseli
Emil Oula Otava
Emil Lenni Lukas
Emil Nooa Niklas
Emil Vili Verner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481