Menimme neljä vuotta sitten kihloihin ja häät ovat piakkoin. Ongelma on, että minulle jäi kauhea muisto sormuksen ostosta. Myyjä oli todella töykeä, vaikka tiesin jo mennessäni liikkeeseen millasen sormuksen haluan: Sandbergin valkokultaisen seitsemällä timantilla (olimme silloin seurustelleet 7 vuotta). Kävimme tuossa kauppakeskuksen liikkeessä aika myöhään illalla, joten olikohan myyjällä ollut liian pitkä työpäivä?
En edelleenkään suostu kyseiseen liikkeeseen menemään, vaikka se on lähin ja haluan saman sarjan sormuksen myös vihkisormukseksi.
En tiedä mikä häntä sormusesittelyssä niin hirveästi inhotti. Olen ihan tavallinen naisihminen, en tinkinyt, enkä vaatinut mielestäni liikoja. Miehelle tuli siinä katsellessamme puhelu, ja olin purskahtaa itkuun kun hän meni ulos puhumaan ja itse jäin niitä sormuksia yksin katselemaan. Lopulta valitsin yhden ja olen ollut siihen tyytyväinen, vaikkakin kokoa jouduttiin myöhemmin pienentämään.
En halua mitään muuta kuin asiallista palvelua, ei mitään mairittelua. Miten voikin yksi ihminen pilata niin tärkeän hetken ??
Miehen sormus ostettiin stockalta hullujenpäivien aikaan ja palvelu oli asiallista ja mukavaa, vaikka siellä oli varmasti myyjällä ollut kiireempi päivä.
Olen jo harkinnut sormuksen ostoa netistäkin, mutta kait se on uskallettava ihan alan liikkeeseen kuitenkin..
Kihlasormusfiasko (melkein)
5
1457
Vastaukset
- Neit.
Jos kihlasormuksen ostosta on kulunut jo neljä vuotta, niin herranen aika, tuskinpa ko. myyjä sua enää muistaa jos edes on siellä enää töissä. Ja mahtaako olla liikkeen ainoa myyjä? Jos ei ole, niin hyvin voit pyytää toista myyjää palvelemaan sinua.
- ,,,
Olisit tehnyt valituksen myyjästä, jos palvelu kerran oli noin kauheaa. Itse olisin varmaan kävellyt ulos liikkeestä.
Menet vain rohkeasti liikkeeseen. Jos sama moukka vielä sattuu olemaan töissä ja palvelu on yhtä töykeää niin sitten voit suorittaa ostoksesi jossain muualla. Myyjää voi muistuttaa siitä, että hän on asiakaspalvelutyössä ja käytöksen pitäisi olla sen mukaista, ei kuitenkaan kannata alentua samalle tasolle ja alkaa sättimään myyjää tms. Ala-arvoisesta käytöksestä kannattaa tehdä valitus.
Itse en yleensä jaksa välittää töykeistä asiakaspalvelijoista, ellei palvelu ole todella törkeää. Esim. kerran eräässä liikkeessä maksukortit eivät toimineet, eikä asiasta oltu ilmoitettu missään. Käteisvarani eivät riittäneet kaikkien ostosten maksamiseen, joten osa ostoksista piti jättää pois. Tilanne sinällään oli melko nolo koska jono oli pitkä ja muut asiakkaat ärtyisiä, koska eivät tienneet syytä jonon hitaalle etenemiselle. Jokaiselle asiakkaalle ilmoitettiin vasta maksuvaiheessa: "sori, toi kortti ei käy".
Myyjä nosti hirveän älämölön kun minä(kään) en tiennyt korttien toimimattomuudesta eikä käteistä löytynyt tarpeeksi. Piti sitten vielä muiden asiakkaiden kuullen huudella toiselle myyjälle meikäläistä halventaen, että: "avaatko sen toisen kassan kun blaa blaa blaa". Pidättelin kiukkuani, vaikka myyjän käytös oli todella loukkaavaa. Kotiin päästyäni surffailin heti firman nettisivuille ja tein elämäni ensimmäisen valituksen, kuvailin tapahtumat yksityiskohtaisesti, kerroin kellonajan sekä myyjän tuntomerkit. Toivottavasti myyjä joutui edes puhutteluun.
Entisenä asiakaspalvelijana tiedän, että suomalaiset ovat kovia valittamaan ja vielä liioittelevat asioita sekä "keksivät omiaan" tehostaakseen valitusta. Sitten on kaltaisiasi, jotka eivät uskalla valittaa oikeasti huonosta asiakaspalvelusta vaan itkeskelevät itsekseen ja nämä "hirviöt" saavat jatkaa muiden asiakkaiden tylyttämistä. - klmlömkö
kamalaa myyjä sanoi, että vielä 4 v kuluttua siitä traumaa kannat? Jonkin hyvin henk koht loukkauksenko? Muuten en ymmärrä, että aikuinen ihminen alkaa melkein itkeä vieraan aikana?
No mikä pakko on mennä juuri siihen liikkeeseen? Kai samanlaisia sormuksia muualtakin saa? Ja jos on pakko mennä juuri siihen liikkeeseen ja tiedät, millaisen sormuksen haluat, niin pistä mies asialle. Itse asiassa itsellä homma kävi niin, että mies osti vihkisormuksen kriteerillä "kolme timanttia, kiitos" eli hankki samankokoisen sormuksen kuin minun kihlasormukseni oli oman makunsa mukaan. Loistavan valinnan teki.
Ja tosiaan: netin kautta saa sormuksiakin.- Sormuksenostaja
Nyt on vihkisormus ostettu. Ostimme sen stockan Lindroosilta, kävin ensin itse katsomassa ja senjälkeen kävimme sen miehen kanssa ostamassa.
Se tilanne on mielestäni erittäin ainutlaatuinen, ja siksi tuo kihlasormuksen ostotilanne kismittää -näinkin monen vuoden jälkeen.
Mutta sain mukavaa, asiallista palvelua nyt ja vaikken muista edes minkä näköinen myyjä oli, niin jäi kiva tunne siitä, että sain mitä halusin.
- asdg
Oikeasti. Get over it.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888