Profetia suomelle!

Tutkikaa

Profetia Suomelle saatu 22.12.2009 n. klo. 05.00 aamulla Salossa

Profetia Suomelle

Näin sanoo Herra, Herra: ”Älkää pelätkö, nyt on pimein hetki yöstä. Paholainen on jo päästetty valloilleen, mutta älkää te nukkuko. Herätkää Suomen uskovat ja huutakaa Herran puoleen, sillä nyt se tulee. Kaaos tulee teidän maahanne, sillä te ette ole kuulleet minun profeettojani, vaan olette hylänneet heidät, ettekä ole nöyrtyneet parannukseen. Mutta on vielä joitakin uskollisia veljiä ja sisaria, joiden alttarilla palaa tuli. Teidän ihana maanne on tullut tiensä päähän ja armoa ei enää anneta tälle kansalle, vaan teidän täytyy kulkea koettelemuksien läpi kunnes te ymmärrätte, että Korkein Jumala hallitsee ihmisten valtakuntaa. Ja Hän antaa vallan sille kenelle Hän hyväksi näkee. Minä olen antanut teille monta hyvää vuotta, sanoo Herra, siunaukset tälle maalle. Älkää enää kehuko olevanne viisaita Suomen päättäjät, sillä pian, aivan pian, kohtaa viha ja häpeä teidän päätänne, sillä te olette häpäisseet köyhän, ettekä ole armoa tunteneet. Niin en minäkään armoa tunne teitä kohtaan, vaan te tulette niittämään sitä hedelmää, jonka te olette kylväneet. Tuomion aika on tullut.

Mutta minun kansani, valittuni, nostakaa päänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat vaalenneet leikattaviksi. Saarnatkaa Sanaa ja kootkaa minun kallis viljani aittoihin. Pimeyden keskelläkin Minä teitä suojelen, ja Minun Henkeni valo murtautuu esiin teissä ja teidän kauttanne, siksi älkää pelätkö. Sillä teidän rukouksiinne vastataan ja te saatte tuntea, kokea ja elää todeksi, että Hän, joka valtaistuimella istuu, huolehtii teistä ja teidän tarpeistanne eikä teitä hylkää. Siksi nöyrtykää Herran, Herran edessä, että Hän teidät ajallansa korottaisi. Ja olkaa valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä kysyy sen tien perustusta, joka pantu on. Ja ottakaa vastaan Hengen miekka ja pelastuksen kypärä tehdäksenne sen, mihin Jumala teitä kutsuu taistellen uskon kilpi vasemmassa kädessä ja puettuina Kristuksen lahjavanhurskauteen, jaloissanne alttius rauhan evankeliumille ja vyötettyinä Jumalan Sanan totuudella. Tämä on teidän tehtävänne minun lampaani, minun karitsani. Rakastakaa toinen toistanne minun rakkaudellani ja puhtaasta sydämestä, niin Minä tulen ja sytytän tuleni. Ja niin te taas tulette näkemään, että Minä totisesti elän, ettekä te joudu häpeään minun kansani ja minun valittuni.

17

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näit riittää

      :-))) just joo

      • **//*

        sillä kahden tai kolmen todistajan kautta on Jumala todistaa sanansa.

        Katsokaa kaikessa rauhassa mitä tapahtuu.

        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."


      • näit riittää
        **//* kirjoitti:

        sillä kahden tai kolmen todistajan kautta on Jumala todistaa sanansa.

        Katsokaa kaikessa rauhassa mitä tapahtuu.

        21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
        22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

        He ovat itse itselleen Jumalia, sanoo Raamattu. Raamatusta löytyy kaikki se mitä tarvitaan. Älköön kukaan onneton lähtekö näiden huuhaa ihmisten pillin mukaan tanssimaan.


      • //**//
        näit riittää kirjoitti:

        He ovat itse itselleen Jumalia, sanoo Raamattu. Raamatusta löytyy kaikki se mitä tarvitaan. Älköön kukaan onneton lähtekö näiden huuhaa ihmisten pillin mukaan tanssimaan.

        Anomaan Jumalalta parhaita armolahjoja kuten esim, profetoimista, yms.
        Ei pidä olla kateellinen niille joilla niitä on, hekin ovat ihan yhtä vajavaisia ihmisiä kuin sinä ja minä.
        Raamattu kehottaa ottamaan vastaan sen mikä hyvää on.


      • *//****
        //**// kirjoitti:

        Anomaan Jumalalta parhaita armolahjoja kuten esim, profetoimista, yms.
        Ei pidä olla kateellinen niille joilla niitä on, hekin ovat ihan yhtä vajavaisia ihmisiä kuin sinä ja minä.
        Raamattu kehottaa ottamaan vastaan sen mikä hyvää on.

        profetiassa ollut paljon hyvää, ainakin se että kehotettiin rakastamaan kanssa matkaajia Jumalan rakkaudella, ja olemaan valmis kupeet Jumalan sanan totuuteen vyötettynä.

        Ei muuten kehotettu arvostellen pilkkaamaan.


      • :-)))
        *//**** kirjoitti:

        profetiassa ollut paljon hyvää, ainakin se että kehotettiin rakastamaan kanssa matkaajia Jumalan rakkaudella, ja olemaan valmis kupeet Jumalan sanan totuuteen vyötettynä.

        Ei muuten kehotettu arvostellen pilkkaamaan.

        Pöyhkeys on siloin huipussaan kun hurmahenki julistaa omia klisee höpinöitään ja panee allekirjoitukseksi "nain sanoo Herra".


    • kirjoitukset

      Eiköhän kevään/kesän kynnyksellä taivas repeä.Kypsä vilja kootaan.He ketkä jäävät valitsevat itse tiensä viimeisen vuosiviikon kohdalla.Seuratako Herraa Jeesusta Kristusta vai valitsevatko saatanan perässä juoksemisen.Kuitenkin itse olen lähdössä ylösottoon syyskuussa ja onpahan siinä mukana muitakin,jotka ovat valmiit.

      • lätsä pekka

        Enpä usko että paljon häviää jos ottaa tuon todesta ja tekee niinkuin sanottiin


      • varottavvaa on
        lätsä pekka kirjoitti:

        Enpä usko että paljon häviää jos ottaa tuon todesta ja tekee niinkuin sanottiin

        Jumalan Henki ei puhu muiden kuin Jeesuksen omien kautta. Jeesuksen omat tunnetaan ristin kantamisesta.
        Hurmahenget tunnetaan turhanpuhumisesta ja oman kunnian etsimisestä. Siinä voi äkkiä hävitä iankaikkisen elämänsä jos lähtee Jeesuksen sijasta avauksen kaltaisia hurmahenkiä seuramaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      13
      2037
    2. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      108
      1834
    3. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

      Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      123
      1388
    4. Jos Harris saa naiset liikkeelle,niin kenties.....

      Myöskin Nikki Haleyn tukijat lupasivat Harrikselle tukensa.Harris vain 2-3% jäljessä vaikka ei ole edes viellä ehdokas.
      Maailman menoa
      145
      1048
    5. Olit kiinnostunut mutta

      varovaisesti. Elämä koetellut sua mies? 😔
      Ikävä
      76
      1044
    6. Luulin olevani ainoa... Mutta jättääkö muutkin tosiaan lääkärikäynnit sivuun?

      Lueskelin netistä uutisia ja iltalehdessä oli juttua, että ihmiset eivät hakeudu hoitoihin. Luulin olevani ainoa, joka t
      Maailman menoa
      92
      1006
    7. No oletko miten paljon miettinyt

      Sitä että mentäiskö me naimisiin? Mieheltä
      Ikävä
      66
      761
    8. Olet hyvin

      rakastettava ja kaipaan sinua.
      Ikävä
      38
      758
    9. Mies jos ottaisit yhteyttä

      Minuun.. kysyisit vaikka että mitä kuuluu? Eihän se paha ois..
      Ikävä
      47
      733
    10. On oltava hyvin varovaisia siinä, miten käytämme sanaa ikuisuus

      Aloitetaan tarkastelemalla sanaa ”ikuinen” tai ”loputon” Raamatussa. G. Campbell Morgan on yksi historian tunnetuimmista
      Hindulaisuus
      228
      713
    Aihe