Eli volvo kolisee oikealta puolelta kun kääntää tai ajaa pieneen monttuu. Kallistuksen vakaajan koiran luu oli mennyt. Mutta ei näköjään sen vaihtaminen auttanut. Mikä hemmetti siellä kolisee, menee järki jo`???
V40 volvo kolisee etupäästä
11
9227
Vastaukset
- Mennyt
Iskunvaimennuksen yläpääntukikumi tai laakeri tai sitten se kierrjousen päällä alimmaisessa kierroksessa oleva kumilärpäke kulunut.Tämä on veikkaus eli onko samanlaiset jutskat tuossa olemassa kuin esim.V70:ssä?
- Unohtui
Eli kumilärpäke se kierrejousen alimmaisen kierroksen päällä on sitä jousisatulaa vasten ja jos on kulunut puhki aiheuttaa myös kolahtelua.
- frangrobba
jousi poikki tai iskarin yläpää,alapallo
- volvolainen
Jousi ei ole poikki. Itsekkin mietin vaikka en niin autoista ymmärrä että oisko iskarin ylpäässä jotain mätää. Kamalaa ajella, kun kolisee niin että viimesetkin aivon rippeet lentää. Kiitos vastauksista.
- V40 v40v40
volvolainen kirjoitti:
Jousi ei ole poikki. Itsekkin mietin vaikka en niin autoista ymmärrä että oisko iskarin ylpäässä jotain mätää. Kamalaa ajella, kun kolisee niin että viimesetkin aivon rippeet lentää. Kiitos vastauksista.
vakaajatangon pallonivelet väljät! Noin 15cm pitkät,jousen takana olevat.Helppo vaihtaa,jos
nivelen mutterit aukee. Ei haittaa ajoa,ääni vain. ikävä - volvolainen
V40 v40v40 kirjoitti:
vakaajatangon pallonivelet väljät! Noin 15cm pitkät,jousen takana olevat.Helppo vaihtaa,jos
nivelen mutterit aukee. Ei haittaa ajoa,ääni vain. ikäväTuli tuossa sitten vaihettua koiran luut volvoon, mutta kolina ei hävinnyt.. Syykin löytyi mutta kysymys kuuluu miten korjataan. Eli kun koiranluista lähtee tanko sinne auton toiselle puolelle se on kiinnityksestä irti ja hakkaa käännettäessä oikealle. Miten sen kiinnys kumi rinkula systeemin saa vaihdettua ja mikä se on oikelta nimeltään?? Auttakaa ei kestä tuota kolinaa..
- volvo-v40
volvolainen kirjoitti:
Tuli tuossa sitten vaihettua koiran luut volvoon, mutta kolina ei hävinnyt.. Syykin löytyi mutta kysymys kuuluu miten korjataan. Eli kun koiranluista lähtee tanko sinne auton toiselle puolelle se on kiinnityksestä irti ja hakkaa käännettäessä oikealle. Miten sen kiinnys kumi rinkula systeemin saa vaihdettua ja mikä se on oikelta nimeltään?? Auttakaa ei kestä tuota kolinaa..
Se tanko on kallistuksenvakaaja ja ne palat mitkä on muusina niin on kallistuksenvakaan runkokumit.
- Kolisuttaa
Koitappa tarkistuttaa korin ja akseliston väliset kiinnityspuslat?? Mulla kolisee kans volvo s40 vm1998 pienissä montuissa eikä ollu koiranluut eikä raidetangot/kallistuksen vakaajat vaa huoltomies sano et noi kiinnityspuslat pitäs vaihtaa. En tiedä korjaantuuko se sillä kun ei oo vielä saanu sitä huoltoo.
- Volvomiäss
Munkin volvo kolisee
- Anonyymi
Volvo v50 vm2005 etupää kolisee kun ajaa montuista ja kun kääntää oikeelle olen vasta vaihtanut iskarin yläpään laakerit mutta kolisee vieläkin !!!
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Kannattaa vaihtaa ne väljät osat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892