Welho Mix- kanavapaketti!

lilli.....

Tilasin viime lokakuussa Welhon laajakaistaliittymän, johon sisältyi 2kk ilmainen Welho Mix -kanavapaketti. En huomannut että sopimuksessa luki kanavapaketin tilauksen jatkuvan automaattisesti tuon kahden kk jälkeen. Nyt on jo pari laskua tullut ja ne on maksettu kyllä, mutta voiko tilauksen lopettaa tässä vaiheessa ilman mitään kustannuksia? Ei ole tarvetta tuolle kanavapaketille nyt kun siitä pitäisi maksaakin.

8

2135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusavuttomuutta?

      Kannattaisi varmaankin soittaa Welhon asiakaspalveluun ja kysyä sieltä. Osaavat varmaan vastata paremmin kuin satunnaiset netinkäyttäjät.

      • alkup. uusavuton

        Eikö tämä ole nimenomaan paikka jossa me uusavuttomat voimme kysellä tyhmiä? Ei pitäisi olla sinulta pois jos ensin kyselen aiheesta täältä ja vasta sitten soitan Welholle ja kysyn, korkeintaan se teettää minulle itselleni enemmän vaivaa mutta minkäs teet kun haluan olla varma etten soita itsestäänselvyyksistä ja saa tylyä kohtelua asiakaspalvelusta tyhmyyteni takia. Kiitos anteeksi ja näkemiin.


      • Uusavuttomuutta
        alkup. uusavuton kirjoitti:

        Eikö tämä ole nimenomaan paikka jossa me uusavuttomat voimme kysellä tyhmiä? Ei pitäisi olla sinulta pois jos ensin kyselen aiheesta täältä ja vasta sitten soitan Welholle ja kysyn, korkeintaan se teettää minulle itselleni enemmän vaivaa mutta minkäs teet kun haluan olla varma etten soita itsestäänselvyyksistä ja saa tylyä kohtelua asiakaspalvelusta tyhmyyteni takia. Kiitos anteeksi ja näkemiin.

        Tylyyn asiakaspalveluun olen törmännyt todella harvoin. Osaamattomuutta ja saamattomuutta on toki tullut vastaan luvattoman usein. Tyhmiä kysymyksiä ja itsestäänselvyyksiä ei minusta ole, mutta silti kannattaa miettiä oikeaa paikkaa kysyä, sillä aina se ei ole asiakaspalvelu. Jos asiakaspalvelu pitää asiakasta tyhmänä, se on lähinnä heidän ongelmansa.

        Jos et halua jatkaa kanavapakettisopimustasi, etkä tiedä, maksaako sen lopettaminen, on varmasti helpointa soittaa asiakaspalveluun ja kysyä, koska silloin sopimuksen voi irtisanoa saman tien.

        Minkä tahansa asiakaspalvelun kanssa asioitaessa tärkeintä on tietää, mitkä ovat kummankin osapuolen oikeudet ja velvollisuudet. Tärkeää on myös esittää asiansa asiallisesti, riitelemättä ja rähjäämättä. Hyvin harvoin olen itse pyytänyt hyvitystä tai korvausta, mutta siitä huolimatta niitä on tarjottu, joskus jopa vain hyvityksenä siitä, että jouduin ottamaan yhteyttä.

        Esimerkiksi eräällä kerralla soitin puhelinoperaattorille antaakseni palautetta pätkivästä yhteydestä. Asian selvittyä mainitsin, että hieman harmittaa, että operaattori tarjoaa uusille asiakkaille ilmaista puheaikaa, mutta meille, jotka emme juokse puheaikatarjousten perässä ei tarjota mitään. Ehdotin, että kehittelisivät houkuttimen vanhoille asiakkaille.Yllättäen minulle ehdotettiin, että jospa poistettaisiin koko perheen puhelimista kuukausimaksut puoleksi vuodeksi. Kelpasi minulle.

        Aina asiakaspalvelu ei kykene auttamaan ja silloin voi olla aika siirtyä muihin menetelmiin. Pitää esimerkiksi ottaa yhteyttä ongelma-asiasta yhtiössä vastaavaan henkilöön suoraan. Jälleen asiallinen ja rauhallinen esiintyminen on avuksi.

        Welhon kaapelilaajakaistaan minä olen ollut oikein tyytyväinen. Katkoksia ja häiriöitä on ollut todella harvoin verrattuna jopa työpaikan nettiin, joka ei todellakaan ole siitä vaatimattomimmasta päästä. Jopa liittymän nopeuslupaukset (110Mbit/s) tuntuvat pitävän paikkansa. Ongelmat ovat tv-puolella ja nekin ovat lähinnä ärsyttäviä pikkuvikoja, mutta eivät varsinaisesti haitallisia (EPG:n ohjelmatiedot ovat joillakin kanavilla ruotsiksi).


    • Björn

      Nyt on sitten 12 kuukautta kiini ja asiasta nimenomaan oli esillä tilattaessa että voi peruttaa, nyt ej.
      se oli kuulema mukaan siinä kirjekokoelmassa toimituksen mukana. Epäreilua.

      -- Kanavapaketti varsinkin Kino on uusintojen uusintaa.

      -- PC on tökkinyt ja sanoivat että kaikki ok, koitin toisella koneella sama juttu.

      Peruin kirjallisena kaieken yhteistoiminnan Welhon kanssa.

      Tällainen toiminta alkaa vaikuttamaan samalta kuin, Directa, Dicema entinen GSM suomi jne.

      EN SUOSITTELE

    • cv0

      Sopimuksesta se selviää.
      Itsellä oli sama joskus muinoin, 2 kk sai katsoa ilmaiseksi kortilla. Laskua ei kylläkään tullut. Vuoden päästä tuli kortista vuosilasku, siitä pääsi puhumalla ja palauttamalla kortin.
      Kaapelilaajakaista on Welholla tosi hyvin toimiva. Useaan vuoteen ei ole pätkinyt kertaakaan.

      • Joonas6969969

        Welhon vanhana asiakkaana sai nauttia jatkuvista selittämättömistä katkoista kaapelilaajakaistassa. Viimeinen katko oli Welhon laajakaistan yhteyden katkaiseminen, kun jäi maksamatta vahingossa heidän kaapeli digiboxin MTV3:n kortinvuosi maksu. Ihmettelen vain että kaapelikanavat toimi, mutta netti meni poikki. Miten nämä kaksi tuotetta liittyvät toisiinsa? No ihan sama Suomi on vapaa maa jossa voi valita mistä palvelunsa ostaa.
        Todella ala-arvoinen asiakas palvelu, rupeavat kyselemään ja inttämään asiakkaan kanssa. "Tiedätkö palvelua jossa...". En suosittele Welhoa, ovat määräävässä markkina asemassa pks:lla kaapelinsa takia ja se ilmeisesti oikeuttaa heidät kohtelemaan kuin roskaa.


      • Sansibaar

        Vähän rahaa palaa ja piruilu Welhon kanssa jatkuu.

        Olisi ollut halvempi niille vähän kuunnella.

        Huono konsepti, ja laatu

        En suosittele, kokeilkaa muuta


    • Todella pettynyt

      DNA on todellakin niin syvältä ettei mitään rajaa. En ole koskaan saanut moista palvelua mistään, enkä myöskään törmännyt yhtä epäpätevään toimintaan kaupassa. Valehdellaan tuotteiden ominaisuuksista, jätetään olenaisia asioita kertomatta, eikä hoideta rekisteröintejä asianmukaisesti. Mikään ei toimi, ziisus!!! Surkeimmasta surkein lafka, huhhuh!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

      ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      128
      5744
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

      Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2559
    3. Kerro kaivattusi etunimi

      Miehille..
      Ikävä
      134
      2477
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

      Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      7
      2066
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

      Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1323
    6. Kerro kaivattusi etunimi

      Naisille
      Ikävä
      58
      1055
    7. Kun ei numeroa

      niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1042
    8. Mikä musta tekee

      Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      912
    9. Millainen on

      Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      825
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

      Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      815
    Aihe