Sain läpi rakennuslupahakemukset, ei niinkään helppoja tehtäviksi. Yleensä vaaditaan arkkitehtejä yms turhuuksia.
Vanha hande vaan piirsi konekoulutuksella kauniit kuvat.
Pistäkää vain paremmaksi...
Sveitsissä raglettea tyytyväisin mielin.
Saakeli pakko kehua
8
130
Vastaukset
- liituraitapukunainen
Jonnekin meren rannalle...
- kednah
Kaksioon, autotalli on pakko ostaa/vuokrata, jo mopoakin varten. Kauhea määrä työkaluja, kompressoreita jne
- utelias'
kednah kirjoitti:
Kaksioon, autotalli on pakko ostaa/vuokrata, jo mopoakin varten. Kauhea määrä työkaluja, kompressoreita jne
Tamrokin ruuvikompura oikein?
- kednah
utelias' kirjoitti:
Tamrokin ruuvikompura oikein?
Jos niin haluat. Setäni 93v, isäni haudassa, ja kätteni työ ovat saaneet varastoni pulloilleen vehkeitä, ja sieltä eteenpäin.
Sen saakelin porakonetta, talttaa ja viilaa.Tyhmä säästäjä kun lisäksi olen...
Lukiossa ollessasni piirsin isälle kesämökkipiirustukset. Pohjana oli edellisen mökin kuvat ja erään hirsimökkivalmistajan pohjakuva, jota sitten yhdessä isän kanssa pikkuisen venyteltiin ja vanuteltiin. Piirustuslautana minulla oli vanerilevy ja linjat otettiin levyn reunasta kulmamitalla. Kuva valmistui, rakennuslupa heltisi ja mökki rakennettiin!
- ...
Ei piirrustusten piirtäminen ole mikään luvanvarainen asia. Kuka tahansa saa tehdä kuvansa, kunhan ne ovat ymmärrettäviä ja määräysten mukaiset. Vaatii tietämystä, ei mitään diplomia. Gratulis.
=DW=
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070