Sain läpi rakennuslupahakemukset, ei niinkään helppoja tehtäviksi. Yleensä vaaditaan arkkitehtejä yms turhuuksia.
Vanha hande vaan piirsi konekoulutuksella kauniit kuvat.
Pistäkää vain paremmaksi...
Sveitsissä raglettea tyytyväisin mielin.
Saakeli pakko kehua
8
143
Vastaukset 8
- liituraitapukunainen
Jonnekin meren rannalle...
- kednah
Kaksioon, autotalli on pakko ostaa/vuokrata, jo mopoakin varten. Kauhea määrä työkaluja, kompressoreita jne
- utelias'
kednah kirjoitti:
Kaksioon, autotalli on pakko ostaa/vuokrata, jo mopoakin varten. Kauhea määrä työkaluja, kompressoreita jne
Tamrokin ruuvikompura oikein?
- kednah
utelias' kirjoitti:
Tamrokin ruuvikompura oikein?
Jos niin haluat. Setäni 93v, isäni haudassa, ja kätteni työ ovat saaneet varastoni pulloilleen vehkeitä, ja sieltä eteenpäin.
Sen saakelin porakonetta, talttaa ja viilaa.Tyhmä säästäjä kun lisäksi olen...
Lukiossa ollessasni piirsin isälle kesämökkipiirustukset. Pohjana oli edellisen mökin kuvat ja erään hirsimökkivalmistajan pohjakuva, jota sitten yhdessä isän kanssa pikkuisen venyteltiin ja vanuteltiin. Piirustuslautana minulla oli vanerilevy ja linjat otettiin levyn reunasta kulmamitalla. Kuva valmistui, rakennuslupa heltisi ja mökki rakennettiin!
- ...
Ei piirrustusten piirtäminen ole mikään luvanvarainen asia. Kuka tahansa saa tehdä kuvansa, kunhan ne ovat ymmärrettäviä ja määräysten mukaiset. Vaatii tietämystä, ei mitään diplomia. Gratulis.
=DW=
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662183
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta4151596Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1801145Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279784- 279678
- 33661
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12651- 191593
- 96572
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen22557