Mistä ostatte Turussa lastentarvikkeenne? (vaunut, turvaistuimet, jen...)
Menin vauvatalo johannaan kysymään vaunuja ja siellä oli kyllä niin sitruunaa vetänyt nainen töissä, että sitä ei kyllä voi kellekään suositella.
Sen vauvatalon yläkerrassa oli joku uusi liike, jossa oli nuori nainen ja en varmaan ole saanut niin hyvää palvelua mistään ja se oli kuin duraselpupu kun se jakso ja jakso vaan esitellä niitä tuotteita vaikka en ostanutkaan mitään.
Sitten menin babytowniin, mutta siellä oli niin suppea valikoima että en edes kysynyt mitään.
Oz babyssä kävin ja siellä ei pahemmin ollut muuta kuin Brion vaunuja.
Lastentarvikkeeseen en mennyt kun jostakin luin, että siellä palvelu on tyyliin osta emmaljungat ja maksa niistä 800€.
Lastentarvikeliike Turku
9
5013
Vastaukset
- .1.1.1.1.
Olen itse ostamassa lastenvaunuja ja vähän samaan tulokseen itsekin päädyin.
Itse tosin tykästyin juuri tuolla Vauvamaailmassa Crescent vaunuihin.
Sain siltä myyjältä sellaisen lapun missä oli tämä nettiosoite jossa on osa heidän tavaroistaan myynnissä
http://www.verkkokauppa24.fi/- erittäin pettynyt
En missän nimessä suosittele tilaamaan mitään tuotteita noista villen kello ja ville star kaupoista. Jos joudut palauttamaan jonkin tuotteen niin joudut itse maksamaan palautuskulut ja kyselemään useaan kertaan rahojesi perään. Käyttäytyvät myös epäkohteliaasti palauttajaa kohtaan.
- ^^^^
Ja taas sen Villenkellon vai mikä vellikello lienee myyjä mainostaa täällä sekatavarakauppaansa. Koko viikon on joka päivä tullut näitä mainoksia ihan putkeen. Kyllä fiksut ihmiset sen huomaa ja alkaa moista puotia karttaa. Nyt alkaa menemään jo liian pitkälle, kun aletaan kaikki kilpailijatkin haukkua. Osoittaa vain kehittymätöntä järjenjuoksua ja kovaa pulaa asiakkaista. Täytynee modeille ilmoittaa, että laittavat tälle äälliölle laskun perään näistä mainoksista. Ei mitkään muut liikeet Suomessa alennu tällaiseen toimintaan. Liike boikottiin.
- ????
Joo, aika vellikello (Villen Kello, Ville Star, Teippi Ville, Lintu Ville, Sää Ville, Peli Ville, MetsästysVille, VauhtiVille, ElektroVille, Vauvamaailma)
Onkohan puhtaat jauhot pussissa?
Minä varoisin.
Tähän mennessä parasta palvelua olemme saaneet Lastentarvikkeesta. Vaunut tosin ostimme Johannasta ja kyllä harmittaa, kun huomasimme eron palvelussa. Lastentarvikkeessa sanoivat kuitenkin noista meidän Emmaljungistamme, että mikäli ongelmia niiden kanssa ilmenee voimme heihin ihan hyvin ottaa yhteyttä. Maahantuojia kun ovat. Silti meille ei Emmaljungia siellä ole tyrkytetty vaan huomioitu tarpeet ja vastauksiakin on saatu helposti esitettyihin kysymyksiin.
Tässä esimerkkiä Lastentarvikkeen palvelusta vrt. Johanna
Lähetin sunnuntai-iltana Johannaan sähköpostia, koskien rattaiden turvakaaren pehmustetta (Emmaljunga Scooter). Kysyin vaan, että saako ja mitä maksaa. Keskiviikkoon mennessä sieltä ei ollut mitään kuulunut. Soitin siis Lastentarvikkeeseen. Siellä vastauksen sai kahdessa minuutissa: Saa ja maksaa 22 euroa. Tilataanko, vaikka myyjän mielestä hinta tuntui hieman korkeahkolta. Tilattiin siis.
Torstaina soi puhelin, Johannasta soitettiin: turvakaareen saa pehmusteita. Hinta 29 euroa, asennettuna 49 euroa. Meinasin tukehtua ja sanoin tuosta Lastentarvikkeen hinnasta. Mies vastasi siihen: nooh, kait sinä sen voit 22 eurolla saada. Kiitos vaan ei, tilattu on jo.
Lastentarvikkeesta soitettiin seuraavana maanantaina, pehmuste on tullut. Vihjaisin rattaan kuomun toimintaongelmasta. Rattailla ikää jo 7 vuotta. Pyysivät ottamaan kuomun mukaan, katsoivat siellä, josko vika löytyisi. Ei korjattavissa olevaa vikaa, jonka olisi pikaisesti saanut kuntoon. Kysyin tuosta pehmusteen asennuksesta ja olisivat maksutta laittaneet. Kerroin Johannan toimintamallista ja myyjä ei ollut uskoa korviaan. Olisivat senkin laittaneet maksutta, jos rattaat olisivat olleet mukana. Pehmustehan asennetaan vetoketju sulkemalla...
Muissakin olemme käyneet. Baby 1:ssä olivat todella ystävällisiä ja avuliaita, mutta halusin Emmaljungan vaunut, joten minkäs teet. Nyt, kun vuorossa on turvaistuimen hankinta, se tullaan ostamaan joko Baby 1:sta tai Lastentarvikkeesta. Näissä paikoissa, kun tuntuu saavan asiallisinta palvelua, nopeasti.- *marrasmamma*
Vaunut ja turvaistuin tuli ostettua Oz-babysta sen jälkeen kun kaikki Turun vaihtoehdot oli kierretty. Ostimme Hartan merkkiset vaunut, joten on siellä muutakin kuin Brioa. Lisäksi olen ostanut ammeen ja babysitterin Lastentarvikkeesta, se kun on tuossa sopivan matkan päässä ja näin loppuraskaudesta siihen on helppo mennä. Hoitopöytä taas on Ikeasta. Suosittelen käymään myös Manhattanilla siellä kirpparilla.. sieltä saattaa löytyä käytettynä edullisestikin.
- -N-
Turun ozbabyssa huono palvelu
Olen muutaman kerran asioinut kyseisessä paikassa ja joka kerta on ollut jotain ihmettelynaihetta. Viimeisin käynti oli kuitenkin pohjanoteeraus. Meitä palvellut myyjä ei osannut kertoa oikein mitään kaksista tuplarattaista, joita mietimme. Kertoi tietojen löytyvän heidän nettisivuiltaan, mutta ei vaivautunut itse menemään katsomaan niitä tietoja sieltä tai kysymään apua työtoveriltaan. Rattaiden kokoa kysellessämme asiaa demonstroitiin asettamalla nämä kahdet rattaat vastakkain.
Rattaat, joita lähdimme oikeastaan testaamaan ja ostamaan alunperinkin olivat yksi renkaista tyhjänä, joten niitä oli turha testailla lapsen kanssa. Muutenkin oli vaikea saada mitään käsitystä työntötuntumasta, rattaiden tukevuudesta jne. Olimme pelkästään minun hankkimieni tietojen varassa, joiden perusteella uskoimme, että kyseiset rattaat olisivat kuitenkin hyvät meidän tarpeisiin ja muutenkin kunnon rattaat. Myyjä ei tehnyt elettäkään tyhjän renkaan suhteen.
En halunnut odotella rattaiden saamista kauempaa, joten teimme niistä tilauksen kassalla, jossa palveli eri myyjä. Varmistin palautusoikeuden, koska halusimme vielä kokeilla rattaita kotona lapset kyydissä. Myyjän mukaan ei ole palautusoikeutta. Selitin heidän huoltoa tarvitsevista mallirattaista ja palautus tulikin mahdolliseksi. Heidän kotisivuillaan lukee, että kaikilla tuotteilla on 14 vrk vaihto-/ palautusoikeus.
Että näin. Laitoin palautetta. Seliteltiin meitä palvelleen myyjän työhönpaluusta ja kouluttautumissuunnitelmista, muita asiakaspalvelun puutteita ei kommentoitu. En oletakaan, että myyjä tietää kaikesta kaiken, mutta myyjän tehtävä on ottaa selvää jos ei tiedä. Jatkossa asioin muualla.
VAUVATALO JOHANNASSA on aina saanut hyvän palvelun. Osaavat kertoa tuotteista, ovat ystävällisiä ja palvelualttiutta löytyy- Lastentarvike mama
Verkkokaupasta ostettaessa on aina 14 päivän palautusoikeus, mutta tämä koskee vain verkkokauppaa. :)
- Figofigo
Aika huono asiakas palvelu tilasin verkkokaupasta 8. Päivä ei vieläkään mitään tietoja..ensimmäinen ja viimeinen tilaukseni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368