20e .Eikö kohta voisi alkaa rahastaminen loppua veteraanien nimissä!!!Järjestöillä rahaa yllinkyllin ja siirtävät sitä jo "perinne työhön".Mutta ei saanut ukki vainaa viidestä rintamavuodestaan huolimatta ilman anomuksia avustusta mihinkään.Toivon sydämestäni että jäljellä olevat suuresti arvostamani veteraanit vielä saisivat heille tarkoitetut avustukset ja keräystuotot niin kuin heille kuuluisi.Eivätkä rahat jäisi ikäisteni 55 vuotiaitten ja heitä vanhempien käsiin ns.perinne työhön .Mutta nämä näennäiset keräykset alkavat jo inhottaa.
Marskin merkki???
2
341
Vastaukset
- evvk 42
luulin pitkään tukevani veteraaneja, ennen kun selvisi, että tuenkin ökyrikasta järjestöä. se leikki loppu siihen.harmi sinänsä veteraaneja kohtaan!!!
- ex ylikessu
moi,oon samaa mieltä kanssasi,isäni edesmennyt 2007,pappani edesmennyt 1963 olivat sotaveteraaneja,oon tukent sitä liittoo joka kk.rahallisesti mut hitot,se raha menee muualle,kuulun ihekkin siihen liittoon mut alkaa kyrsii,eroon siit heti maanantain,mut täys tuhat pointsii viel elos olevil veteraaneil,jos heit ei ois olt sodas ni myö puhuttas venäjää,ei muutaku eduskunta uusix, joutas w....uun ne hiton nuoret ns.teiniperseet.
Eivät aja ku omaa palkkaasa isommax,isä vainaani sot.vet.eläke nous jopa 2€/per.kk.
Oon ihe työkyvyttömyys eläkkeel vaik ikää vast 50, ni eläke nous mut samal nous vero#,50.
Elikkä miinus nolla tuo korotus.
Oon intin käynyt,sama aselaji ku papal iskäl:tykistö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504