Onko kellään tommosesta tietoa mistä löytyisi. Olen joskus nähnyt Livenä olisiko ollut joku merkkikohtainen.
Vastaukset 7
- 2x4
tuulilasin ulkopuolelle?
Ja moneen muuhunkin käy Cullmann Touring Set
esim.
http://www.maitolaituri.tv/product_info.php?products_id=377- Minä itse
Oli tarkoitus sisäpuolelle. Olen sellaisen nähnyt oli kamera sisäpuolella tuulilasiin laitettu imukupilla 3kpl. Olisi lomamatkoilla ihan hyvä olisi siinä valmiina jos jotain kuvattavaa tulisi ajaessa ja pieni videokamera kävis samoin. Ehkä se vastaan tulee vielä. Saahan noistakin säveltämällä.
- 2x4
Minä itse kirjoitti:
Oli tarkoitus sisäpuolelle. Olen sellaisen nähnyt oli kamera sisäpuolella tuulilasiin laitettu imukupilla 3kpl. Olisi lomamatkoilla ihan hyvä olisi siinä valmiina jos jotain kuvattavaa tulisi ajaessa ja pieni videokamera kävis samoin. Ehkä se vastaan tulee vielä. Saahan noistakin säveltämällä.
kuvanlaatu kärsii.
Tuulilasi ei ole optisesti oikein priimmaa ja aiheuttaa ylimääräisiä heijastuksia.
Mulla oli lomamatkalla kamerat kiinni jalustalevyllä kojelaudassa ja obiskan kuminen vastavalosuoja tiiviisti tuulilasia vasten. Pikakiinnityslevy oli kätevä kameran vaihdossa.
Kuvanlaadun kannalta parhaaksi ratkaisuksi osoittautui kuitenkin nätti "repsikka" kuvaajana avattavan kattoikkunan kautta.
- tuulilasilta
- kjfoiewgjioerjigoe
Aiheuttaako imukuppi jännityksiä tuulilasiin, altistaako se halkeamille? Imukuppihan kuitenkin muodostaa alipaineen melko pistemäisesti kupin kohtaan, lasit on kaarevia ja alipaine pyrkii vetämään lasia siitä kohti sisäänpäin "suorempaan", kuppiin kiinnitetty kamera tai navigaattorikin painaa jonkin verran.
- insinööri-
Jos auto ajaa moottoritiellä vaikka 120 km/h vastatuuleen niin taitaa lasin edessä oleva ylipaine (=lasin sisäpuolen alipaine) olla merkitt'västi suurempi.. Enpä oo ikinä kuullut, että kun joku on imaissut imukupin lasiin kiinni että lasi olisi siitä hajonnut..
- no hätä
Aiheuttaako imukuppi jännityksiä tuulilasiin, altistaako se halkeamille?
—aiheuttaa mitättömän pienen jännityksen jolla ei ole mitään merkitystä lasin kestävyyden kannalta.
Imukupin perusidea ei ole lasin vetäminen vaan paine ero. Eemmän lasia rasittää kameran paino.
Toisaalta imukupin voi kiinnittää myös sivuikkunan etureunaan repsikan puolelle jos sen ei tarvitse olla keskellä autoa.
Mulla on imukuppi kiinni kojetaulun päällä olevassa levyssä joka tuli kännykän (nexus one) autotelineen mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei91014Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125966- 109939
- 55909
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85812Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.42766Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66711Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev157707- 63683
- 70586
- 95561
- 60524
- 52521
- 36519
- 35497
- 22496
- 26480
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15052449Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31443Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408