Onko kellään tommosesta tietoa mistä löytyisi. Olen joskus nähnyt Livenä olisiko ollut joku merkkikohtainen.
Kamerateline tuulilasiin
7
1290
Vastaukset
- 2x4
tuulilasin ulkopuolelle?
Ja moneen muuhunkin käy Cullmann Touring Set
esim.
http://www.maitolaituri.tv/product_info.php?products_id=377- Minä itse
Oli tarkoitus sisäpuolelle. Olen sellaisen nähnyt oli kamera sisäpuolella tuulilasiin laitettu imukupilla 3kpl. Olisi lomamatkoilla ihan hyvä olisi siinä valmiina jos jotain kuvattavaa tulisi ajaessa ja pieni videokamera kävis samoin. Ehkä se vastaan tulee vielä. Saahan noistakin säveltämällä.
- 2x4
Minä itse kirjoitti:
Oli tarkoitus sisäpuolelle. Olen sellaisen nähnyt oli kamera sisäpuolella tuulilasiin laitettu imukupilla 3kpl. Olisi lomamatkoilla ihan hyvä olisi siinä valmiina jos jotain kuvattavaa tulisi ajaessa ja pieni videokamera kävis samoin. Ehkä se vastaan tulee vielä. Saahan noistakin säveltämällä.
kuvanlaatu kärsii.
Tuulilasi ei ole optisesti oikein priimmaa ja aiheuttaa ylimääräisiä heijastuksia.
Mulla oli lomamatkalla kamerat kiinni jalustalevyllä kojelaudassa ja obiskan kuminen vastavalosuoja tiiviisti tuulilasia vasten. Pikakiinnityslevy oli kätevä kameran vaihdossa.
Kuvanlaadun kannalta parhaaksi ratkaisuksi osoittautui kuitenkin nätti "repsikka" kuvaajana avattavan kattoikkunan kautta.
- tuulilasilta
- kjfoiewgjioerjigoe
Aiheuttaako imukuppi jännityksiä tuulilasiin, altistaako se halkeamille? Imukuppihan kuitenkin muodostaa alipaineen melko pistemäisesti kupin kohtaan, lasit on kaarevia ja alipaine pyrkii vetämään lasia siitä kohti sisäänpäin "suorempaan", kuppiin kiinnitetty kamera tai navigaattorikin painaa jonkin verran.
- insinööri-
Jos auto ajaa moottoritiellä vaikka 120 km/h vastatuuleen niin taitaa lasin edessä oleva ylipaine (=lasin sisäpuolen alipaine) olla merkitt'västi suurempi.. Enpä oo ikinä kuullut, että kun joku on imaissut imukupin lasiin kiinni että lasi olisi siitä hajonnut..
- no hätä
Aiheuttaako imukuppi jännityksiä tuulilasiin, altistaako se halkeamille?
—aiheuttaa mitättömän pienen jännityksen jolla ei ole mitään merkitystä lasin kestävyyden kannalta.
Imukupin perusidea ei ole lasin vetäminen vaan paine ero. Eemmän lasia rasittää kameran paino.
Toisaalta imukupin voi kiinnittää myös sivuikkunan etureunaan repsikan puolelle jos sen ei tarvitse olla keskellä autoa.
Mulla on imukuppi kiinni kojetaulun päällä olevassa levyssä joka tuli kännykän (nexus one) autotelineen mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031747- 2101557
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58885En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51814Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉60756Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5742