Tarjoaa kivan mahdollisuuden kerätä rolli nollasta. Sittareita pyörii koko ajan 0$-buyinillä ja palkinnot ovat 5-3-2 c. Sen jälkeen on 4 1c sittareita ja 10 1c jne. Nousinkin noista senttisittareista 35 taalaan ja kokeilin kotiuttaa siten vitosta kun minimikotiutus näyttää olevan 1$. Noh pari viikkoa mennyt eikä mitään meiliä ole tullut eikä rahaakaan. Ei voi tietää vaatiiko ne talletusta ensin vai mitä kun eivät ole viitsineet kommentoida kotiutusta mitenkään enkä ole vitosen perään viitsinyt huudellakaan. Paska pokerihuone tuokin.
Everest poker
579n.l7n
2
362
Vastaukset
- ewerrew
Niinpä. Toi vitonen on muuten sama kuin mun pieni blindi, joten onnea vaan rahankeräykseen..
- tyilr76on
Pointtini oli että everest poker ei maksa rahaa ulos eikä kommentoi asiaa mitenkään. Se on yksi vitun hailee vaikka pikkublindi olisi ollut 500$
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638123Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592462Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 71836
- 25806
- 64802
- 55793
- 46766
- 11746
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693