voitto!

yks jukkis

Olen voittanut Hollannin Shellin arvonassa 1miljoonaa euroa, laittakaa tänne äkkiä osoitteita, että saadaan pitää kunnon juhlat!

5

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8gABSExKk4

Lähetä nyt kuitenkin ensin se toimitusmaksu. Katsotaan sitten.

• Pian miljonääri

lähetetty jo. KKoskahan mahtaa rahat tulla?

• yks jukkis
        Pian miljonääri kirjoitti:

lähetetty jo. KKoskahan mahtaa rahat tulla?

Voiton saamisen ehto oli 15p tätäkuuta soitettava puh numeroon.
        Ja voi harmi laiton sen roskiin, ja poistin viestin sieltä, kuka osais sanoa, miten sen sais palutettua.
        Muutoin juhlat jäävät järjestämättä.heh

• NML

Mitä tuo nyt on! Minä voitin pari vuotta sitten lähes sata miljoonaa euroa miljoonan erissä. Lopulta jouduin ilmoittamaan (vastoin kaikkia ohjeita) että tilini oli niin täynnä rahaa, ettei sinne enää mahtunut yhtään senttiä. Pyysin lahjoittamaan rahat hyväntekeväisyyteen.

Nyt ei pariin vuoteen ole tullut yhtään papua. Täytyyköhän tässä muuttaa elintasoaan ja -tapojaan? Olen tottunut pistämään millin menemään viikossa, mutta olematon arpaonni uhkaa panna pisteen koko touhulle. Mihinkäs tästä voisi tehdä virallisen valituksen?

• toinen voittaja

Tuli voitto ([email protected]) tuollaiseen pitäisi ilmoitella arpalipuke ja puhelinnumero, mutta en ajatellut ilmoitella yhtään mitään. Mistä h*lvetistä noita alkoi yhtäkkiä tulee, ensin ilmoiteltiin olen ehkä voittanut ja olisi pitänyt tehdä vaikka ja mitä, estin lähettäjän postit, nyt olen sitten voittanut jossakin lotossa. En edes lottoa suomessakaan kuin ehkä kerran vuodessa, niin miten nyt voittaisin. Sitä jaksan ihmetellä, että mistä minun sähköpostiosoitteen ovat saaneet (suomi24) en itse sitä ole mihinkään jaellut, tai no kun olen tilannut, mutta niissäkään eivät jaa eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3017
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1684
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      38
      1252
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79