Vaimon ilta

Kotona kuunnellen

Kohta vaimo huoahti. Hän veti ilmaa hampaittensa välistä. Taisi sattua hiukan. Kullin täytyi olla iso, vaimoni oli kuitenkin pakko olla ihan kiimainen ja märkä, mutta silti kalu satutti tuota kiimapillua, vaimoani.
Vaimo alkoi huohottaa naimisen tahtiin, kuulin sohvan natisevan kahden parin naidessa. Kuulin Minnan huohotuksen takaa Marin inisevän nautinnosta. Marin partnerin tahti oli paljon nopeampi kuin Villen. Olihan Mika painanut jo aika kauan... kuinka paljon oikeasti oli aikaa mennyt, en todellakaan tiennyt.

- "Multa tulee ihan kohta!" kuulin Marin huohottavan
- ihanaa, tuntuu niin hyvältä... nai mua, nai... ihanaa... nyt multa tulee! Mä saan!"
Marin kiimaisen vuodatuksen lopusta en enää saanut selvää, sanoja ei ollut, sanoja ei kyllä tarvittukaan. Mari soperteli orgasminsa kourissa jonkin aikaa. Minä ruiskin spermaani ympäriinsä.

- "Laukesitko sä?" Minna kysyi.

Häkellyin. Ennen kuin ehdin vastata, kuulin Marin sanovan: "Joo, ja se oli kyl ihan mieletöntä!"
Villekin oli sanonut: "En vielä..."


- "Tuo Marin orkku kuullosti kyl tosi kiihottavalta... kohta mäkin saan... Villen kalu osuu niin herkkään paikkaan koko ajan. Tuntuu ihan mielettömän hyvältä... kiihottavalta! Ihanaa ett sä oot siellä kuuntelemassa, rakas... Ai että, nai mua Ville, anna mulle ... oih anna! Kulta, tuntuu niin hyvältä... Voi että Mari, oi just noin puristele niitä, nipistä nänneistä.. oi että... Kulta, Mari hieroo mun tissejä samalla, Ville panee... auh... ooh... Mun on pakko panna tää puhelin pois... kohta multa tulee!"

- "Älä vaan katkase!" henkäisin.
- "Enen",vaimo lupasi.
- "Mä annan tän Marille"

Ennen kuin ehdin sanoa mitään, Mari sanoi: "Moi!"
Sanoin häkeltyneet moit.
- "Sorry, Aki, ett tää meni tälläseks... kiimatouhuks", Mari sanoi.
- "Ei se mitään" sanoin.
- "Nii joo, säkin taisit nauttii aika paljon? Kiihottaaks tää sua?" Mari tivasi
- "Kiihottaa, tosi paljon" myöntelin nolona.
- "Minnakin saa ihan kohta, Ville nai sitä - tosi isolla kalulla! Toi on muuten oikeesti iso!" Mari hätkähti, kun näki kaverinsa panokumppanin varustuksen...
- "Mä kourin sun vaimon nännejä samalla, se tuntuu tykkäävän tästä..."
- "Sun vaimolla on tosi kivat rinnat, ihanat... just käteen sopivat... Nännit tuollaset kiihottuneet nöpökät...
Mä vien tän luurin tohon sen eteen ni saat kuulla kuinka se saa..."
- "Kiitos!" sain sanotuksi.

Olisin kuunnellut mielelläni Marin selostustakin, Marin kuunteleminen vaimoni voihkiessa taustalla oli kiihottavaa, kaluni seisoi taas. Hieroin kaluani ja kuuntelin vaimoni rytmikästä, orgasmia enteilevää ulahtelua, voihketta.
Kuulin Minnan pyytävän Villen vaihtavan etupuolelle. Kohta kuuluikin sohvan natinaa parin vaihtaessa asentoa. Mari ei saanut puhelinta enää Minnan eteen.

0

9830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En usko et meistä tulee jotain

        Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
        Ikävä
        11
        3536
      2. Kuvaile itseäsi

        Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
        Ikävä
        119
        2287
      3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

        Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
        Suomalaiset julkkikset
        44
        1679
      4. Huomenta keskipäivää

        Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
        Ikävä
        260
        1408
      5. Oletko koskaan katunut kun

        elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
        Ikävä
        78
        1173
      6. Olen J-mies

        Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
        Ikävä
        48
        986
      7. Rahtari s salmi

        Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
        Suomussalmi
        11
        925
      8. Ei sitten, ei olla enää

        Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
        Ikävä
        77
        920
      9. Sinusta näkee että

        Kaipaat paljon.
        Ikävä
        55
        914
      10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

        Olet suloinen...
        Ikävä
        44
        835
      Aihe