Vaimon sisko

pena0012

Tulipa tuossa käytyä saunassa ja käytännön syistä ensimmäistä kertaa alasti vaimon siskon kanssa (vaimokin oli mukana). siinä siroa karvatupsua vilkuillessani en voinut välttyä ajattelemasta, miltä SE tuntuisi hänen kanssaan..

onko muilla kokemuksia?

54

18651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihtoen

kyllä tyhmä kun saapas. Saunassa saunotaan ja omat ajatukset pidetään TÄYSIN omana.

• pena0002

sorry nyt vaan, mutta syy miksi täällä kysyin asiasta oli, että saunassa saunotaan eikä tuollaista voi muualla sanoa ääneen kuin anonyymina. ilmeisesti jonkinsortin tabu, josta haastan keskustelemaan!!

• samapena
        pena0002 kirjoitti:

sorry nyt vaan, mutta syy miksi täällä kysyin asiasta oli, että saunassa saunotaan eikä tuollaista voi muualla sanoa ääneen kuin anonyymina. ilmeisesti jonkinsortin tabu, josta haastan keskustelemaan!!

lukijamääristä päätellen taitaisi todella olla tabu - threadin lukijamäärä palstan kärjessä vaikka vasta 14h ollut aktiivisena, hmmm...

• Anonyymi

Mielikuvitukseton idiootti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvitukseton idiootti.

tuo eka kommentoija, niin onhan hän tyhmä itse kuin saappaansa

• utyrhgte

Käytännön syistä, heh :)

• Tosion-n

Olen ajatellut miltä SE tuntuis sun vaimon ja sen siskon kanssa.

Kokemuksia ei vielä ole.

• Käly

On kokemuksia. Olimme muutama vuosi sitten juhannuksena kolmelleen keämökillä. Vaimon sisko oli jokin aika sitten eronnot. Rantasaunassa saunoessamme tuli kaikenlaista mieleen. Vaimoni läksi jo nukkumaan ja me siskon kanssa jäimme vielä sunakamariin tarinoimaan ja nautiskelemaan punkkua. Keskustelu kiertyi seksiin, eikä se lopulta jäänyt keskustelun asteelle. vaan johti tosi toimiin. Aamulla oli hiukan vaivaantunt olo, mutta jälkeenpäin olemme keskustelleet asian selväksi, joten se ei en paina kummankaan mieltä. Sisko sanoi: En tiedä mikä minuun meni: Alkoi vaan panettaa niin pirusti.

• Riski bisness

Tuollaista sanotaan pettämiseksi ja siksi moititaan. Suurempi syy moittia on kuitenkin tekijän varomattomuus. Satunnaisesta hairahduksesta voi päästä kuin koira veräjästä. Todennäköisyys törmäillä on pieni eikä tarvitse istua samassa pöydässä kaikkien osapuolien kanssa.

Tuollainen vaimon sukulaisen tai läheisen ystävän kanssa pelehtiminen sen sijaan on aivan eri asia. Se voi kummitella vielä vuosienkin jälkeen ja altistaa tekijän kiristykselle. Tilanteen muuttamiseen tukalaksi ei tarvita kuin sopiva riitatilanne, esim perinnönjako. Kun ihmisillä v-käyrät tarpeeksi nousee niin kortit lyödään pöytään.

• Anonyymi
        Riski bisness kirjoitti:

Tuollaista sanotaan pettämiseksi ja siksi moititaan. Suurempi syy moittia on kuitenkin tekijän varomattomuus. Satunnaisesta hairahduksesta voi päästä kuin koira veräjästä. Todennäköisyys törmäillä on pieni eikä tarvitse istua samassa pöydässä kaikkien osapuolien kanssa.

Tuollainen vaimon sukulaisen tai läheisen ystävän kanssa pelehtiminen sen sijaan on aivan eri asia. Se voi kummitella vielä vuosienkin jälkeen ja altistaa tekijän kiristykselle. Tilanteen muuttamiseen tukalaksi ei tarvita kuin sopiva riitatilanne, esim perinnönjako. Kun ihmisillä v-käyrät tarpeeksi nousee niin kortit lyödään pöytään.

vaimoni pyysi minua panemaan siskoaan joka oli eronnut puoli vuotta ilman seksiä vkl meni kahden kiimaisen naisen tyydyttämiseen aina kun vaan saivat kaluni kovaks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vaimoni pyysi minua panemaan siskoaan joka oli eronnut puoli vuotta ilman seksiä vkl meni kahden kiimaisen naisen tyydyttämiseen aina kun vaan saivat kaluni kovaks

Kun en saanut vaimon siskoa iskin kynteni sen tyttäreen tiesin että mopopojat on pannut, kesti aikaa että pääsin edes kokeilemaan, se sattui kun Satu tuli illalla käymään vaimo oli töissä Satu humalassa ja lämmitin saunan menin saunaan Satu huusi saako tulla sanoin jos uskallat. Satu tuli pesuhuoneeseen ja nauroi miksi en uskaltaisi ja avasi saunan oven, katsoi seisovaa kalua, laittoi oven kiinni kasteli kalun vedellä ja imi ihaili ja sanoi nait sitten ammuun asti im jonkin aikaa ja tuli syliin, ei muuten ole pitkään aikaan ollut niin kiimaista naista kun sai ja minä laskin sisään, kuiskas tiesin että vaimosi on töissä kuulin kun äiskä soitti haluan isoa haluasisin vaikka pono nais. Nauroi nakkaa löyly ihana istua oltiin sylikkäin Satu kuiskas se katoaa, kuiski ajattele nuori teini karvaton pillu odotaan halasi ja kuiskas se paisuu , imet teinin nännejä ja oikaisi itseään imin nännejä Satu huokali kaikki sedät haluaa tiukkaa ja puristi pillullaan kuiskas ihana saada isoa tule minä niin haluan imin nännejä pylly sikkasi nopeaan pyysi tule lauksesin voimalla Satu rutisti ihanasti tulee.
        Pestiin ja mentiin keittiöön lSatu laitteli kahvia alasti toi kupin ja kuiskas ihanna kävellä näin ja nosti käteni pillulleen huokaisi koske pillu oli liukas otin kädestä ja vein sohvalle imin ja nuolin orgasmin Sadulle sanoin olet minun lutka koko yön hyppäsi ylös ja halasi kietoi jalkoja jalkaani kuiskas niin olen.
        Aamuun mennessä rakasteltiin neljästi koko aikana vaimo tuli töistä kysyi kenen vaatteita sanoin Satu tuli humalassa ja nukku tuolla. Vaimo kävi katsomassa ja hymyili oliko se koko ajan alasti kun nyt näyttää olevan vastasin en tiedä minä nukuin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun en saanut vaimon siskoa iskin kynteni sen tyttäreen tiesin että mopopojat on pannut, kesti aikaa että pääsin edes kokeilemaan, se sattui kun Satu tuli illalla käymään vaimo oli töissä Satu humalassa ja lämmitin saunan menin saunaan Satu huusi saako tulla sanoin jos uskallat. Satu tuli pesuhuoneeseen ja nauroi miksi en uskaltaisi ja avasi saunan oven, katsoi seisovaa kalua, laittoi oven kiinni kasteli kalun vedellä ja imi ihaili ja sanoi nait sitten ammuun asti im jonkin aikaa ja tuli syliin, ei muuten ole pitkään aikaan ollut niin kiimaista naista kun sai ja minä laskin sisään, kuiskas tiesin että vaimosi on töissä kuulin kun äiskä soitti haluan isoa haluasisin vaikka pono nais. Nauroi nakkaa löyly ihana istua oltiin sylikkäin Satu kuiskas se katoaa, kuiski ajattele nuori teini karvaton pillu odotaan halasi ja kuiskas se paisuu , imet teinin nännejä ja oikaisi itseään imin nännejä Satu huokali kaikki sedät haluaa tiukkaa ja puristi pillullaan kuiskas ihana saada isoa tule minä niin haluan imin nännejä pylly sikkasi nopeaan pyysi tule lauksesin voimalla Satu rutisti ihanasti tulee.
        Pestiin ja mentiin keittiöön lSatu laitteli kahvia alasti toi kupin ja kuiskas ihanna kävellä näin ja nosti käteni pillulleen huokaisi koske pillu oli liukas otin kädestä ja vein sohvalle imin ja nuolin orgasmin Sadulle sanoin olet minun lutka koko yön hyppäsi ylös ja halasi kietoi jalkoja jalkaani kuiskas niin olen.
        Aamuun mennessä rakasteltiin neljästi koko aikana vaimo tuli töistä kysyi kenen vaatteita sanoin Satu tuli humalassa ja nukku tuolla. Vaimo kävi katsomassa ja hymyili oliko se koko ajan alasti kun nyt näyttää olevan vastasin en tiedä minä nukuin.

Hyvin kirjoitettuna olisi mukavampi lukea.

• Anonyymi

Minulla 25v kävi samantyylinen tapaus, olin sedän luona halkotöissä setä Urho joi kuten tavallisesti vähän liikaa ja työt ei kiinnostanut. Olin yksin liiterissä sedän vaimo Kirsti tuli katsomaan sanoi anna olla sanoin teen tämän loppuun Kirsti kävi vaihtamassa kevyempää päälle tuli kaveriksi ja toi juomaa nauroi juodaan me niin ei ukolle jää liikaa juomaa. Pinojen väli oli jo aika ahdasn istuttiin matalan pinon päällä ja juotiin vähän väkevää sekoitusta Kirstti nauroi tämähän on kivaa istutaan juodaan ja tehdään töitä. Kirstillä oli kuten muillakin vähän alle kuuskymppisellä kohtalaiset rinnat.
        Nosteltiin halkoja ja kuljettiin sivuttain, Kirsti oli tulossa ulos kun törmättiin Kirstti sanoi ohoh kasvot oli melkein vastakkain katsoin Kirstiä läheltä Kirsti suuteli sanoin lämmin suudelma Kirsti suuteli uudelleen ja pitkään tarrasin rinnoista Kirstti kuiskas korvaan en saisi ja suuteli lisää hyväilin rintoja tunsin kuinka nännit koveni Kirsti huokaili tämä on hurja paikka ja oli hengästynyt painoin lantiolla pillua Kirstti huokasi helvetti laskin Kirstin housuja kosketin haaroihin Kirsti kuiskas ei jätetä kesken ja kääntyi ohjasin täsevin käsin kalua sisään Kirstti nojasi käsillään pinoon minä sain panna vapaasti ja siirrsin kädet paidan alle Kirstti kuiskas en ole koskaan pettänyt luoja kun olet kova ja paksu tunsin kuinka kosteus valui jo kalua pitkin nännit tuntui tosi kovilta Kirstti painoi pilluaan alspäin kiljahti oiiih ja vapisi laskin sisään sen ääni vinkui koko ajan kun laskin sisään. Kirstti huokasi ja kääntyi nosti housujaan nauroi nuo saa olla sisässä niin muistan tämän ihanan ja lähti.
        Menin perässä sisään juotiin kahvit ja hymyiltiin toisille. Sohvalta kuului yskintää ja joko kaikki halot liiterissä Kirstti huusi jäi vähän huommeneksi ja hymyili kuiskas onneksi jäi.
        Aamulla urho sanoi pitää mennä pyörallä naapuriin niin pääsen kauppaan Kirsti sanoi tuot sitten meillekkin juomaa.
        Usrho lähti ja soitti jonkin ajan päästä mitä sitä piti tuoda Kirstti sanoi laitan viestin. Kun oli viestittänyt seisoi edessäni ja hymyili työnsin sohvalle nostin kesämekkoa ja nuolin Kirsti kiljahti kukaan ei ole nuollut vuosikymmeniin käytin kaikkia sormis ja lopulla sormet oli ssupussa rystysiä myöten Kirstti kiljui ja vapisi orgasmi oli pitkä. Sanoin nyt töihin Kirstti makasi sohvalla, onko pakko sanoin on.
        Laittelin puita Kirstti tuli pelkkä paita päällä ja lyhyehkö hame, muutama puu saatiin sisään ja pantiin jo kiihkeänä vanha takki pyllyn alla ja panin edestä Rinnat oli nyt hyvin esillä Kirstti kuiskas joskus nuorena halutti tällä lailla imin nännejä Kirstti hyväili pilluaan kuiskas minulle voi pillu raukkaa kun nyt vasta saa kun olis pitänyt saada aina näin ihanasti. Laitettiin kaikki puut sisään jamentiin saunalle puku huoneessa tarrasin kiinni Kirstti oli ikkunaan päin nostin hitaasti helmaa sanoin katso ulos sinua naidaan väkisin Kirsti esteli et saa mieheni tulee laskin vähän pikku housuja työnnin sormia sisään , et saa olen mieheni oma pidin kalua haaroissa sanoin katso miehesi on terassilla Kirstti katsoi voi luoja niin on työnsin käsiä isoista kainalo aukoista kuiskasin älä huuda ja pyörittelin nännejä Kirsrti kuiskas älä se tulee varmaan työnsin kalun sisään Kirstin jalat notkahti Kirstti huokali jos se näkee sanoin pyllötä lisää Kirsti nojasi pöytään pillu valui jo aika paljon Kirstti hoputti sanoin katso miestäsi kun sinua raiskataan Kirstti ulisi sievästi koko ajan lysähti pöydälle ja vapisi kuiskas raiskaa raiskaa laukesin sisään jalat vapatti ja vartalo värisi. Vedin pois ja nostin housut sanoin lämmitä sauna, Lähdin Urhon luo ja sanoin sauna lämpiää Urho kuin vähän kuiskas on niin kohmelo hyvä että päästään saunaan ja joi pullon suusta sanoin älä kovin paljon Urho ryhdistyi joo pitää varoa.
        Urho nukahti ennen saunaa, Olin saunassa kun Kirsti tuli alasti istui lauteelle kuiskas tule olin kuin partiopoika valmis Kirsti kuiskas en ole vuoteen saanut näin paljon kyrpää ja vieraalta , kulta saat naida niin paljon kun pystytään ja on turvallista ethän halua jäädä kiinni.
        Kirstti osasi suudella tosi himokkaasti. Kahdesti sinä ilta yönä rakasteltiin ja nautittiin seuraavana päivänä lähdin ja sain rahaa kaksi sataa, Kirsti halsi ja kuiskas hyvästä työstä ja antoi satasen.
        Hulluinta oli kun oltiin Kirstin kanssa kahden yksi pyhä aika molemmat oli hellänä sunnuntaina mutta onnellisia.

• Anonyymi

Minulle kävi vähän sama homma vaimon vanhemman siskon kanssa. Kuunneltiin musiikkia mökillä vaimo pyysi että menkään takkahuoneeseen kuuntelemaan niin saa nukkua.
        Siirryttiin ulkosaunan puku huoneeseen kuunneltiin musaa ja juotiin jonkin verran.
        Saara vähenti valoja tulee kuulema tunnelmaa ja nauroi tanssitaan vähän. siirrettiin kalusteita
        Saara oli kakskytvuotta vanhempi pyöreän pehmeä pikkuhiljaa alkoi tuntua että tykkää tanssia lähellä alkoi olla jo kello yhden maissa tanssiessa vähän hyväilin Saara tuli lähelle tunnelma tiivisty ja pian suudeltiin Saara sanoi en sais tuntea näin mies ja lapset nukkuu tuolla ja kurkki ikkunasta takkahuone oli melkein pimeänä menin taakse ja hyväilin reilusti rintoja Saara nojasi taakse kuiskas tunnetko nännit tuntui paksun kankaan alta.
        Alkoi kiihkeä hyväily Saara kuiskas vain housut ja kyykistyi riisumaan laskeutui sänkyyn riisuin housut alas ja työnnyin sisään Saara antoi haarat levällää ja jalat koukussa me vaan pantiin ja pantiin hurjana Saara tarrautu käsillään ja työnsi pilluuan ylös kiljui hiljaa kaulaa vasten kun laukesin sitä tuli voimalla Saara vavahteli ruiskausten mukaan. Kuiskasin käyn papperia.
        Mökin ulko valo syttyi kuiskasin nuku ja menin toiseen laveriin. Vaimo tuli sisään ja huokasi no nukkukaa ja sammutti musiikin.
        Laitoin oven lukkoon. Menin Saaran viereen Saara esteli ei me voida oli joku hämmennys, hieroin Saaran pillua ja katsoin Saaran kasvoja Saara yritti sanoa jotain nousin ja työnnyin tosi liukkaaseen pilluun Saara huokasi ihanan liukasta kuiskasin onko joku käynyt ja pannut Saara kuiskas on kaikki on panneet nyt oli rivoa kiihkoa ilmassa kysyin paniko takaa kuiskas eiiij nousin ja käänsin vatsalleen työnnyin tuttuun reikään katsoin vankkoja pakaroita ja panin Saara ulisi koko ajan kovat puristukset ja liukkaus kasvoi Saara tuli laskin sisään.
        Saara makasi pitkään liikkumatta kunnes meni pesulle. Tuli sänkyyn ja pyysi että menen toiseen sänkyyn.
        Aamulla herättiin lasten metelöintiin kun tuli vat vaihtamaan vaatteita ja uimaan.
        Istuttiin pöydän edessä kun vaimo tuli sanoin siellä on kahvia ja aamupalaa.
        Katseltiin sisällä toisia Saara hymyili vilkaisi että kukaan ei kuule ja kuiskas oli ihanaa panna salaa oikaisi selkää nänin taas nännit Saara nauroi kuiskas haluan imeä hulluna kalua ei ole housuja siitäköhän se johtuu. Saaran mies nousi kahville.
        Vaimo tuli mökkiin sanoi katsotte lapsia käydään Reinon kamssa kaupassa. Kun lähtivät lapset oli rannassa tekivät hiekkalinnaa Saara pyörähti eteen polvilleen vähän kiireellisenä ja imaisi kovettuneen kalun suuhunsa ja imi halukkaana nousi etenn ja nosti helmaa naurahti onko kulkumiehiä pääsin heti sisään verhot oli nätisti edessä lisäsin vauhtia Saara vapisi kuiskas tule pamautin kunnolla sisään ja laskin pidin syvällä Saara ulisi hiljaa käveltiin pöydän viereen sisäkkäin ja saatiin paperia. Saara sanoi tämä ei saa tulla tavaksi vaikka ihanaa oli.

Vaimon reissu kesti ja kesti soitin vastasi puhelimeen sanoin tulin hakemaan kotoa sinappia kuiskasin saatko sinappia oli vähän hiljaa kuiskas meinaatko sanoin ota koko tuubi. Kun tulivat sitten "kaupasta" laitoimme yhdessä tavaroita kaappiin vaimo sanoi sinun tuubi on tyhjä haistoin sen yöllä kun kävin halasin vaimoa takaapäin ja hyväilin kovia nännejä vaimo kuiskas se oli ihanaa ja käntyi ja suuteli nyt mennään uimaan muut on jo siellä.
        Mummo ja pappa tuli mökille lapset oli heti lähdössä niille yöksi. Illalla vaimo sanoi te nukutte saunalla ja hymyili , kuiskas minulle Reino tietää ei häiritä toisia. Grillattiin ja juotiin uusia juomia, sanoin mene jo levähtämään Saara tuli myöhemmin nauroi minut käskettiin tänne halasin tiedätkö ne nai päivällä vaimo oli haltioissaan, Saara huokasi saadaanko olla vapaasti. Mentiin lämpimään saunaan ja naitiin heti mökillä valot oli vain makuuhuoneessa.
        Saara halusi kahdesti melkein peräkkäin istuttiin ja rupateltiin vaimo ja Rauno tuli kysyivät saako saunoa ja molemmat meni alasti sisään pian alkoi kuulua seksikästä ääntä Saara skoolasi otetaan seksille.

• Liina-67

Ei nyt ihan samoja kokemuksia,mut parhaan ystävän mieheltä olen ottanut suihin ja myös olen päästänyt
      nuolemaan..aika rohkeeta mm.heidän olohuoneessa mieheni ja ystäväni mentyä nukkumaan..ymmärrän kyll' sen et kun alkaa panettaa ja toinen osapuoli myös kiinnostunu,niin ei siinä paljo järki ole vierellä..toki ei olla loppuun asti menty vielä,mut saas nähdä ens viikonloppuna kun tulevat käymään..turvallista toisaalta,tuntee kaverin ja tietää et halut kovat eikä kotoa saa kumpikaan riitävästi!!!!Oikeesti kumma juttu kun MIEHET pihtaa,olen aina luullut sen olevan naisten "tauti"

• on kokemusta

Sanoi, että pitää sopimattomana, eikä halua loukata pikkusiskoa, mutta …
      Jäi ihan muutamaan kertaan kun nuorempi oli parempi.

• pena3567

Niin lyhyesti kerrottuna.

Eli vaimollani on siskopuoli(13v) ja viime kesänä hän tuli saunaan meidän kanssa estoitta ja alasti.Kyllä
        siinä rupesi himot hyrräämään väkisinkin..Oli kropaltaan jo täysi nainen.

No vaimoni oli vähän ottanut ja lähti saunasta pois.No tämä siskopuoli ehdotteli varovasti,että voitaisiinko
        suudella??Tämä sitten tapahtui, mutta sitten iskin jarrut päälle kun rupesi tarttumaan kulliini kiinni ja sanoi olevansa valmis vaikka rakasteluun,mutta onneksi järki pelasi ja menin ottamaan kylmän suihkun niskaani,koska en tosiaan alaikäisen kanssa riskeeraa vaimoani en halua pettää....Mutta täytyy myöntää,että lähellä oli ja järki voitti himot.Huh Huh en voi muuta sanoa..

Vaatii mieheltä muuten helvetin kovaa itsekuria sanon minä..

• ,
        pena3567 kirjoitti:

Eli vaimollani on siskopuoli(13v) ja viime kesänä hän tuli saunaan meidän kanssa estoitta ja alasti.Kyllä

No vaimoni oli vähän ottanut ja lähti saunasta pois.No tämä siskopuoli ehdotteli varovasti,että voitaisiinko
        suudella??Tämä sitten tapahtui, mutta sitten iskin jarrut päälle kun rupesi tarttumaan kulliini kiinni ja sanoi olevansa valmis vaikka rakasteluun,mutta onneksi järki pelasi ja menin ottamaan kylmän suihkun niskaani,koska en tosiaan alaikäisen kanssa riskeeraa vaimoani en halua pettää....Mutta täytyy myöntää,että lähellä oli ja järki voitti himot.Huh Huh en voi muuta sanoa..

Sitten muututte automaateiksi, kuten exä, joka --- tikapuitakin, koska niillä kaksi jalkaa.

• Anonyymi
        pena3567 kirjoitti:

Luulempa että vaatii naiseltakin joka ei kotona saa mu ajattelepa tilanne niin et toinenkin on täysi-ikäinen ja itse olet kotona ollut jo muutaman kuukaudenkin saamatta ni tuskin olisi itsehillintä kestäny

• Anonyymi

Vaimon sisko oli kylässä ja vaimo opetti häntä tanssimaan, katselin naisia kun tanssivat ja otin kosuua kun olimme lähdössä tansseihin. Annoin kummallekkin teräviä paukkuja. Vaimo alkoi jo humaltua, käski minun opettaa. Tansimme valssia sesjotenkin meni , humppa ei kun tanssin hitaita 26v Tiina tuli kiinni vartaloon yritin pyörittää mutta oli tahkojalka muutin taktiikkaa vedin lähelle pidin pselästä kiinni tanssin niin että jalka haarojen välissä hengitti raskaasti kuiskas näinkö sitä mennään. Vaimo meni ulos tupakalle toinen hidas nostin kädet kaulalle kun oikea sattuu kohdalle pidä näin hyväilin kylkiä ja jalka haarojn välissä nojasi kunnolla suutelin kaulaa huokasi tämä on jo pornoa mutta painoi lantiota kiinni. Vaimo tuli sisään, en voi lähteä on huono olo, no me mennään ja tilasin taksin. Tansseissa Tiinaa haettiin monenlaista tansittajaa oli tiina vain naureskeli kun tansittiin joskus vierekkäin. Kävin Tiinaa hakemassa sanoi monenlaista hinkkaajaa ollut, tansittiin keskellä hitaita Tiina otti kaulasta sinä tanssit hyvin, pidin lantiosta kiinni ja kokeilin jalkaa vähän väliin Tiina tuli heti kiinni, antoi suukon kaulaan ihana tanssia sun kanssa, tunnen sen ja painoi lantiota hyväilin kupeita oli ottanut liivit pois kuiskas liivit hiosti hyväilin korkeammalta painui kiinni. Tiina ei kai voida Tiina vaan painui kiinni. Lähdetään pois mökille. Mökillä vaimo nukkui sikeästi oli juonut väkevää puoli pulloa. Laitoimme huoneen oven kiinni. Tansimme hitaita hyväilin nuria rintoja Tiina antoi hyväillä kädet paidan alla rinnat oli kiihoittuneet nännit oli herkät Tiina värähteli koko ajan kuiski korvaan et usko saan kohta hieroin toisella housujen päältä tiinna puraisi kaulaa tärisi ja huokaili sai siinä tansiessa, suutelimme pitkään, en olisi uskonut että näin kiihotun mutta kun koko illan halutti. Söimme vähän ja Tiina meni yläkerran aulaan nukkumaan, menin käymään Tiina oli jo yökkärissä laskeuduin viereen suutelin vatsaa hyväilin yökkärin päältä nännejä painoi käsiä rintoihin laskeuduin suukotin pillua vedin housut nuori kiimainen pillu avautui nuolin syvältä ja tärinä alkoi jatkoi hitaasti vapisi ja sitten kouristi vartaloa ja laukesi. Nousin viereen alakerrasta näky pimeässä kun vaimo kolisteli kävi vessassa otti lonkeroa pöydältä tupisi ei vielä näy meni kamariin. Olin Tiinan takana kalu paisui kun herkku pylly oli vähän auki menin taakse ja sisään Tiina makasi pää tyynyyn kuiskas minä halkean voi että olet iso tunnen kun kalun suonet kulkee syvälle pillussa liikuin pitkin vedoin Tiina vikisi tyynyyn panin kädet rintoihin pyöritin nännejä Tiina vapisi kun panin nopeasti tunsin nyt tulee ja Tiina tärisi laskin sisään yritin nousta älä äl anna mun tuntea pitkään. aamulla noustiin ylös Vaimo kävi suihkussa lähden lenkille laita tiinalle jotain aamupalaa kun nousee. Menin ylös suukotin pyllyä Tiina unisena, sisko. . .missä meni lenkille Tiina käänty levitti jalkansa nyt haluan edestä , katsoi minua nyt tiedän mitä sisko sanoi hyvästä rakastelusta ei autossa ei pikanaintia tiukka liukas pillu antoi periksi suutelin nännejä Tiina vikisi panimme hitaasti joka työnnöllä tunsin että kiima yltyi Tiina sanoi haluan vain ihanasti koko aja enemmän ja enemmän tunnen kun paisut lisää tule minuun tule kun laukesin Tiina puristi pitkään, hoh hoi olipa ihana herätys. Vaimo tuli sisään olimme jo aamupalalla, oppikose sisko tanssimaan,no joo jotenkin. Tiina saa mennä sun kanssa toistekkin nni ei unohdu, vaimo oli selin Tiina näytti kieltä ja levitti jalkojaan lipaisi huuliaan. Vaimo puisteli ulkona liina vaatteita minä nain Tiinaa takaa, kuiski olenko sinun pikku huora olenko ihanaa naida salassa tunnetko pillu oli liukas laske pikku pilluun kun tulin Tiina kiljaisi vaimo katsoi sisälleppäin ,vedin pois jauudestaan sisälle liukas lihaksinen pillu supisteli kivasti pysyin aika kovana jatkoin Hmm Hmm kuului suusta sä vain panet ja panet pane vaan olen niin turra laukesin uudestaan lihakset supisteli ehkä mitään ei tullut. Menimme ulos, mitä sinä huusit löin jalkani pöytään.

• Anonyymi

Selkeämmin kirjoitettuna olisi hyvä juttu. Nyt yhtä pötkyä.

• Anonyymi

jos pääsisin vaimon siskojen kanssa saunaan,en epäile yhtään etteikö tekisi mieli päästä rakastelemaan.

• Anonyymi

Minusta on ihana katsella vaimon isosiskoa saunassa. Vaimo, vaimon sisko ja sen mies tietää asian. Kyllä vaimon katselu kelpaa hänen siskon miehellekin. Siinä on paljon samaa kuin vaimossa mutta silti ihanalla tavalla erilainen.

• Anonyymi

Siskokset Sari ja Satu juopotteli ja kikatti sohvalla, olin keittiössä. Vaimo tuli ja sanoi ole meidän kannsa, kuiskasin sun sisko kopeloi suutut, en suutu sehän on ,,, mietti normaalia kun ei ole ukkoa tule nyt, Otin kunnon paukut isoon lasiin. Eiköhän tanssimaan, tangoa vetivät kuin lesbot hyväilivät jakaulakkain tanssivat ja sitten mun vuoro ja vaimo Sari iski silmää. Satu liimantu kiinni keikutti lantiota tai suorastaan nai Sari nauroi, ajattelin no sitten annetaan.
      Hieroin pyllyä Satu tuli tosi kiimaan siirsi käteni rinnalle hieroin stä vaikeroi korvaan hitsi kun Sari on täällä, kun Sari kävi keittiössä kokeilin pillua Satu puri kaulaan. huomasin Sari oli ovella ja nauroi. Hei käyn kaupassa ja lähti.
      Panin Satua heti sohvalla takaa ulvoi ja huusi märät pillun äännet kuului vaan kun panin Satu sai pian laskin kaikki sisään, otin pöydältä paperia. Soitin vaimolle nauroi joko naitte , tuota jo älkää pitäkö kiirettä soitan. Vein Sadun makkariin antoi edestä ja kuiski pane nyt haluan olla huora mieletön vartalon liike koko ajan panin ja panin tuntui mikään ei riitä Satu huusi taas laskin sisään. jäi nukkumaan sänkyyn, vaimo tuli sisään katsoi makkariin, noin ko väsyksiin sinä sen nait.
      Kohta vaimo sanoi anna ja meni shvalle pyllöttämään tökin kalulla märkää pillua katsoin mitä valuu kuiskasin oletko, nyökkäsi kaupan pihalla poika kysyi tarvitko kyytiä ajettiin p_paikalle pani kuin hullu ajatus teistä kahdesta ja tulin kunnolla.
      panin takaa katsoin sivulle satu katsoi kalu paisui heti kunnolla lisää, sanoin vai olet sinä huorannut, olen olen tunnetko siellä ne on sisällä laskin lisää. Satu oli poistunut ovelta.

• Anonyymi

juuri näin - samoja kokemuksia on

• Anonyymi

Se tuntuu mukavalta.

• Anonyymi

Mä panen vaimon siskoa epäsäännöllisen säännöllisesti 10 kertaa nussinut sitä vuoden sisällä. Sillä on parempi ja halukkaampi pillu kun vaimolla. Perseeseen oon sitä pannut kerran ja se oli upeeta. Kinkkinen tilanne lasten kannalta mutta haluisin vaihtaa siskoon. Oma muija ei tunnu enää oikeen miltään mutta nussin sen tylsää pillua tavan vuoksi ja ettei epäile mitään. vaimo ei tiedä ja uskoo typerys valheisiini uskollisuudesta. En rakasta vaimoa siskoa kylläkin.

• Anonyymi

Kesällä vaimon vanhin sisko tuli viikonlopuksi mökille Naiset otti aurinkoa ja joivat siideriä houkuttelin uimaan, vaimo sanoi opeta Markettaa uimaan siinä sinulle hommaa minä lähden kaupalle käymään.
      Marketta yritti opetella laiturin reunalla uimaan nauroi railakkaasti en minä opi sanoin otetaan juomaa jos opit annoin kossua yskähteli ja nauroi jos ei tällä opi ei millään.
      Marketta on normaali nainen 55v sopivasti lihaa ympärillä, Kannattelin Markettaa käsillä rinnat tuntui kivan pehmeiltä toisella kannattelin haaroista tunsin kouran alla turpean pillun kun levitteli jalkojaan uidessa sain koskea aika hyvin. Marketta seisoi vieressä ja sanoi jos vielä kokeillaan menin taakse sanoin tee käsi liikkeitä vain olin Marketan jalkojen välissä kalu painui haaroihin Markwtta ui rauhallisesti pylly hieroi kalua ja se ponnahti esiin Marketta nauroi huh nythänse on lähellä työntelin kohti pillua yhtä äkkiä se meni sisään alaosa oli siirtynyt painoin pohjaan Marketta hädissää ui nopeaan käänsin mökkiä kohti sanoin rauhotu tunsin että nyt antaa pillu liukastu kunnolla Marke sanoi ei me saatas mutta tunsin että haluaa hurjana Marke sanoi on ihanan kokoinen Marke kuiskas mennään saunaan Saunassa Marke imi ensin sitten pyllisti ja panin sisään Marke oli kuin seksityöntekijä antoi pillua kunnolla Marke tuli hiljaa ulisten ja laskin paineet sisään pidin pitkään kalua sisässä halasin ja sanoin opitko uimaan nauroi en vielä enkä koko kesänä.
      Sisällä vaimo laittoi ruokaa ja sanoi joko nait jos et nainut niin nait kohta ja kääntyi minun Marketta siskoa se varmaan haluaa antoi nuorena kyllä helposti pillua.

• Anonyymi

Mä en oo nussinut vaimon siskoa lähinnä siksi kun vaimolla on vaan 2 veljeä. Mutta olen nussinut vaimon viittä eri ystävää, vaimo on sosiaalinen ja sillä paljon tuttuja ja kavereita. Vaimo ei näistä tiedä. Mun mielestä on kiehtovaa, kun joku tai useampi näistä nussimistani kavereista käy meillä kahvilla.siinä sitten istun vaimon ja nussimaani naisen kanssa köökin pöydällä, tietäen miltä kaverin pillu näyttää ja miten se osaa nussia. Yhtä näistä viidestä olen nussinut myös perseeseen. Mulla on melko paljon sivusuhteita, tykkään nussia ja vaimo on vähän liian pihtari ja pelkkä ookoo seksitaidoiltaan. Tarvin siis parempaa seksiä ja useammin mitä kotoa saan. En tyydy mihin vain ja tarvitsen enemmän kuin vaimoni kykenee mulle antamaan. Vaimon kaverit on pieni riski kyllä, mutta ei nekään kiinni halua jäädä kun menettäisi vaimoni kaveruuden. Työmatkoilla sivusuhteita on enemmänkin ja riski pieni, kun asiat tapahtuu eri puolella Suomea. Vaimo hoitaa kotona lapset ja kun tulen työmatkoilla kotiin, vaimokin antaa nussia taas, kun on ollut jo päiviä väliä. Itse olen voinut nussia monta kertaa vierasta sillä aikaa.

• Anonyymi

Samoin ajatuksin täällä, paitsi että olen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin ajatuksin täällä, paitsi että olen nainen.

Meillä on toisinpäin. Normaalisti vaimo pihtaa, mutta kun on saanut vierasta eli useimmiten työmatkalla, seksiä on paljon myös kotona ja vaimo on halukas.

• Anonyymi

tilanpuutteen vuoksi sain vaimon siskonkin meidän sänkyyn tuli väliin nukkumaan, molemmat joi illan mittaan viiniä reilusti. Yöllä heräsin kun pidin kättä Sarin ympärillä nostin päätäni ja katsoi aloin nukkumaan kuulin kun kuiskasi ei haitaa rutistin vähän hyväilin peiton alla leviää pyllyä kokeilin pillua pikkarien päältä takakautta ei perääntynyt.
      Kalu seisoi jo kunnolla laskin housut itseltä ja työnnin haaroihin, laski itse housujaan työnnyin sisään piti pakaroista vähän aikaa että olen syvälläoli märkänä jalan sivutkin oli niin halukas kesti pitkään ennen kuin tunsin nyt saa hyvän olon painoi pitkään pyllystä kalua syvälle laukesin kunnolla sisään.
      Aamupäivällä vaimo sanoi oliko kiva naida, katsoin miten niin, kertoi että oli herännyt ja näyttänyt siskolle anna naida hyväiltiin sievästi toisten rintoja tunsin kuinka sisko sai , oli silmät kiinni kun tuli. Meinasin huutaa minulle kans mutta oli kiva katsoa siskoa sai salaa varmaan nautti, ei kerrota että sanoin sulle.
      Tämä on jäänyt mieleen muistan sen aina kun näen tämän nätin pyllyn.

• Anonyymi

Ei kiinnosta.

• Anonyymi

Tottakai on mielessä. Vaimon isosisko on aivan ihana. Se on kaikin puolin vaimoa kokoa isompi. Pidempi, leveälanteisempi ja isotissisempi. Kimpassa aina saunotaan ja aloittajan mainitsema karvatupsu on aina ajeltu kapeaksi ja karvat lyhyeksi. Sitä katselee mielellään. Vaimon siskon leveät lanteet saavat hormonit aina hyrräämään. Olen pari kertaa asettanut käteni hänen lanteilleen kun niiden peittona on ollut vain niukka bikinien alaosa. Vastareaktiona on ollut takamuksen painaminen nivusiani vasten. Kun hän on tuntenut hieman kovettuneen kaluni, on hän todennut, että oho ja hymyillyt minulle.

Mietinkö miltä siskon paneminen tuntuisi? Aika usein.

• Anonyymi

olen ollut vaimon ja sen siskon kanssa saunassa mökillä ollessa. Vaimon sisko ainakin 55v me noin 33v pariskunta. Vaimo pikku humalassa pesi ensin sanoi mene katsomaan uunia sanoin tullaan kohta. Vaimon lähdettyä Mirja sanoi virheen teki ja tarttui kaluun mikä oli jo vähän kovana sanoi nyt laitat sperman sinne minne kuuluu ja pyllisti leviä pylly mutta aika kiinteä survaisin sisään huusi herranjumala mikä kanki työntelin litisevää pillua aikani alkoi tärisemään jalat vapisi huokaili tule tule lasukesin tunsin että voimalla kiljahteli ihana siittäjä huokaili pitkään lauteen luona minä pesin itseäni menin ulos vaimo huuteli joko tuletta sanoi tulen tulen.
      Illalla vaimon sisko sanoi nait huommenna kunnolla kun sisko töissä muuten kerron.

• Anonyymi

Exän siskon tyttö kulki avonaisessa olkaimettomassa kesämekossa joskus vuosia sitten ollessaan 16 v. Kattoi pöytää kumartuen niin tissit näkyi yläviistosta katsoen. Neiti huomasi ja vain hymyili. Vuodet vieri ja erosin vaimostani. Eräällä ulkomaan matkalla tapasin tämän siskon tyttären uimarannalla. Hän oli jo lähempämä kolmeakymmentä ja upea näky. Kävimme syömässä ja juteltiin, hänkin oli eronnut. Sanoin että hän näyttää todella upealta. Hän hymyili ja vastasi että ihanko samalta kuin silloin pöytää kattaessa. Loppu loman sain seksiä tältä parikymmentä vuotta nuoremmalta kaunottarelta.
      Muutaman kerran vielä kotimaassa, mutta sosiaalinen paine oli liikaa molemmille.

• Anonyymi

Vaimon pikkusisko ei ole mikään missi mutta aina olen halunnut häntä panna. Useasti olemme olleet saunassa yhdessä. Kerran sitten otin hänet saunan pukuhuoneessa takaapäin kun olimme kaksistaan siskosten perintömökillä käymässä. Sisko ei ole naimissa ja kyllähän sen huomasi että puutteessa on elänyt. Oli mahtava tunne kun kyrpä sylki siemenet sisälle kypsään pilluun....

• Anonyymi

Onko vaimosi siskolla lapsia? Minun vaimoni siskolla ei ole ja pääsin pukille hänen ollessaan viidenkymmenen. Pillu oli tosi timakka ja pillunhuulia piti aurata auki tatilla kuin teinitytöllä ennen kuin alkoi uppomaan. En edes muistanut millaista on höylätä synnyttämättömän naisen tiukkoja huulia vähitellen auki. Laukesin ihan älyttömämä ja oli rouva aika liisterissä.

• Anonyymi

Up.

• Anonyymi

Ei oo vielä kokemuksia, mutta kova halu olus

• Anonyymi

U­u­s­­i sek­­si­­­teatteri ava­­­utu­­­u Su­­­omeen! Kutsu­mme kai­kk­­­i. Ilmo­­­it­­­tau­tum­­ine­­­n ry­­­hmä­­­ämm­­e tä­­­äll­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S8x4A6

• Anonyymi

Vaimo opetti siskoaan tanssimaan kun oli eronnut pari vuotta sitten. Illalla otettiin viiniä ja katsoin kun tanssivat välillä piti minunkin tanssia jätin naiset jutteleen menin nukkumaan, yöllä heräsin kuselle kuulin itkua vaimon sisko itkeskeli yksinäisyyttään vaimo kävi lohuttamassa.
      aamulla vaimo lähti kuudeksi töihin, heräsin kahville, vimon siskokin Marketta nousi kahville, nauroi vieläkin päissään juotiin kahvit ja kaadoin konjakit, skoolattiin ja juotiin kahdet kahvit, Marketta sanoi menee päähän. Katsoin oli vaimon yöpuku tiukilla Marketta on uhkeampi etu nauhat aiak isolla. Laitoin stereot päälle sieltä tuli tanssi musiikkia, juotiin kolmatta konjakkia, vedin Marketan lattialle, tanssi kaukana sanoin jos tanssia meinaat se tehdään lähellä ja vedin kiinni, kuiskasi onko tämä oikein nauroin se että otetaan seitsemältä konjakkia alkoi nauramaan no olkoon.
      Tanssittiin lähellä tunsin himoitsemani rinnat kalu kasvoi alkkarit ei paljon pidätellyt, koskin kalulla jalkaan pyysin anteeksi, Marketta kuiskas ei haittaa ja siirtyi keskelle tunsin että kalu koskee häpyä Marketta ei puhunut mitään oli vain lähellä, tanssittin kolmatta kappaletta sanoin raiskaan sinut kohta odotin vastausta painoi lantiolla kuiskas olen odottanut sitä.
      Juostiin sänkyyn, imin marketan rintoja olin hurmiossa imin ja nuolin joka paikasta, koskin pilluun aivan paljas kuiskasin olet teini ei karvoja imin ja nuolin Marketta vain huokaili nousin hitaasti suudellen ylöspäin jalat leveni ohjasin suoraan sisään vastassa oli tosi märkä pillu Marketta vapisi , luoja kun olet iso ihanaa kastui koko alapää kun valui kiimasta kuiski älä odota haluan tuntea kesti jonkin aikaa kun laukesin tuntui että sitä vain tulee, Marketta halasi olin sisässä ja halattiin kuiskas haluan koko päivän.
      Ja me pantiin, kun vaimo tuli sain auton ja vein Marketan kotia pantiin sielläkin.
      Tulin kotiin lakanat oli keskellä olohuonetta, vaimo joi konjakkia sanoi juon tämä mitä on jäljellä.
      Meikkaili ja sanoi käyn ulkona viet ja haet. Yällä kahden aikaa hain kadulta, mentiin kotia menin sänkyyn vaimo tuli jossakin seksi asussa sänkyyn imi kalua ja nousi päälle, iso määrä spermaa valui kalulle kuiskas oli hauskaa oliko sinulla, kun kerroin kuinka vailla sen sisko oli kysyi oliko hyvä pillu kehuin kertoi että oli yhden pojan luona sai kasi kertaa peräkkäin ja kolmannen kun oli lähdössä, sai orgasmia ja vapisi kuiski näin sain sisälleni kun laskin pohjassa ollessa. Kaatui viereen ja nukahti.
      Aamulla sopi että ei kerrota Marketalle että tietää, mutta jos käyn siellä saa vaimokin käydä.Olin Marketalla kahdesti eräänä alku viikkona , vaimolla oli pillu kipeänä lauantai aamuna kun tuli, kuiskas saat yhden ylimääräisen olin kahden pojan kanssa ja jaksoivat kunnolla.
      Nyt mietin miten rauhotetaan tilanne kerrasta poikki vai vähentäen.

• Anonyymi

On kokemuksia.on tullu itsekkin käytyä saunassa muijan pikkusiskon kanssa....

• Anonyymi

Eikö tuo ajattelu ole ihan terveen miehen merkki naiset on ainakin itse mulle opettanu et ei ajatuksilleen minkään voi vaan se kuinka ajatustensa pohjalta toimii tekee

• Anonyymi

Vaimoni vanhempaa ja nuorempaa siskoa olen pannut, vanhempaa useasti ja vielä olisi nuorin josta haaveilen mutta varmaan vielä joskus onnistun.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vaimon siskoa nain,keittiössä vaimo jasiskon mies oli olkkarissa eivät huomanneet mitään kun nussin vaimon siskoa oli aika huoranen nainen mutta oli hyvä antamaan persettä ,mällit sisään

• Vaimoni viiden siskon kanssa olen eri aikoina ollut saunassa useita kertoja, mutta yhden kanssa emme. Lupasi tulla kun kutsuimme, olimme laittaneet jo ruokailunkin, mutta ei tullut. Emme kutsuneet toiste. 🌹👀 ex-Kynis.mi

• Anonyymi

Vaimon sisko on nykyään aika velmu kun oli meillä naiset kokeili vaimon vaatteita ja nauroivat olo huoneessa Mira huusi haluatko nähdä miten vaimosi asut sopii ja tuli olo huoneeseen liivit oli täynnä ja nännit pitkällä housut oli vähän pienet kun kävi kyykyssä housut meni huulien väliin kun nousi Mira katsoi suoraan silmiin, vaimo huusi onko hyvät Mira hymyili ja laittoi pillun piiloon.
      Naiset tuli taas keittiöön ja joivat viiniä, pian tulivat sohvalle toinen toiselle puolen, Mira lähti vessaan vaimo kuiskas naisitko Miraa on niin halukas sanoin miten se käy kuiskas minä nukahdan.
      Istuttiin melko pitkään vaimo haukotteli ja sanoi Mira sun peti on tuolla ja nousi horjahdellen, sanoin juo vielä yksi ja iskin Miralle silmää Mira nousi ja pyllisti ihan nokan edessä kun kumartui kaatamaan juomaa. Vaimo joi ja sanoi hyvää yötä.
      Istuttiin Miran kanssa vierekkäin hyväilin sievästi jalkaa ja ihan pilluun asti Mira huokasi käyn katsomassa, kipitti takaisin nukkuu ja tarttui housun päältä kaluun repi housuja alas ja imaisi heti suuhun oli kyykyllään edessä katsoin leviä on pylly. Mira nousi vilkaisin samalla ovelle vaimo kurkki Mira nousi ja istui kalun heti syväälle kuiskas nai nyt huoraa ja lantio liikkui katsoin ovelle vaimo nosti peukkua otin kiinni lantiosta Mira levitti jalkoja kuiskasin nyt saat kyrpää Mira halasi ja kuiskas tät minä haluan olet ihan kokonaan sisässä Mira alkoi vapista kuiskas ihanaa pylly vapisi ja vapisi kuiskas ei tämä lopu silloin laukesin Miraa suuteli ja suuteli nousi sievästi piti pillusta kiinni ja kipitti vessaan. Kun tuli kuiskas ihanaa nyt nukkumaan.
      Menin sänkyyn ja suljin oven , vaimo kuiskas oliko liukas sanoin oli vaimo kuiskas olet kiva kun autat siskoa kuiskas korvaan nautin kun näin ja kuiskas haluatko huoraa menin päälle otin jalat käsiin ja nain vaimo alkoi vapista heti kestin jonkin aikaa ja laukesin.

Aamu päivällä vaimo sanoi käyn marketissa ei mene pitkään ja katseli jääkaapia, menin viereen kuiskas ja heti sitten ja pani oven kiinni.
      Juoksin Miraa kiinni ja työnnin sohvaa vasten vedin jalosta povet lattiaan ja työnnyin sisään Mira oli liukas ja pyllisti pane nyt väkisin ja painoi pään sohvaan Mira vain nautti enenmmän mitä kovemmin käsittelin huusi pitkääm kun sai orgasmin nousin ja käännin otin jalat käsiin kiinn ja panin Mira nykytti vastaan hurjana ja tarttui kalulaan katsoi silmiin koko ajan kun laukesin veti itseensä ja suuteli kuiskas äkkiä pesulle. Vaimo tuli ja tehtiin ruokaa, vaimo vei Miran linja-autolle, illalla vasta sanoi saat kyllä kertoa kaiken.

• Anonyymi

Vaimoni siskon tytärtä pääsin nussimaan kun hän täytti 18v
      Heillä oli tietysti juhlat ja mulla seuraavana päivänä aamuvuoro niin sanoin et voin olla hetken illalla kuskina.
      Vaimo ja siskonsa luokse ryyppäämään ja minä lähdin nuorta naista kuskaamaan, hyvä kun heidän pihalta päästiin pois kun sankari oli kullissani kiinni, sanoin et odottaa hetken niin mennään meidän kautta. Kun meille päästiin niin vaatteet lähti samantien, sain nuolla pillua ja persettä yllin kyllin ja sankari nautti orgasmeistaan.
      Mun teki mieli laittaa tyttö kontilleen ja antaa kullia kunnolla, kysyin ehkäisystä ja hän sanoi anna mennä vaan käytän pillereitä.
      Ei kahdesti tarvinnut pyytää kun työnsin kullin pikkuhiljaa piukkaan pilluun, annoin olla hetken paikallaan ennenkuin varoen työntelemään rupesin, siihen tyttö anna kunnolla nussi kovaa.
      Läksin tytön persettä niin että punoitti selvästi ja samalla nussin niin kovaa kun kykenin.
      Sankari voihki ja vaikeroi kun Siemensin pikkupillun täyteen spermaa.
      Tää ei jäänyt viimeiseksi kerraksi

• Anonyymi

No kyllä
      Nämä surkeat kommentit johtuu siitä ettei näillä luusereilla ole vaimoa saati hänen siskoa.
      Ei näe tupsua livenä ikinä😄😄👎
      Näillä ne parhaat kommentit on😂😂🥃
      Meillä pannaan vaimon ja siskon kanssa miten ehditään, lessuja kun ollaan

• Anonyymi

Paljon juttuja ja yhtä huonosti kirjoitettua, joten epäilys, että lähes koko ajan sama kirjoittaja. Samankaltaisia juttujakin. Ehkä kirjoittajalta on unohtanut, että kirjoitti lähes vastaavan jo aiemmin.
      Sinänsä mukavia juttua.

• Tarina.
      Olimme vaimoni kanssa vähän yli viis kymppisiä kun kerran vaimoni 16 vuotta nuorempi sisko oli kesällä mökillämme. Vaimoni sisko on aina ollut mielestäni kaunis ja seksikäs. Päivä meni aurinkoa ottaen, uiden, grillaten ym. Ja en voinut sille mitään että aina välillä huomasin katselevani vaimoni siskon (Tiina) ruskettunutta seksikästä vartaloa jota peitti vain pienet keltaiset bikinit. Upea pitkä vaalea tukka oli ponnarilla. Alku illasta lämmitin saunan ja kun se oli lämmin pyysin vaimoni saunaan. Olimme hetken istuneet lauteilla kun Tiina ulkoa huuteli ettei kai haittaa jos tulee myös? Vaimoni vastasi heti että kyllä tänne mahtuu. Olimme vaimoni kanssa tietenkin alasti saunassa ja aloin kysellä pitääkö pyyhe ottaa. Vaimoni naurahti. Samassa ovi aukesi ja Tiina astui sisään vaaleat hiukset auki ja upeat rinnat veivät heti huomioni. Vaaleat nännipihat ja nännit kovana. Kun Tiina kaatoi vettä päälleen katselin pientä pyöreää peppua kunnes näin hänen haaroihinsa. Hänellä oli posliini. Olin pitkään yrittänyt suostutella vaimoani ajamaan karvat pois mutta hän ei halunnut. Istuimme löylyssä ja puhuimme kai jotain? Mutta huomioni vei Tiinan posliini pillu. Ja hän kyllä hyvin rennosti oli lauteilla ja vaihteli asentoa. Sitten lähdimme uimaan. Onneksi olin saunan perällä ja kävelin järvelle naisten perässä katsellen kummankin pyllyjä. Vaimoni on kyllä todella hyvin säilynyt. Pikkuhiljaa alkoi tuntua eloa peniksessäni mutta viileä järvivesi rauhoitti. Uimme hetken ja vaimoni tuli viereeni ja kuiskasi että tais olla ihanaa nähdä Tiinan posliini pillu? Nyökkäsin ja annoin vaimolle pusun. Tiina lähti jo kävelemään saunaan ja me kumpikin katselimme hänen menoaan. Aloimme nousta järvestä ja vaimoni sanoi ettei häntä haittaa jos katselen Tiinaa. Tai vaikka pääsisin nuolemaan Tiinan pillua kun hän ei halua ajaa karvoja. En saanut sanottua kun ai jaa. Menimme saunaan ja vaimoni puheet ja alaston Tiina saivat aikaan puoli erektiona jota toki koitin peitellä. Sitten vaimoni sanoi Tiina älä nyt ymmärrä väärin tota et Jonilla alkaa seisoo. Mut se on pyytäny mua ajaa pillun paljaaks jo pitkän aikaa taitaa posliini kiinnostaa ja mä en vaan ite haluu olla posliini. Sanoin Jonille ettei mua haittaa jos se sua kattelee. Haittaaks se sua? Tiina sanoi ettei haittaa. Perhettähän tässä ollaan ja aikuisia. Saa tulla katselee ihan kunnolla jos haluu? Vaimoni Sirpa sanoi et mee nyt kattoo ? Tiina sanoi et jos Sirpaa ei haittaa ni saat vaikka kokeilla tai maistaa ? Tai siis jos ite haluut ja uskallat? Kyrpäni seisoi jo kunnolla ja Sirpa otti siitä kiinni ja teki pari runkkausliikettä ja sano et kyl taitaa haluta ja mä annan kyl luvan. Kuin transsissa menin polvilleni Tiinan jalkojen väliin ja katselin kun hän levitti huulia ja hieroi pillua. Aloin varovasti kosketella ja hieroa kaunista karvatonta pillua. Tiina voihki ja näin kuinka vaimoni hieroi piluaan kun katsoi. Tiina sanoi että hänen on koko päivän tehnyt mieli seksiä ja jos Joni vois nyt nuolla orkun. Aloin nuolla ja nautin suuresti. Tiina huohotti ja vaimoni runkkasi avoimesti. Pian saunassa tuli aivan liian kuuma touhuta ja päätimme nopeasti pulahtaa järvessä. Juoksin kyrpä pystyssä naisten perässä saunatupaan. Vaimoni nappasi pyyhkeensä ja sanoi menevänsä mökkiin niin Joni saa rauhassa nuolla posliinia mitä on niin halunnut. Juuri kun hän meni ovesta hän sanoi ettei haittaa jos nussitte. Ensin Tiina otti minulta hetken suihin mutta sitten halusin nuolla pillua. Nuolin kunnes hän sai orkun. Sitten käänsin Tiinan nojaamaan pöytään ja työnsin sykkivän peniksen hänen märkään pilluunsa ja aloin työnnellä niin syvään kun sain kunnes laukesin hänen sisäänsä. Huohotimme hetken ja vedin kalun ulos ja pillusta oikein valui spermaa. Peseydyimme ja lähdimme mökille. Vaimoni hymyili ja sanoi että tais tehdä kummallekin hyvää. Myönsimme hymyillen. Se oli ensimmäinen kerta vaimoni siskon kanssa. Lopun loman vietimme pitkälti alasti. Yhtenä päivänä heräsin aurinkotuolissa siihen kun Tiina ja Sirpa olivat päättäneet ajaa minun karvani…

• Anonyymi

Minulle vaimon siskoHenna keimailee kun vaimo on lähellä saattaa istua syliin ja pitää kaulasta kiinni en tiedä miksi vartaloltaa missi ja asuu miehen kanssa. Oltiin taas pitämässä pippaloita vaimon äiti soitti tulla käymään, vaimo lähti katsomaan Minä ja Henna jäätiin odottamaan Henna katseli ulos katsoin jos tuon hameen nostaa ja panee sisään ylä osa tukee tiukkoja rintoja, menin taakse ja taryuin rinnoista Henna kiljahti rutistin ja kysyin miksi kiusaat hieroin samalla rintoja tunsin heti nännit Henna vähän rimpuili sanoin on vaarallista keimailla painoin kalua haaroihin Henna tunsi sen huokasi sulla seisoo sanoin olet niin porno ja seksikäs laitoin kädet kainalosta paljaille rinnoille Henna huokasi et kai ota väkisin kuiskin korvaan varmana otan nännit oli kovina ja Henna ei pannut kunnolla vastaan laitoin käden hameen alle laskin housut Henna kiemueteli mutta housut putosi helpommin työnnin sormen pilluun koko huulet oli märät ohjasin kalua kourassa kun sain osoitteen työnnyin syvään sanoin pidä helmoja otti käskystä kiinni katsoin missin pyllyä ja panin pian alkoi antaa vapaasti kuiskasin haluttaako nyökkäsi haluttaa minun nuhjus ei anna tarpeeksi pillu lotisi kiimassa hieroin rintoja kerroin on ihanat Henna kuiskas saat hieroa vaikka koko yön miten se onnistus nain kiimasta pillua ja kohta alkoi ulisemaan huusi oikein laske sisään kun kalu sykki spermaa oli sen jalat pettää nojasi pöytään otin paperia ja tukin haaroihin. Henna meni pesulle ja minä sitten istuttiin vierekkäin pyysin anteeksi Henna hymyili älä pyydä minä melkein pyysin kyrpää ihana olla puhelin soi laitoin kaijuttimelle vaimo kysyi pärjätäänkö jos jään yöksi Henna nousi ja alkoi riisua katsoin Hennaa ja sanoin kyllä me pärjätään miten mummo, Henna veti housuja alas ja masitoi nousevaa kalua, vaimo sanoi katson aamuun on vähän kuumetta kalu oli jo kova kun lopetin Henna nousi syliin ja kalua sisään kuiskas nyt saat seksiä ja keinui rinnat oli tyvestä paksut vähän suipot ja kovat nännit imin nännejä Henna kuiskas tuntuu että olen hutsu kuiskasin olet huora ja teet mitä käsketään, pittäkö minun antaa kaikille kuiskasin pitää pillu painuin syvemmälle voi hurjaa kaikki nauttii minusta, kuiskasin tunnet vaan kuinka sperma ruiskuaa sinuun.
      Henna huokaili sanoin hae vaimon rasva ylä laatikosta Henna voiteli kalun ja minä pyllyn ja pillun Henna meni kontaleen sohvaa vasten työnnyin tiukkaapilluun kokonaan Henna kiljui halkaiset nain jonkin aikaa työnnin peikaloa pyllyyn Henna ulisi se tuntuu liikutin sormea huokasi hyvältä vedin pois ja pyllyyn Henna ei pääsyt pakoon pääsin sisään helposti nai sievästi Henna huokasi tätäkö homoista tuntuu nain koko ajan kuiskas tuntuu hyvältä katsoin kiinteää pyllyä nyt se saa suoleen Henna ulisi älä ota pois ota minut panin Henna huutaessa ja laskin sisään huokasi tuntuu tulee paljon vedin pois ja mentii suihkuun.
      Henna suuteli suihkussa ja halasi kertoi ei ole koskaan tuntenut näin sinä vaan otat ja kuiskas sitten minä haluan olen huora.
      Makoiltiin sohvalla kyljettäin Henna kuiskas sulla kasvaa ja pyöritti pyllyä lähemmäs kuiskasin sulla on tosi porno vartalo kähmiikö kukaan nauroi kyllä yrittää joskus kiihottaa kun tietää niillä seisoo.
      Otin syli otteen ja hyväilin sievästi rintoja Henna sanoi mennään nukkumaan kun päästiin sänkyyn makasi vatsallaan jalat leviällä katsoin vähä aika ja meni taakse työnnyin pilluun oli mahtava katsoa antoi kuin kiimainen eläin pylly nousi ja odotti kun seuraavan syöksyn sain sanoin ny kyllä nukutaan muuten kuolen.
      Aamulla soitin vaimolle milloin tulee kertoi on kotona vasta puolelta päivin. Katsoin Hennaa hymyili ja syötiin kun nousi pöydästä laski vaatteet ja käveli sänkyyn meni sänkyyn levitti jalat kuiskas tule sisään rakasteltiin sievästi Henna kuiskas haluan muistaa kaiken olen onnellinen niin onnellinen sanoin tartun kohta sinuun Henna suuteli tuntuukin siltä siltä ihanalta rakasteltiin tosi pitkään Henna lähti ennen kuin vaimo tuli katsoin lakanat varalta.

Sain Hennan kanssa olla yhden yön melkein heti kun anoppi sairasteli. Myöhemmin jos vaimo käy ulkona panen heti Hennaa joskus vähä aikaa joskus loppuun asti.

Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      2958
    2. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      31
      2369
    3. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      162
      1959
    4. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      60
      1521
    5. Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat

Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko
      Sinkut
      182
      1176
    6. Taitaa olla kaikki ohi

Meidän väliltä.
      Ikävä
      92
      1064
    7. Olet kamalin ihminen mitä tiedän M

Toivottavasti ei ikinä nähdä enää.
      Ikävä
      68
      1049
    8. Mitä sanoisit jos uskaltaisin

Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha
      Ikävä
      69
      969
    9. Mikä sai sut

Rakastumaan häneen ja miten pitkään siinä meni? Mikä nyt on tilanne?
      Ikävä
      62
      919
    10. Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!

Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,
      Tv-sarjat
      14
      889
    Aihe