Todella tyhmä kysymys

Sukatonna

Ja suunnattu ehkä enemmän naispuolisille matkailijoille. Mahtaakohan Inglesin ruokakauppojen valikoimiin kuulua sellaiset ylellisyystuotteet kuin 20 denierin sukat/sukkahousut? Joskus olen jollain reissulla laukannut kaupasta toiseen moisia etsimässä, kun niitä ei ollut tarjolla "tavallisessa" kaupassa, niinkuin täällä Suomessa. Niin ja tuleehan niitä nyt otettua mukaankin, mutta kun tuntuvat ajoittain olevan niin kertakäyttökamaa, että voipi olla, että joutuu uusia ostamaan. Kaikenlaisia sitä ihminen miettiikin :)

11

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaipersaas

ei tyhmiä kysymyksiä olekaan.
      Valitettavasti en osaa vastaata kysymykseesi.
      Oli vaan pakko vastata, kun alkoi ihanasti hymyilyttämään tämä.
      :D

• Sukatonna

että sain jonkun päivää piristettyä :)

• don luis

siellä pärjää"sukatonna"

• Sukatonna

mutta joskus iltaisin kaipaa kenkiinsä vähän lisätäytettä :)

• Sukat sekasin

Jos ei ruokakaupasta niin eiköhän sukkapuodeista ainakin löydy vaikka kuinka hienoja nailoneita. Helpoimmalla tietty pääsee kun ottaa riittävän monet täältä mukaan. Saa ainakin tuttua merkkiä ja mallia.

• maimun

Hei.
      En ole ainakaan kaupassa nähnyt sukkahousuja, eihän nuo paljon tilaa vie vaikka ottaisit useammat mukaan. Toivotaan kuitenkin lämpimiä ilmoja, että ei tarvitse sukkahousuja käyttää.

• Eipä ole vielä tullut eteen tilannetta, että joutuisi niitä epämiellyttäviä vekottimia Kanarian ilmastossa käyttämään. "Kengän täytteeksi" sopii mainiosti ns. avokassukat, joita Suomessa on myytävänä ympäri vuoden.

• Sukatonna
        Sotavento kirjoitti:

Eipä ole vielä tullut eteen tilannetta, että joutuisi niitä epämiellyttäviä vekottimia Kanarian ilmastossa käyttämään. "Kengän täytteeksi" sopii mainiosti ns. avokassukat, joita Suomessa on myytävänä ympäri vuoden.

mutta avokassukat ja nilkka-/polvisukat ovat mulla ainakin joskus niin kertakäyttökamaa, että vaikka kuinka varautuu monilla pareilla, niin voi olla, että onnistun kaikki mukana olevat rikkomaan :)

• siellätäällä
        Sukatonna kirjoitti:

mutta avokassukat ja nilkka-/polvisukat ovat mulla ainakin joskus niin kertakäyttökamaa, että vaikka kuinka varautuu monilla pareilla, niin voi olla, että onnistun kaikki mukana olevat rikkomaan :)

Olen joskus joutunut ostamaan sukat kanarialla, silloin sain ne hankittua HiperDinosta, oli sellanen vähän isompi myymälä.
        Mukavaa lomaa, toivottavasti pärjäät sukitta :))

• si hay

San Fernandossa liike nimeltä Desnudos, sieltä löydät sukkapöksyjä joka lähtöön, ja muuta paljon myös.
      san fernandossa myös isot Mercadona, Hiperdino, Spar sekä muitakin kauppoja. Kävelymatka tai pieni taksipyrähdys pohjoisen suuntaan Inglesistä.

• gfhdf

putiikki jonka kyltissä lukee sexshop tai vastaavaa niin eiköhän ala löytyä nailonia jos verkkosukkaakin joka makuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1309
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      38
      869
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      29
      607
    4. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      558
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      536
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      531
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      493
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      492
    Aihe