Eli BFBC2 ei löydä serverejä vaikka kaikki limitit paitsi "No password" on poissa. Voiko joku kertoa mikä on syynä? Ostin pelin tänään ja asensin ja nyt ei toimi. Singleplayer toimii.
Battlefield: Bad Company 2 ei löydä serverejä!
6
1028
Vastaukset
- jo toimii
ajappa se BFBC2Upadter sieltä kansiosta mihin asensit pelin niin jo alkaa pelittämään
- EA: shit in the game
Ei auta update eikä mikään.
Kyllä taas kannatti ostaa kallis peli kaupasta! Juuri tämän takia pelaajat hankkii pelin torrentin kautta, kun pelienvalmistajan tuovat puolivalmiita pelejä markkinoille, jolla on kuitenkin täysi hinta!
EA saa kusettaa ihmisiltä rahat, mutta tavallinen ihminen ei voi ladata EA:n paskapelejä torrentteina !! - Rooopppi
Päivitin niin rupesi toimimaan, mutta se toimi vain eilisen päivän. Nyt heti kun pääsen serveriin se disconnectaa punkbusterin takia. PB on päivitetty, peli on päivitetty ja minulla ei ole betaa (betan uninstallaaminen auttaa joitakin). En kyllä haluaisi asentaa peliä uudestaan, kun on singleplayerkin päästy läpi.
Eli mitä NYT pitäisi tehdä? - n.rauhala
Rooopppi kirjoitti:
Päivitin niin rupesi toimimaan, mutta se toimi vain eilisen päivän. Nyt heti kun pääsen serveriin se disconnectaa punkbusterin takia. PB on päivitetty, peli on päivitetty ja minulla ei ole betaa (betan uninstallaaminen auttaa joitakin). En kyllä haluaisi asentaa peliä uudestaan, kun on singleplayerkin päästy läpi.
Eli mitä NYT pitäisi tehdä?kaikilla joilla on ps3 ja battlefield bad company 2 siihen nii lisätkää tää käyttäjä kaveriks : nikomatiasrauhal eli mun käyttäjä. kun oote lähettänyt ystävän lisäys pyynnön nii kirjottakaa mulle viesti : bad company 2 nii sitte tiiän et pelaat bad company kakkosta ja siten me voidaan pelata samassa serverissä !!!!!!! eli siis kaikilla joilla on bad company 2 nii lisätkää mun kaveriks!!11
- n.rauhala
Rooopppi kirjoitti:
Eli mitä NYT pitäisi tehdä?ei singleplayerillä tee mitää onlines jote sitä ei oo pakko vetää kun kerra oot vetäny sen jo kerran nii lataa se vaa uudestaa ei sun oo pakko vetää sitä uudestaa !!!
- voi vittu
voi helveti tää peli on ihan perseeeeeeestä voi helvetti ihan syvältä olin 31lvl ja sit joku saatanan hosti on poistanu mun tilin ja oon 1lvl ja kolme asetta ja oli mulla 5kpl platinaaki ja sit voi vittu joku saatanan gyntteri menny rikkoo mun tilin voi helvetti että vituttaa!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108