Milloin niitä tankkausviisumeita alkaa saada? On kuulunut huhupuheita, että pian pitäis saada...
Tankkausviisumi
15
633
Vastaukset
- tankille
Tankkausviisumeita saa 01.04 lähtien. Vuosiviisumin hinta 30 euroa.
Kahden vuoden viisumin hinta 50 euroa.
www.tankkivisa.net- 1.4
Melko varma tieto on, että 1.4 sellaisen saa Suomen puolen passintarkastuksesta.
Pitää vaan entisellä viisumilla olla matkoja vähintään 50 kpl vuoden aikana. Homma käy niin, että entisen viisumin päälle laitetaan tarra, "tankkaaja" Tämä uusi viisumi oikeuttaa myös jonon ohitukseen, takaisin Venäjältä, yhden kerran.... - tankkaaja
aikaista julkaista aprilli pilaa
- Uneksijat
tankkaaja kirjoitti:
aikaista julkaista aprilli pilaa
Kyllä tuo asia on täyttä puppua. Ei tule tankkaus viisumia 1.4, eikä sen jälkeen.
Jonkun himotankkaajan märkä päiväuni varmaan. - novie idea
Uneksijat kirjoitti:
Kyllä tuo asia on täyttä puppua. Ei tule tankkaus viisumia 1.4, eikä sen jälkeen.
Jonkun himotankkaajan märkä päiväuni varmaan.ABC vois myöntää vaikka tankkausviisumeita kotimaan asemille jos Lukoil ei myönnä vielä niitä ollenkaan. Mikäköhän saa kuvittelemaan että Venäjällä olisi intressejä myöntää tankkausviisumeja suhnille tai bribaltikeille, nämä muodostavat vain promillen osia öljyn myynnistä tulevista valtion tuloista verrattuna menoihin (tulli, rajavariolaitos jne).
Kyllähän ainut tervehdyttävä toimenpide rajaliikenteessä olisi vaikka 10 tai 20 tunnin sääntö. - pjinn
novie idea kirjoitti:
ABC vois myöntää vaikka tankkausviisumeita kotimaan asemille jos Lukoil ei myönnä vielä niitä ollenkaan. Mikäköhän saa kuvittelemaan että Venäjällä olisi intressejä myöntää tankkausviisumeja suhnille tai bribaltikeille, nämä muodostavat vain promillen osia öljyn myynnistä tulevista valtion tuloista verrattuna menoihin (tulli, rajavariolaitos jne).
Kyllähän ainut tervehdyttävä toimenpide rajaliikenteessä olisi vaikka 10 tai 20 tunnin sääntö.toiset ymmärs jutun ja toiset taas ei....heh
- todellisuuteen
pjinn kirjoitti:
toiset ymmärs jutun ja toiset taas ei....heh
Jokunen vuosi sitten Venäjä ajoi kovasti viisumivapautta EU-maihin ja Suomeen, kun venäläisille selvisi että viisumivapauden tulisi olla molemminpuolista eli EU-kansalaiset saisivat myös viisumivapauden Venäjälle, venäläiset hautasivat vaatimuksensa kaikessa hiljaisuudessa.
Eli jos suurvallalla on päiväunia "viisumivapaudesta", ei kai ihme jos "tankkaajallakin" on omat unelmansa. - 2015
todellisuuteen kirjoitti:
Jokunen vuosi sitten Venäjä ajoi kovasti viisumivapautta EU-maihin ja Suomeen, kun venäläisille selvisi että viisumivapauden tulisi olla molemminpuolista eli EU-kansalaiset saisivat myös viisumivapauden Venäjälle, venäläiset hautasivat vaatimuksensa kaikessa hiljaisuudessa.
Eli jos suurvallalla on päiväunia "viisumivapaudesta", ei kai ihme jos "tankkaajallakin" on omat unelmansa.2015 tulee voimaan tuo venäläisten päiväuni. Kai se ois parempi tankkaajien muuttaa Venäjälle, sinne tankkien viereen oottelemaan sitä autuutta.
- 20 h
novie idea kirjoitti:
ABC vois myöntää vaikka tankkausviisumeita kotimaan asemille jos Lukoil ei myönnä vielä niitä ollenkaan. Mikäköhän saa kuvittelemaan että Venäjällä olisi intressejä myöntää tankkausviisumeja suhnille tai bribaltikeille, nämä muodostavat vain promillen osia öljyn myynnistä tulevista valtion tuloista verrattuna menoihin (tulli, rajavariolaitos jne).
Kyllähän ainut tervehdyttävä toimenpide rajaliikenteessä olisi vaikka 10 tai 20 tunnin sääntö.Yks ääni heti tuolle 20 tunnin säännölle. Jos se avaisi noiden tankkaajien silmiä pikkaisen.
- asialle
20 h kirjoitti:
Yks ääni heti tuolle 20 tunnin säännölle. Jos se avaisi noiden tankkaajien silmiä pikkaisen.
tankkaajien silmät pitäis avata??? bensa on ryssälässä halvempaa ja se on fakta!!
- viisumivapautta
2015 kirjoitti:
2015 tulee voimaan tuo venäläisten päiväuni. Kai se ois parempi tankkaajien muuttaa Venäjälle, sinne tankkien viereen oottelemaan sitä autuutta.
Viisumivapautta Venäjä ja EU:n (Suome) välille ei ole näköpiirissä ainakaan ennen vuotta 2025 jos silloinkaan asia on molemmin puolin haudattu.
http://www.upi-fiia.fi/fi/news/615/ - harrastus sekin
asialle kirjoitti:
tankkaajien silmät pitäis avata??? bensa on ryssälässä halvempaa ja se on fakta!!
Kyllä bensa tietenkin siellä on halvempaa. Mutta vierestä seuranneena huomaa, että perin monella tankkaajalla on ajatusmaailma hämärtynyt. Elämässä ainoa asia on tankkaaminen "halvalla". Aikaa, vaivaa yms. säästämättä. Omasta mielestä kovin ihmeellistä olisi herätä aamukolmelta ja lähteä tankkaamaan autoa.
Toki jokainen saa valita harrastuksensa. - ????
harrastus sekin kirjoitti:
Kyllä bensa tietenkin siellä on halvempaa. Mutta vierestä seuranneena huomaa, että perin monella tankkaajalla on ajatusmaailma hämärtynyt. Elämässä ainoa asia on tankkaaminen "halvalla". Aikaa, vaivaa yms. säästämättä. Omasta mielestä kovin ihmeellistä olisi herätä aamukolmelta ja lähteä tankkaamaan autoa.
Toki jokainen saa valita harrastuksensa.V..ttua sinä siellä sitten kolmen aikaan teet????
- =????
???? kirjoitti:
V..ttua sinä siellä sitten kolmen aikaan teet????
Ikävä kyllä, joskus täytyy työn takia olla kolmelta rajan pinnassa. Kaipa sinne ei viitsi sen takia vapaa-ajalla mennäkään.
- Hujokki...
???? kirjoitti:
V..ttua sinä siellä sitten kolmen aikaan teet????
Kolmelta aamulla on hyvä aika olla tullissa jos tahtoo ajaa Pietarin ohi ennen aamuruuhkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664