Tankkausviisumi

ja äkkiä!

Milloin niitä tankkausviisumeita alkaa saada? On kuulunut huhupuheita, että pian pitäis saada...

15

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tankille

      Tankkausviisumeita saa 01.04 lähtien. Vuosiviisumin hinta 30 euroa.
      Kahden vuoden viisumin hinta 50 euroa.
      www.tankkivisa.net

      • 1.4

        Melko varma tieto on, että 1.4 sellaisen saa Suomen puolen passintarkastuksesta.
        Pitää vaan entisellä viisumilla olla matkoja vähintään 50 kpl vuoden aikana. Homma käy niin, että entisen viisumin päälle laitetaan tarra, "tankkaaja" Tämä uusi viisumi oikeuttaa myös jonon ohitukseen, takaisin Venäjältä, yhden kerran....


      • tankkaaja

        aikaista julkaista aprilli pilaa


      • Uneksijat
        tankkaaja kirjoitti:

        aikaista julkaista aprilli pilaa

        Kyllä tuo asia on täyttä puppua. Ei tule tankkaus viisumia 1.4, eikä sen jälkeen.
        Jonkun himotankkaajan märkä päiväuni varmaan.


      • novie idea
        Uneksijat kirjoitti:

        Kyllä tuo asia on täyttä puppua. Ei tule tankkaus viisumia 1.4, eikä sen jälkeen.
        Jonkun himotankkaajan märkä päiväuni varmaan.

        ABC vois myöntää vaikka tankkausviisumeita kotimaan asemille jos Lukoil ei myönnä vielä niitä ollenkaan. Mikäköhän saa kuvittelemaan että Venäjällä olisi intressejä myöntää tankkausviisumeja suhnille tai bribaltikeille, nämä muodostavat vain promillen osia öljyn myynnistä tulevista valtion tuloista verrattuna menoihin (tulli, rajavariolaitos jne).

        Kyllähän ainut tervehdyttävä toimenpide rajaliikenteessä olisi vaikka 10 tai 20 tunnin sääntö.


      • pjinn
        novie idea kirjoitti:

        ABC vois myöntää vaikka tankkausviisumeita kotimaan asemille jos Lukoil ei myönnä vielä niitä ollenkaan. Mikäköhän saa kuvittelemaan että Venäjällä olisi intressejä myöntää tankkausviisumeja suhnille tai bribaltikeille, nämä muodostavat vain promillen osia öljyn myynnistä tulevista valtion tuloista verrattuna menoihin (tulli, rajavariolaitos jne).

        Kyllähän ainut tervehdyttävä toimenpide rajaliikenteessä olisi vaikka 10 tai 20 tunnin sääntö.

        toiset ymmärs jutun ja toiset taas ei....heh


      • todellisuuteen
        pjinn kirjoitti:

        toiset ymmärs jutun ja toiset taas ei....heh

        Jokunen vuosi sitten Venäjä ajoi kovasti viisumivapautta EU-maihin ja Suomeen, kun venäläisille selvisi että viisumivapauden tulisi olla molemminpuolista eli EU-kansalaiset saisivat myös viisumivapauden Venäjälle, venäläiset hautasivat vaatimuksensa kaikessa hiljaisuudessa.
        Eli jos suurvallalla on päiväunia "viisumivapaudesta", ei kai ihme jos "tankkaajallakin" on omat unelmansa.


      • 2015
        todellisuuteen kirjoitti:

        Jokunen vuosi sitten Venäjä ajoi kovasti viisumivapautta EU-maihin ja Suomeen, kun venäläisille selvisi että viisumivapauden tulisi olla molemminpuolista eli EU-kansalaiset saisivat myös viisumivapauden Venäjälle, venäläiset hautasivat vaatimuksensa kaikessa hiljaisuudessa.
        Eli jos suurvallalla on päiväunia "viisumivapaudesta", ei kai ihme jos "tankkaajallakin" on omat unelmansa.

        2015 tulee voimaan tuo venäläisten päiväuni. Kai se ois parempi tankkaajien muuttaa Venäjälle, sinne tankkien viereen oottelemaan sitä autuutta.


      • 20 h
        novie idea kirjoitti:

        ABC vois myöntää vaikka tankkausviisumeita kotimaan asemille jos Lukoil ei myönnä vielä niitä ollenkaan. Mikäköhän saa kuvittelemaan että Venäjällä olisi intressejä myöntää tankkausviisumeja suhnille tai bribaltikeille, nämä muodostavat vain promillen osia öljyn myynnistä tulevista valtion tuloista verrattuna menoihin (tulli, rajavariolaitos jne).

        Kyllähän ainut tervehdyttävä toimenpide rajaliikenteessä olisi vaikka 10 tai 20 tunnin sääntö.

        Yks ääni heti tuolle 20 tunnin säännölle. Jos se avaisi noiden tankkaajien silmiä pikkaisen.


      • asialle
        20 h kirjoitti:

        Yks ääni heti tuolle 20 tunnin säännölle. Jos se avaisi noiden tankkaajien silmiä pikkaisen.

        tankkaajien silmät pitäis avata??? bensa on ryssälässä halvempaa ja se on fakta!!


      • viisumivapautta
        2015 kirjoitti:

        2015 tulee voimaan tuo venäläisten päiväuni. Kai se ois parempi tankkaajien muuttaa Venäjälle, sinne tankkien viereen oottelemaan sitä autuutta.

        Viisumivapautta Venäjä ja EU:n (Suome) välille ei ole näköpiirissä ainakaan ennen vuotta 2025 jos silloinkaan asia on molemmin puolin haudattu.
        http://www.upi-fiia.fi/fi/news/615/


      • harrastus sekin
        asialle kirjoitti:

        tankkaajien silmät pitäis avata??? bensa on ryssälässä halvempaa ja se on fakta!!

        Kyllä bensa tietenkin siellä on halvempaa. Mutta vierestä seuranneena huomaa, että perin monella tankkaajalla on ajatusmaailma hämärtynyt. Elämässä ainoa asia on tankkaaminen "halvalla". Aikaa, vaivaa yms. säästämättä. Omasta mielestä kovin ihmeellistä olisi herätä aamukolmelta ja lähteä tankkaamaan autoa.
        Toki jokainen saa valita harrastuksensa.


      • ????
        harrastus sekin kirjoitti:

        Kyllä bensa tietenkin siellä on halvempaa. Mutta vierestä seuranneena huomaa, että perin monella tankkaajalla on ajatusmaailma hämärtynyt. Elämässä ainoa asia on tankkaaminen "halvalla". Aikaa, vaivaa yms. säästämättä. Omasta mielestä kovin ihmeellistä olisi herätä aamukolmelta ja lähteä tankkaamaan autoa.
        Toki jokainen saa valita harrastuksensa.

        V..ttua sinä siellä sitten kolmen aikaan teet????


      • =????
        ???? kirjoitti:

        V..ttua sinä siellä sitten kolmen aikaan teet????

        Ikävä kyllä, joskus täytyy työn takia olla kolmelta rajan pinnassa. Kaipa sinne ei viitsi sen takia vapaa-ajalla mennäkään.


      • Hujokki...
        ???? kirjoitti:

        V..ttua sinä siellä sitten kolmen aikaan teet????

        Kolmelta aamulla on hyvä aika olla tullissa jos tahtoo ajaa Pietarin ohi ennen aamuruuhkia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe