tahtoo skootterin

kuumetta on

Moi! onko merkeillä eroa,kestävyys,osien saanti yms. kun ajatellaan luokkaa 250-400:a hintaluokka 2000-3000e! toinenmerkki voi olla uusi,toinen 5-10v vanha! ajoja ei paljon tule,maximi 3000km vuosittain! mitä suosittelette! saa myös tarjota!

6

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 163cc

      Ostin itse eilen 200 kuutoisen Kymcon. Lukemissani nettiarviossa ei Kymcon peoplea pidetty ihan paskana ja hankintahintakin siedettävä. Luotettavuus lienee hyvää ja laatustandardin pitäisi olla Kymcolla paikallaan. En halunut pistää 4000 tonnia japskiin tai eurooppalaiseen (joka kuitenkin olisi valmistettu Kiinassa), koska kyseessä on eka oma pyörä. Tällä nyt harjoitellaan. Jos sitten tykkään skobosta, on se ihan kivaa, jos kilsoja tulee vähän, ei kirvele liikaa lompakossa. Myöhemmin voi sitten vaihtaa kalliimpaan ja isompaan...

      • seppoo

        huomasin et siinä on vain 1kw enemmän tehoa kuin 125cc. kulkeeko se kunnolla 100km tunnis? vai ookko vielä kerennyt kokeilee! oliko hinta se 3000e,vai millä sai?


      • ...kallista

        > 4000 tonnia japskiin

        Moottoripyöräily on kallista mutta tuo kyllä ampui ylitse oikein kybällä! 4000 tonnia on 4 miljoonaa! (euroa?)


      • 163cc
        seppoo kirjoitti:

        huomasin et siinä on vain 1kw enemmän tehoa kuin 125cc. kulkeeko se kunnolla 100km tunnis? vai ookko vielä kerennyt kokeilee! oliko hinta se 3000e,vai millä sai?

        En ole kokeilut, vielä. Kunhan lumet sulaa niin sitten. Huippuja luvattu noin 110kh/h. Vuosimalli oli 2008, pyynti oli 2500 egeä, sain vielä ihan kivasti tingattua siitäkin vähän pois (-300).

        Joo, ja sorry tarkoitin siis 4000 euroa tai 4 tuhatta euroa... Elämä on...

        Enpä minä Kymcoa tehojen takia ostanut, piikillä pääsisi lujempaa ja tehojakin olisi enemmän. Kysymys on pikemminkin periaatteesta, ei kehtaa enää piikillä ajaa !)


      • seppoo
        163cc kirjoitti:

        En ole kokeilut, vielä. Kunhan lumet sulaa niin sitten. Huippuja luvattu noin 110kh/h. Vuosimalli oli 2008, pyynti oli 2500 egeä, sain vielä ihan kivasti tingattua siitäkin vähän pois (-300).

        Joo, ja sorry tarkoitin siis 4000 euroa tai 4 tuhatta euroa... Elämä on...

        Enpä minä Kymcoa tehojen takia ostanut, piikillä pääsisi lujempaa ja tehojakin olisi enemmän. Kysymys on pikemminkin periaatteesta, ei kehtaa enää piikillä ajaa !)

        niin katoin et uuden saa 3000e. voihan se vääntö viedä kovempaa kuin 125:n,vaikka tehoero vain 1kw. Minä en maksa pelkästä tilavuudenlisäyksestä verraten125,yhtään euroa jos kulku ei paranisi! uskon kyllä et väännönlisäys lisää kulkuakin! no täähän on helpoimpia asioita testiä kun baanat sulaa! enkä muuten ees huomannut tuota nimellistä hintavirhettä!! uuden hintaa tarkotin!


      • 163cc
        seppoo kirjoitti:

        niin katoin et uuden saa 3000e. voihan se vääntö viedä kovempaa kuin 125:n,vaikka tehoero vain 1kw. Minä en maksa pelkästä tilavuudenlisäyksestä verraten125,yhtään euroa jos kulku ei paranisi! uskon kyllä et väännönlisäys lisää kulkuakin! no täähän on helpoimpia asioita testiä kun baanat sulaa! enkä muuten ees huomannut tuota nimellistä hintavirhettä!! uuden hintaa tarkotin!

        Kelejä odotellessa. Toivottavasti löydät itsellesi jonkun vimpaimen. Googletin muuten ajankuluksi millaisia viriosia voisi Kymcoon asentaa, vähissä näyttäisivät olevan ( Uusi variaattori, rullat ja isompi pönttö) . Muihin people malleihin; 50cc, piikiin ja 150cc ja 250cc osia on tarjolla huomattavasti enemmän kuin juuri 200s:ään. Täytyy huollon yhteydessä puhella, mitä voisi järkevän budjetin sisällä tehdä kulun piristämiseksi !)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe