No voi elämän kevät!

Voi ei!

Ei enää yhtään huvita käydä ostoksilla eräässä kaupassa josta ei saa enää erästä maitoa.

23

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on paha juttu

      Moi!

      Jepjep.
      Mainostamisen kyttäily kuolettaa koko palstan !

      Mie olen käynyt maitoni LIDLISTÄ ja joskus OLTERMANNISTA !

      Tänäänkin kävin Tietotapiossa, Kesportissa, Tokmannilla, Verovirastossa ja entisellä Esso huoltsikalla !

      • ..PIIP...

        ..kävin myös Autotalo Laakkosessakin.
        Tv;Kuotta. Suolistokaasuhanuristi.


      • ..PIIP... kirjoitti:

        ..kävin myös Autotalo Laakkosessakin.
        Tv;Kuotta. Suolistokaasuhanuristi.

        Lieksassa vielä tuotetaan maitoa ja tänne rahdataan joihinkin kauppoihin ulkolaista maitoa, samankaltaisesta asiasta tuli häly ja asian nosti esille pääministeri poikotoimalla eteläsuomessa esiintyvää kauppaketjua ,jossa hän on ennen asioinut nyt pääministeri vaihtaa kauppaa koska hän ei sieltä saa kotimaista maitoa. MK


      • Köyhä ja työtön

        Hyvä että Lieksastakin saa maitoa alle 70 senttiä litra. Mulle on ihan sama minkä maan lehmästä se on lähtöisin. Kyllä ministerikin on osannut pitää huolen omista eduistaan ja niin pidän minäkin....

        Terveisin: Köyhä ja työtön.


      • litran piimä
        markkukorpinen kirjoitti:

        Lieksassa vielä tuotetaan maitoa ja tänne rahdataan joihinkin kauppoihin ulkolaista maitoa, samankaltaisesta asiasta tuli häly ja asian nosti esille pääministeri poikotoimalla eteläsuomessa esiintyvää kauppaketjua ,jossa hän on ennen asioinut nyt pääministeri vaihtaa kauppaa koska hän ei sieltä saa kotimaista maitoa. MK

        Ei muuten saa enää julkisuutta niin keksi hätäpäissään tuon. Aiemmin pääsi julkisuuteen pääministeri, kun otti haaremiinsa uuden vosun. Kauppaketju poikotoi kepulaisia lopettamalla puoluetuen. Se siitä.


    • Knaa

      Jos osaa laskea yhteen 1 1 niin vastaus tähän kysymykseen ihan selvä. Miks kukaan ostaisi melkein euron hintaista maitoa jos 200 metrin päästä saa alle 70 centillä, hintoja vertailemalla säästän ainakin minä yli 40 euroa kuukaudessa perheen ruokamenoissa ilman joensuuhun ajamista. Bensankin hinnassa saa hyvät bonukset kun iltakävelyllä katselee asemien valomainoksia.

      • kannatan

        luulisi olevan pääministerillä olevan suurempiakin asioita pohdittavana julkisuudessa kuin se perinteinen valio livalkoinen- litku loppunut kaupasta...EN OSTA enää mitään, vaihdan kauppaa...ottakaa edes selvää mikä on kotimaista mikä ulkomaista,jolla ei ole kuitenkaan mitään merkitystä ainakaan meikäläiselle,paitsi hinta...hyvää tässä on kuitenkin se että kuluttajille on valinnan varaa,kannatan kilpailua enkä mitään monopoli asemaa


      • oikeus ostaa

        halvinta ja mitä vielä, laatukin on parempaa, kuin kotimainen tuote, siis ostakaa halvinta, niin säästätte selvää rahaa! Kotimaistakin voi ostaa, jos saa halvalla?


    • jokaisella

      ostos reissulla, jos säästät vaikka n. 10€, mitä se on kuukaudessa ja mitä vuodessa, äkki arvaten n. 500 - 700€ vuodessako?

    • Egyktinkorpi

      Eikös se ole imeväisten juoma kai yli-kymmenen vuotiaat on jo siirtyneet keppanaan ja
      muihin Bio-tooppeihin ja taitaa olla samaa Maitoa sekin Ruotsin maito Suomessa lypsettyä
      vähän egolokisesti rahdattu Ruotsiin purkitettavaksi asiaan voi kommendoita ainakin
      Kuotta se on se Oikaisupäällikkö siellä

      • Oletteko ajatelleet sitä asiaa,että välilliset vaikutukset myös maataloudesta tulee muillekin työnä ja toimeentulona.
        Olemme tietysti nyt EU ssa mutta kuinka edulliseksi sen myötä tuo ruokakoppa tuli.Mitenkä käytetään sitten lähiruokaa kun kaikki asiat tulee kilpailuttaa, kyllä hankinnat myös Kaupungilla tahtoo menneä lieksalaisten yrittäjien osalta toisinaan ohi sitä haluan muistuttaa.MK


      • Ärhäkkä
        markkukorpinen kirjoitti:

        Oletteko ajatelleet sitä asiaa,että välilliset vaikutukset myös maataloudesta tulee muillekin työnä ja toimeentulona.
        Olemme tietysti nyt EU ssa mutta kuinka edulliseksi sen myötä tuo ruokakoppa tuli.Mitenkä käytetään sitten lähiruokaa kun kaikki asiat tulee kilpailuttaa, kyllä hankinnat myös Kaupungilla tahtoo menneä lieksalaisten yrittäjien osalta toisinaan ohi sitä haluan muistuttaa.MK

        En voi muuta, kuin omasta puolesta vastata. Olen köyhänä ollut Liidelin vakiokäyttäjä, ja plussakortin vuosia omistaneena silloin tällöin kävisen myös Oltermannissa. Pikkuhiljaa huomasin, että on muitakin edullisempia kauppoja Lieksassa eli juuri S-market! 30% alennuksella saa pakkaseen köyhä monet lihat, joihin ei ole varaa oikealla hinnalla ja maito, jota suurperheessä kuluu kymmeniä litroja kuukaudessa. Vaikka miten olen luomuihminen ja kotimaan kannattaja, ei vaihtoehtoja köyhällä ole. OSTAT SIELTÄ, MISTÄ SAAT HALVIMMALLA!!! Ja totean nyt, että todellakaan en ole huomannut minkäänlaista eroa ruotsalaisessa ja suomalaisessa maidossa, ihan ovat molemmat juotavia, hinta vaan on erilainen.

        Mutta lihojen liimaukseen kiinnitin sitäkin enemmän huomiota, olen KARPPAAJA! En suostu ostamaan lihaa, joka on teurasJÄTETTÄ ja se sitten liimaillaan paistiksi tms. Kohta on helvetin lähellä, että alan kasvissyöjäksi. Ja epäilijöille tiedoksi, kasviksia voi kasvattaa vuokraviljelmillä tai jopa omalla pihalla/parvekkeella;)


      • jouksuttaapi
        Ärhäkkä kirjoitti:

        En voi muuta, kuin omasta puolesta vastata. Olen köyhänä ollut Liidelin vakiokäyttäjä, ja plussakortin vuosia omistaneena silloin tällöin kävisen myös Oltermannissa. Pikkuhiljaa huomasin, että on muitakin edullisempia kauppoja Lieksassa eli juuri S-market! 30% alennuksella saa pakkaseen köyhä monet lihat, joihin ei ole varaa oikealla hinnalla ja maito, jota suurperheessä kuluu kymmeniä litroja kuukaudessa. Vaikka miten olen luomuihminen ja kotimaan kannattaja, ei vaihtoehtoja köyhällä ole. OSTAT SIELTÄ, MISTÄ SAAT HALVIMMALLA!!! Ja totean nyt, että todellakaan en ole huomannut minkäänlaista eroa ruotsalaisessa ja suomalaisessa maidossa, ihan ovat molemmat juotavia, hinta vaan on erilainen.

        Mutta lihojen liimaukseen kiinnitin sitäkin enemmän huomiota, olen KARPPAAJA! En suostu ostamaan lihaa, joka on teurasJÄTETTÄ ja se sitten liimaillaan paistiksi tms. Kohta on helvetin lähellä, että alan kasvissyöjäksi. Ja epäilijöille tiedoksi, kasviksia voi kasvattaa vuokraviljelmillä tai jopa omalla pihalla/parvekkeella;)

        Hai!

        Kyllähän siinä ei ole eroa ramppaako halvan perässä köyhä vaiko rikas!
        Pikemminkin olen huomannut että hyvätuloistet ne juoksee tarjousten perässä, sillä tarjous/alennusmyynneissä näkyy yllättävän paljon varaakkampia, porvarit tuntuu olevan ihan etunenässä.

        Toki pistääpä se juoksemaan olipa mitä yhteiskuntaluokkaa tahansa, jos kahvipaketti on jossain melkein puolta halvempi!

        Toiset taas tuntuu käyvän ihan joensuussa asti ostamassa ruokaa, kun se muka on siellä niin halpaa!
        Kyllähän en perkele joensuuhun ajele sapuskan takia, kun sitä saa yhtä edullisesti Lieksastakin!

        Tv:Kuotta, tutkijaneuvojakonsulentti.


      • jouksuttaapi kirjoitti:

        Hai!

        Kyllähän siinä ei ole eroa ramppaako halvan perässä köyhä vaiko rikas!
        Pikemminkin olen huomannut että hyvätuloistet ne juoksee tarjousten perässä, sillä tarjous/alennusmyynneissä näkyy yllättävän paljon varaakkampia, porvarit tuntuu olevan ihan etunenässä.

        Toki pistääpä se juoksemaan olipa mitä yhteiskuntaluokkaa tahansa, jos kahvipaketti on jossain melkein puolta halvempi!

        Toiset taas tuntuu käyvän ihan joensuussa asti ostamassa ruokaa, kun se muka on siellä niin halpaa!
        Kyllähän en perkele joensuuhun ajele sapuskan takia, kun sitä saa yhtä edullisesti Lieksastakin!

        Tv:Kuotta, tutkijaneuvojakonsulentti.

        Mulle kyllä kelpaa eilinen ruisleipä ja jos samana päivänä valmistan ruuan niin kyllä sillä tavoin myös säästää alennuspaketin ostamalla mutta ostan mistä kaupasta vaan ja olen siksi hieman pornah porvari ja oikein pitkänenäänen. mutta en viitsi niiden kahvikupposten perässä juosta MK


      • Ärhäkkä
        markkukorpinen kirjoitti:

        Mulle kyllä kelpaa eilinen ruisleipä ja jos samana päivänä valmistan ruuan niin kyllä sillä tavoin myös säästää alennuspaketin ostamalla mutta ostan mistä kaupasta vaan ja olen siksi hieman pornah porvari ja oikein pitkänenäänen. mutta en viitsi niiden kahvikupposten perässä juosta MK

        Käytiinpä kurssilla tutustmassa "rokkikukkoon" (joka on suoraan otettu logoineen päivneen" lasten elokuvasta ROKKIKUKKO (tämä piirretty meillä edelleen) ;). Tätä yritys "hyödyntää" ja hyin menee, niin pitään, kun joku MEISTÄ älyää ilmoitta, että tuotebrändi on jo olemassa heheehheeheeee. Puhumattakaan, että ostin kyseisen kukon enisn kaupasta ja sen jälkeen yrtiyksestä suoraan...savolaisena en ole tottunut, että kukkoa syödään tai valmistetaan vehnäjuhoon pelkästään!!!! Nooh, tämä n keskustelun paikka, koska Kuhmolaisten kylässä sain vehnäkukkoa!!! Ja kysyin, mikä ihmeen pohja tämä on? Savolaisena olen tottunut saamaan kunnon ruiskuorta!

        Ja todellakin meillä on vastaava LASTENVIDEO-ROKKIKUKKO LOGOINEEN PÄIVINEEN OLEMASSA; joten tuolla eivät voi jatkaa, muuten nostan yritykselle hatua, jos eivät kopioi jo olemassa olevaa brändiä, jota siis NYT TEKEVÄT!!!


      • niinhän siinä
        Ärhäkkä kirjoitti:

        En voi muuta, kuin omasta puolesta vastata. Olen köyhänä ollut Liidelin vakiokäyttäjä, ja plussakortin vuosia omistaneena silloin tällöin kävisen myös Oltermannissa. Pikkuhiljaa huomasin, että on muitakin edullisempia kauppoja Lieksassa eli juuri S-market! 30% alennuksella saa pakkaseen köyhä monet lihat, joihin ei ole varaa oikealla hinnalla ja maito, jota suurperheessä kuluu kymmeniä litroja kuukaudessa. Vaikka miten olen luomuihminen ja kotimaan kannattaja, ei vaihtoehtoja köyhällä ole. OSTAT SIELTÄ, MISTÄ SAAT HALVIMMALLA!!! Ja totean nyt, että todellakaan en ole huomannut minkäänlaista eroa ruotsalaisessa ja suomalaisessa maidossa, ihan ovat molemmat juotavia, hinta vaan on erilainen.

        Mutta lihojen liimaukseen kiinnitin sitäkin enemmän huomiota, olen KARPPAAJA! En suostu ostamaan lihaa, joka on teurasJÄTETTÄ ja se sitten liimaillaan paistiksi tms. Kohta on helvetin lähellä, että alan kasvissyöjäksi. Ja epäilijöille tiedoksi, kasviksia voi kasvattaa vuokraviljelmillä tai jopa omalla pihalla/parvekkeella;)

        sitten käy, kun aina sen halvimman perässä juoksee, että palvelu läheltä katoaa. Jos käytettäisiin lähellä olevaa, lähellä tuotettua palvelua, luotaisiin myös hyvinvointia siihen lähelle. Mutta kun ei. Halvimman perässä juostaan ja työttömyyttä aikaan saadaan! Hiphurraa! (no tietenkin, kun läheltä olevalta ostaa, saattaa se saamarin naapuri myös rikastua. siksi mieluummin sieltä kasvottomasta S-ketjusta)..


      • osteltu
        markkukorpinen kirjoitti:

        Mulle kyllä kelpaa eilinen ruisleipä ja jos samana päivänä valmistan ruuan niin kyllä sillä tavoin myös säästää alennuspaketin ostamalla mutta ostan mistä kaupasta vaan ja olen siksi hieman pornah porvari ja oikein pitkänenäänen. mutta en viitsi niiden kahvikupposten perässä juosta MK

        Hai!

        Joopa joo.
        Onhan tuota pariinkin kertaan oltu samaan aikaan Tokmannin kassajonossa peräkkäin!
        Kummallakin käsissä kahvipaketit. Porvari tietenkin etummaisena, sillä eihän kunnon työväenaatteen edustaja koskaa päästä porvaria selkänsä taakse.
        Viimeksi hölistiin jotain yleismaailmallista iltasanomien otsikon johdattamana..en kylläkään enää muista mitä.

        Tv:Kuotta, se virnuileva kujuuni.


      • niinhän siinä kirjoitti:

        sitten käy, kun aina sen halvimman perässä juoksee, että palvelu läheltä katoaa. Jos käytettäisiin lähellä olevaa, lähellä tuotettua palvelua, luotaisiin myös hyvinvointia siihen lähelle. Mutta kun ei. Halvimman perässä juostaan ja työttömyyttä aikaan saadaan! Hiphurraa! (no tietenkin, kun läheltä olevalta ostaa, saattaa se saamarin naapuri myös rikastua. siksi mieluummin sieltä kasvottomasta S-ketjusta)..

        maetoo suat kun ostat meijerin myymälästä 4 litran kevytmaetopeilarin ja kipität maetotilalle ruinoomaan ämpäriin täätettä. Yön yli kun jiäkuapissa maetoo piät, niin uamulla suat kevytmaetoo peilarin alaosassa olevasta letkusta. Kermat on noussunna pinnalle, pistä ne kahviis tae anna vaekka nuapurin kissalle. Jos muutamen tunnin jaksat pitempään uotella, niin suat ihan yksrosenttista maetoohi tehtyy. Meiltä suapi maetoo 2 litroo eurolla. Veroneen päivineen. Samalla tuet suorraan paekallista tuotantoo.


    • öndfsb

      Taas näitä lieksalaisia, jotka eivät ota asioista edes ensin selvää!

    • Lieksasan vittula

      Lieksa on pieni paikkakunta jossa seurataan toisten asioita eli syräytyneitä työttömiä, köyhiä, kyllä on vituttanut käydä kaupassa kun seurataan ostoksia eli onko sosiaalitoimen asiakas ostolappu kourassaan.Eiköhän se köyhäkin syrjäytynyt maitopurkin hae vaikka hevonvitusta

      • vieläkään

        oo männynnä perille, että köyhä ja apujen varassa ostavat halvimmasta liikkeestä, halvimmalla ja sitten kun rikastuuvat, niin sitten jatketaan vaan sitä rikastumista.


      • Hiljaa - maitotyttö
        vieläkään kirjoitti:

        oo männynnä perille, että köyhä ja apujen varassa ostavat halvimmasta liikkeestä, halvimmalla ja sitten kun rikastuuvat, niin sitten jatketaan vaan sitä rikastumista.

        Hih! Kiva huomata, että meissä kuluttajissa on voimaa. Ainakin tällä kerralla HOK-Elanto perui päätöksensä ja niinpä Valion perusmaidot palaavat "hokin" hyllyyn.
        Hehheeeh-ehehehehehehehehehehehehehhhhh! HIK!


      • tiettoo
        Hiljaa - maitotyttö kirjoitti:

        Hih! Kiva huomata, että meissä kuluttajissa on voimaa. Ainakin tällä kerralla HOK-Elanto perui päätöksensä ja niinpä Valion perusmaidot palaavat "hokin" hyllyyn.
        Hehheeeh-ehehehehehehehehehehehehehhhhh! HIK!

        miksi ruotsalaiset ovat isompia, viisaampia ja hoikempia, vieläpä kauniimpiakkii, kun myö suomalaiset? "Arlassa" sen voima on!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe