Aina keskustellaan näistä Kauhasten ravintoloista,että nää on jotenkin huonoja.Mut mitäs te olette mieltä tästä LÄNNENTIESTÄ ,kaveri saa tehdä mitä vaan,onhan sillä hyvä bonsari,eli sen liikeen haltia,läheinen (kauppias),luulisin,että hän sen varmaan omistaakin,on tosiaan ALAMAALIMAN paikka.Mut kertokaa mielipiteenne paikasta.
MIKÄS TÄÄ
9
647
Vastaukset
- istuva härkä
saa siellä ainakin rahoilleen vastinetta ei tarvii vesipaukkuja juoda ja tullopaa vaihtorahat aina sentilleen oikein takasin.
- lehmä
Eikös siellä länkkärissä sitten jäitä ole lasiin,ompa köyhä paikka,kyllä kierrän kaukaa tollaset paikat.Kukahan tollasen paikan omistaja on,vai onko niitä useampikin.
Jos tykkää karaokesta niin siellä on paras valikoima kappaleita ja henkilökunta pitää huolen ettei asiakkaat sikaile liikaa. Siinä suhteessa nimenomaan, toinen on Savontien grilli. Ei tarvii poliisien juosta jatkuvasti näissä paikoissa.
- mesta
Olen käynnyt paikassa,ei tylympää paikkaa voi hakea,kuin toi on.On niin tympeää porukkaa niin asiakkaat ,kuin ne TARJOILIATKIN,ihan kuin olisvat PASKAN SYÖNNEITÄ,ja tulee ajatus,että miksi te tänne tulette,EN TOSIAAN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN.
- herkk.s.
mesta kirjoitti:
Olen käynnyt paikassa,ei tylympää paikkaa voi hakea,kuin toi on.On niin tympeää porukkaa niin asiakkaat ,kuin ne TARJOILIATKIN,ihan kuin olisvat PASKAN SYÖNNEITÄ,ja tulee ajatus,että miksi te tänne tulette,EN TOSIAAN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN.
Oli niin tai näin, mutta Lännen tiessä on Varkauden parhaat pitsat jokatapauksessa! Harmi vaan, kun sieltä haetaan jo niin paljon, etteivät meinaa keretä tehdä niitä enää enempää.
- Varkkila
herkk.s. kirjoitti:
Oli niin tai näin, mutta Lännen tiessä on Varkauden parhaat pitsat jokatapauksessa! Harmi vaan, kun sieltä haetaan jo niin paljon, etteivät meinaa keretä tehdä niitä enää enempää.
Vielä sentään joku paikka päihittää Prisman kahvion :)
- yamaha rtx
herkk.s. kirjoitti:
Oli niin tai näin, mutta Lännen tiessä on Varkauden parhaat pitsat jokatapauksessa! Harmi vaan, kun sieltä haetaan jo niin paljon, etteivät meinaa keretä tehdä niitä enää enempää.
on kyl parhaat pizzat!!!!!!!namia!
- p-huuleen
varkauden raflat samanlaisia kaikki ei edes kunnon yö kerhoa
- celticwoman
p-huuleen kirjoitti:
varkauden raflat samanlaisia kaikki ei edes kunnon yö kerhoa
mikä on kunnon yökerho??? populaa on hiukan vähemmän kuin esmes hesas tai manses, puhumattakaan tietty mantereen toisella puolella olevista baareista, joten kun oikealla asenteella liikenteessä ja meet raflaan täällä varkaudessa niin kyllä se ihan yökerholta tuntuu..:) siis tarpeeks vaan ilolientä huiviin ja asennetta niin kyllä lähtee. Ja aamulla on ihan yhtä hyvä darra..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624