MIKÄS TÄÄ

RAVINTOLA

Aina keskustellaan näistä Kauhasten ravintoloista,että nää on jotenkin huonoja.Mut mitäs te olette mieltä tästä LÄNNENTIESTÄ ,kaveri saa tehdä mitä vaan,onhan sillä hyvä bonsari,eli sen liikeen haltia,läheinen (kauppias),luulisin,että hän sen varmaan omistaakin,on tosiaan ALAMAALIMAN paikka.Mut kertokaa mielipiteenne paikasta.

9

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • istuva härkä

      saa siellä ainakin rahoilleen vastinetta ei tarvii vesipaukkuja juoda ja tullopaa vaihtorahat aina sentilleen oikein takasin.

      • lehmä

        Eikös siellä länkkärissä sitten jäitä ole lasiin,ompa köyhä paikka,kyllä kierrän kaukaa tollaset paikat.Kukahan tollasen paikan omistaja on,vai onko niitä useampikin.


    • Jos tykkää karaokesta niin siellä on paras valikoima kappaleita ja henkilökunta pitää huolen ettei asiakkaat sikaile liikaa. Siinä suhteessa nimenomaan, toinen on Savontien grilli. Ei tarvii poliisien juosta jatkuvasti näissä paikoissa.

      • mesta

        Olen käynnyt paikassa,ei tylympää paikkaa voi hakea,kuin toi on.On niin tympeää porukkaa niin asiakkaat ,kuin ne TARJOILIATKIN,ihan kuin olisvat PASKAN SYÖNNEITÄ,ja tulee ajatus,että miksi te tänne tulette,EN TOSIAAN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN.


      • herkk.s.
        mesta kirjoitti:

        Olen käynnyt paikassa,ei tylympää paikkaa voi hakea,kuin toi on.On niin tympeää porukkaa niin asiakkaat ,kuin ne TARJOILIATKIN,ihan kuin olisvat PASKAN SYÖNNEITÄ,ja tulee ajatus,että miksi te tänne tulette,EN TOSIAAN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN.

        Oli niin tai näin, mutta Lännen tiessä on Varkauden parhaat pitsat jokatapauksessa! Harmi vaan, kun sieltä haetaan jo niin paljon, etteivät meinaa keretä tehdä niitä enää enempää.


      • Varkkila
        herkk.s. kirjoitti:

        Oli niin tai näin, mutta Lännen tiessä on Varkauden parhaat pitsat jokatapauksessa! Harmi vaan, kun sieltä haetaan jo niin paljon, etteivät meinaa keretä tehdä niitä enää enempää.

        Vielä sentään joku paikka päihittää Prisman kahvion :)


      • yamaha rtx
        herkk.s. kirjoitti:

        Oli niin tai näin, mutta Lännen tiessä on Varkauden parhaat pitsat jokatapauksessa! Harmi vaan, kun sieltä haetaan jo niin paljon, etteivät meinaa keretä tehdä niitä enää enempää.

        on kyl parhaat pizzat!!!!!!!namia!


      • p-huuleen

        varkauden raflat samanlaisia kaikki ei edes kunnon yö kerhoa


      • celticwoman
        p-huuleen kirjoitti:

        varkauden raflat samanlaisia kaikki ei edes kunnon yö kerhoa

        mikä on kunnon yökerho??? populaa on hiukan vähemmän kuin esmes hesas tai manses, puhumattakaan tietty mantereen toisella puolella olevista baareista, joten kun oikealla asenteella liikenteessä ja meet raflaan täällä varkaudessa niin kyllä se ihan yökerholta tuntuu..:) siis tarpeeks vaan ilolientä huiviin ja asennetta niin kyllä lähtee. Ja aamulla on ihan yhtä hyvä darra..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe