MIKÄS TÄÄ

RAVINTOLA

Aina keskustellaan näistä Kauhasten ravintoloista,että nää on jotenkin huonoja.Mut mitäs te olette mieltä tästä LÄNNENTIESTÄ ,kaveri saa tehdä mitä vaan,onhan sillä hyvä bonsari,eli sen liikeen haltia,läheinen (kauppias),luulisin,että hän sen varmaan omistaakin,on tosiaan ALAMAALIMAN paikka.Mut kertokaa mielipiteenne paikasta.

9

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • istuva härkä

      saa siellä ainakin rahoilleen vastinetta ei tarvii vesipaukkuja juoda ja tullopaa vaihtorahat aina sentilleen oikein takasin.

      • lehmä

        Eikös siellä länkkärissä sitten jäitä ole lasiin,ompa köyhä paikka,kyllä kierrän kaukaa tollaset paikat.Kukahan tollasen paikan omistaja on,vai onko niitä useampikin.


    • Jos tykkää karaokesta niin siellä on paras valikoima kappaleita ja henkilökunta pitää huolen ettei asiakkaat sikaile liikaa. Siinä suhteessa nimenomaan, toinen on Savontien grilli. Ei tarvii poliisien juosta jatkuvasti näissä paikoissa.

      • mesta

        Olen käynnyt paikassa,ei tylympää paikkaa voi hakea,kuin toi on.On niin tympeää porukkaa niin asiakkaat ,kuin ne TARJOILIATKIN,ihan kuin olisvat PASKAN SYÖNNEITÄ,ja tulee ajatus,että miksi te tänne tulette,EN TOSIAAN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN.


      • herkk.s.
        mesta kirjoitti:

        Olen käynnyt paikassa,ei tylympää paikkaa voi hakea,kuin toi on.On niin tympeää porukkaa niin asiakkaat ,kuin ne TARJOILIATKIN,ihan kuin olisvat PASKAN SYÖNNEITÄ,ja tulee ajatus,että miksi te tänne tulette,EN TOSIAAN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN.

        Oli niin tai näin, mutta Lännen tiessä on Varkauden parhaat pitsat jokatapauksessa! Harmi vaan, kun sieltä haetaan jo niin paljon, etteivät meinaa keretä tehdä niitä enää enempää.


      • Varkkila
        herkk.s. kirjoitti:

        Oli niin tai näin, mutta Lännen tiessä on Varkauden parhaat pitsat jokatapauksessa! Harmi vaan, kun sieltä haetaan jo niin paljon, etteivät meinaa keretä tehdä niitä enää enempää.

        Vielä sentään joku paikka päihittää Prisman kahvion :)


      • yamaha rtx
        herkk.s. kirjoitti:

        Oli niin tai näin, mutta Lännen tiessä on Varkauden parhaat pitsat jokatapauksessa! Harmi vaan, kun sieltä haetaan jo niin paljon, etteivät meinaa keretä tehdä niitä enää enempää.

        on kyl parhaat pizzat!!!!!!!namia!


      • p-huuleen

        varkauden raflat samanlaisia kaikki ei edes kunnon yö kerhoa


      • celticwoman
        p-huuleen kirjoitti:

        varkauden raflat samanlaisia kaikki ei edes kunnon yö kerhoa

        mikä on kunnon yökerho??? populaa on hiukan vähemmän kuin esmes hesas tai manses, puhumattakaan tietty mantereen toisella puolella olevista baareista, joten kun oikealla asenteella liikenteessä ja meet raflaan täällä varkaudessa niin kyllä se ihan yökerholta tuntuu..:) siis tarpeeks vaan ilolientä huiviin ja asennetta niin kyllä lähtee. Ja aamulla on ihan yhtä hyvä darra..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe