Aina keskustellaan näistä Kauhasten ravintoloista,että nää on jotenkin huonoja.Mut mitäs te olette mieltä tästä LÄNNENTIESTÄ ,kaveri saa tehdä mitä vaan,onhan sillä hyvä bonsari,eli sen liikeen haltia,läheinen (kauppias),luulisin,että hän sen varmaan omistaakin,on tosiaan ALAMAALIMAN paikka.Mut kertokaa mielipiteenne paikasta.
MIKÄS TÄÄ
9
647
Vastaukset
- istuva härkä
saa siellä ainakin rahoilleen vastinetta ei tarvii vesipaukkuja juoda ja tullopaa vaihtorahat aina sentilleen oikein takasin.
- lehmä
Eikös siellä länkkärissä sitten jäitä ole lasiin,ompa köyhä paikka,kyllä kierrän kaukaa tollaset paikat.Kukahan tollasen paikan omistaja on,vai onko niitä useampikin.
Jos tykkää karaokesta niin siellä on paras valikoima kappaleita ja henkilökunta pitää huolen ettei asiakkaat sikaile liikaa. Siinä suhteessa nimenomaan, toinen on Savontien grilli. Ei tarvii poliisien juosta jatkuvasti näissä paikoissa.
- mesta
Olen käynnyt paikassa,ei tylympää paikkaa voi hakea,kuin toi on.On niin tympeää porukkaa niin asiakkaat ,kuin ne TARJOILIATKIN,ihan kuin olisvat PASKAN SYÖNNEITÄ,ja tulee ajatus,että miksi te tänne tulette,EN TOSIAAN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN.
- herkk.s.
mesta kirjoitti:
Olen käynnyt paikassa,ei tylympää paikkaa voi hakea,kuin toi on.On niin tympeää porukkaa niin asiakkaat ,kuin ne TARJOILIATKIN,ihan kuin olisvat PASKAN SYÖNNEITÄ,ja tulee ajatus,että miksi te tänne tulette,EN TOSIAAN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN.
Oli niin tai näin, mutta Lännen tiessä on Varkauden parhaat pitsat jokatapauksessa! Harmi vaan, kun sieltä haetaan jo niin paljon, etteivät meinaa keretä tehdä niitä enää enempää.
- Varkkila
herkk.s. kirjoitti:
Oli niin tai näin, mutta Lännen tiessä on Varkauden parhaat pitsat jokatapauksessa! Harmi vaan, kun sieltä haetaan jo niin paljon, etteivät meinaa keretä tehdä niitä enää enempää.
Vielä sentään joku paikka päihittää Prisman kahvion :)
- yamaha rtx
herkk.s. kirjoitti:
Oli niin tai näin, mutta Lännen tiessä on Varkauden parhaat pitsat jokatapauksessa! Harmi vaan, kun sieltä haetaan jo niin paljon, etteivät meinaa keretä tehdä niitä enää enempää.
on kyl parhaat pizzat!!!!!!!namia!
- p-huuleen
varkauden raflat samanlaisia kaikki ei edes kunnon yö kerhoa
- celticwoman
p-huuleen kirjoitti:
varkauden raflat samanlaisia kaikki ei edes kunnon yö kerhoa
mikä on kunnon yökerho??? populaa on hiukan vähemmän kuin esmes hesas tai manses, puhumattakaan tietty mantereen toisella puolella olevista baareista, joten kun oikealla asenteella liikenteessä ja meet raflaan täällä varkaudessa niin kyllä se ihan yökerholta tuntuu..:) siis tarpeeks vaan ilolientä huiviin ja asennetta niin kyllä lähtee. Ja aamulla on ihan yhtä hyvä darra..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368